Kanttilamppu ladaan pyöreät lamput??

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

kesä 1995 käyttöön otetut ja sen jälkeen täytyy olla valojen korkeussäätö ohjaamosta käsin, itelle tuli Samarassa huomautus (käyt otto 10/95)

vanhempaan voi siis vaihtaa tuplapyöreet nokalle. ja alle 1980 käyttöönotetuissa saa lähivalotkin palaa tuplana.

helpoiten asentaminen käynee 2103:n umpioilla ja 2103 etupään korjauspellillä josta saa valojen kiinnityksen ilman että tarvii itse peltiä reijittää yms.

Izhevskissä kasatuissa viimeisissä 2106 malleissa oli muuten jonkun tiedon mukaan ajovalojen korkeussäätökin, eli kai sellainen valmis systeemi oli viritettävissä.

kannattaa muuten sitten laittaa ihan H4 umpiot niillä näkee kyllä, ja toivottavasti kukaan ladisti ei käyttäisi sumuvaloja ajovaloina. sais poliisi enemmän sakottaa sellasesta, se on ihan turhaa energian tuhlaamista. itse olen kuukauden ajanut autolla missä on sumuvalot, kerran rankkasateessa ihan herjalla pistin ne päälle. olishan se hieno pitää niitä aina päällä, että kaikki näkis, että on mulla oikein lisävalotkin 8)
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Ite kun joudun kelissä kun kelissä pimeään aikaan ajamaan ammatista johtuen, niin täytyy sanoa että kyllä sumarien turha käyttö v*tuttaa, vastaantulijoiden valot häikii ihan tarpeeksi muutenkin, varsinkin väsyneillä silmillä. Tosin oon sitten käyttänyt niitä itekin kostoksi :roll:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
irl

Viesti Kirjoittaja irl »

mulla tulee tohon omaan kanttiin pyöreät 7" h4 ajovalot ja vw golf 2 korisesta ovat alkujaan peräisin.helppo työ sovittaa kun tulevat säätöpohjineen päivineen. motonetti näyttäs ainakin myyvän edullisesti. omani ostin ja-toolssista malmilta.
IlkkaHe

Viesti Kirjoittaja IlkkaHe »

Noh, en nyt nii kauan oo yleisessa liikenteessa ollukkaan, ettako oisin hairiota niilla valoilla tehny, mutta silti noloa :oops:

Lumi sateilla on ollu tosi tarpeeseen ne, sillon ku lunta tulee niin, etta valilla ei lyhyet paalla nahny koko tieta.. sillon ei sumareita ollu, ois tosissaan tarttenu.
Vastaa Viestiin