eero.kaaja@gmail.com vois kans ottaa ton jutunMäntä kirjoitti:lahetin sen jutun sähköpostiisi heka
Suomen nopein katulaillinen lada
Tämä auto on ollut ainakin pariin kertaan uutisryhmissä myynnissä, eli lienee ns. oikeasti olemassa.pravda kirjoitti:Esson paarissa pojat puhuivat, eli..
90-luvun puolessa välissä rutatun HF Integralen kopan paikalle on niputettu Samaran kori.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
Todella wanhoja postauksia mutta pakko mainita asiastaviisyliysi kirjoitti:Tiedän kyseisen Ladan omistajan, asun melkein naapurissa, mutten tunne kaveria oikeastaan... Mutta olen nähny asfaltissa sen saman ladan paskarinki jälkiä ja kaveri oli nähnyt ku se oli vetäny semmoista 300 metrin suoraa arviolta 60-80 km/h ihan länässä koko matkan!!! En niistä huipuista osaa sanoa mitään mut kyseinen auto on aika tiukka peli! Autosta on kuva osoitteessa http://personal.inet.fi/surf/rally/tclada.htmjusu kirjoitti:Olen kuullut että Jyväskylässä cruisailee Lada jossa on Fiatin 2,0-litrainen TC, joka on porattu 2,1-litraiseksi. Lisäksi laitteessa on Volvon nelipisteruisku ja muuta palikkaa. Kulkee 4-vaihteisella laatikolla ja 14-tuuman pyörillä kuulemma 240 km/h. Varmaan ihan kiva kapine, kun on kuulemma katsastettu kyseisellä tekniikalla.
Voi paska, miks mä en saa näitä lainaus ja URL jutskui toimii???
viisyliysin viestin urlissa (joka ei muuten toimi, siellä oli meikäläisen ylläpitämät sivut) oli vapari tc:llä oleva lada, siis eri auto mistä jusu kirjoitti.
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
Ei oo vielä saanu niin paljoa painetta että olis siihen hajonnu, ja yli 2bar on ollu. Yli 3bar en voi kokeilla kun ei map anturissa riitä asteikko, mutta sitä tullan kokeilemaan kunhan saan semmoisen turbon joka moisen paineen kehittää ilman että kompurakartalta kovin pahasti menään sivuun.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa