Tuota katsellessa alkaa kyllä tehdä mieli nappisilmää...

Kyllä kuulkaa toverit Salamaseepra on yhä minulla ja 67200 on jo mittarissa eli käytöauton virkaa on toimittanut, mutta nyt on Mersu jonkinlaisessa kunnossa taas ja ehtii enmmän laittamaan seepraa. Alipaineletkujen vaihto ei vaikuttanut käynnistyvyyten eikä nykimiseen... jatkamme tutkimuksia.noose01 kirjoitti:Eihän sitä tiedä vaikka Vanja olisi jo jobannut sen eteenpäin, mutta kirjottelee tänne vielä ettei vaan jäisi kiinni

Hienoa, todella mukavaa luettavaa. Ilmoittelen sitten kun olen hakenut ne kesärenkaat, niin tulkaa sitten hakemaan... tai katsotaan nyt, olenhan Hesassa töissä, joten ehkä matkalla töihin voisin nakata ne ihan kotiovellekin.
  Hienoa, todella mukavaa luettavaa. Ilmoittelen sitten kun olen hakenut ne kesärenkaat, niin tulkaa sitten hakemaan... tai katsotaan nyt, olenhan Hesassa töissä, joten ehkä matkalla töihin voisin nakata ne ihan kotiovellekin. Tässä on itse jo toivuttu tuosta kevään tapahtumista ja elämä jatkuu taas, kuten ovat muutamat Lada-kerholaiset todenneet ihan omin silmin
  Tässä on itse jo toivuttu tuosta kevään tapahtumista ja elämä jatkuu taas, kuten ovat muutamat Lada-kerholaiset todenneet ihan omin silmin  

Voi pitää päänsä kiinni asioista, jos ei oikeasti tiedä niistä mitäänjotu kirjoitti:Voi kristus,on taas joppari kusettanu jotoki hyvä uskosta silmään.

Tai jo sattuukin niin saunan takana on aina tilaa...samarai kirjoitti:On kyllä aika naivia alkaa täällä palstalla syyttelemään myyjää vioista, joita esiintyy poikkeuksetta kaikissa vanhemmissa autoissa. En minäkään tiedä mistä syystä tossa Samarassa jarrut vinkuu, tyhjäkäynti röpöttää ja reikiä löytyy hakemalla takuulla pohjasta. Toivottavasti ei tollaisia tissareita satu koskaan itselle autonostajiksi.