Ongelmat alko sen jälkeen kun asensin tuon ralliratin...ralliruorin keskiössä on ne lovet (ne jotka tapaavat siihen muoviseen levyyn jossa on ne tapit) ihan samassa paikassa kuin orkkisruorissakin. En koskenut muuten mihinkään mutta sen jälkeen ei oo tervettä päivää nähty.
Eli ongelmat on seuraavanlaisia:
- joskus viiksi ei mene kunnolla päälle, vaan jää puoliväliin ja joustaa vain.
- satunnaisesti viikseä saa vääntää helvetisti, vilkku kyllä menee päälle kauhean muovisen lonksahduksen saattelema. Vilkunpalautus itsessään toimii säännöllisen epäsäännöllisesti.
- ja se pahin; eli jos vaikka satut kääntymään risteyksestä, niin joskus vilkku ei mene taas kuin osittain päälle, ja nyt jos risteykseen tultaessa joutuu ohjaamaan hieman pois risteyksen suunnasta, niin ratinkääntö vääntää vilkun pois väkisin.
Ei siinä mutta kun pariin kertaan siellä takana on näyttänyt tulleen aika tiukkoja tilanteita, kun ei tajuta pitää riittävää väliä ja kun luullaan että se ladisti aikookin jatkaa suoraan

Eli mikähän tuossa mahtaa olla pielessä? Onko siinä pyöriteltävässä levyssä (jossa on ne tapit jotka tapaavat keskiön uriin) joku millimetrin tarkka asento jossa se pitää olla että kaikki toimii...vai mikä ihme
