Puskurit pois
- larssi21074
Kyllä tuo puskurien poisto varmasti auttaa ainakin yhteen asiaan, ilmanvastus pienenee!
..sit auto onkin ruma kuin rullatuoli..muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
..sit auto onkin ruma kuin rullatuoli..muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
-
Samaa mieltä oupe:n kanssa. Mutta jokainenhan saa ilmaista oman mielipiteensä ja pitää mistä pitää. Mutta sen sanon että kyllä mä tykkään orkkis-Ladoistakin vaikkei uskois!oupe kirjoitti:Itekkin ku tossa viikonloppuna ostin ladan, kyl heti lähti ratti vaihtoon ja puskurit ja vetokoukun otin irti. Mielestäni Ladan ulkonäkö kohenee huomattavasti ku ottaa puskurit pois. Ja tämähän on sitten mun mielipide et muut voi olla mitä mieltä haluaa.

Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
- Lada-Jussi
joo mun mielestä nappikset on vielä jotenkin luonnollisen näköisiä ilman puskureitakin, mutta paras kuitenkin puskurien kanssa. Vetokoukun kanssa näyttäis hurjalta kun takapuskuri puuttuu ja koukkuhan tietenkin pitää olla (sen verran uskaltaa Ladaa tuunata)

No joo..., tämä topiccihan heittäytyi mielenkiintoiseks....
Mä olen aina pitänny Ladoista niiden yksikertaisen ja toimivan rakenteen, helpon huollon ja korjauksen, edullisten kustannusten ja nätin korimallin (italovaikutteita) takia.. Rakentelu on vaan halu erottua massasta, toteutta itseään ja viihtyä hyvän harrasteen parissa... (toiset harrastaa jopa balettia, postimerkkeilyä tai jopa lintujen bongausta joten kukin tyylillään)
Ja eihän sit vedetä palkokasveja kärsään...

Nää on tietty makuasioita, mutta mä ainakin olen vahvasti samaa mieltä.. Meillä jo faija raksi 70/80-luvulla puskurit Ladoista metallinkeräykseen, ja vaihto ratin pienempään, kun isokokoisena kaverina tuumi että tarttee ovi aukaista että sopii kääntään rattia...Itekkin ku tossa viikonloppuna ostin ladan, kyl heti lähti ratti vaihtoon ja puskurit ja vetokoukun otin irti. Mielestäni Ladan ulkonäkö kohenee huomattavasti ku ottaa puskurit pois. Ja tämähän on sitten mun mielipide et muut voi olla mitä mieltä haluaa.
Joo, totta on että auto kun auto on karmeen näköinen vetokoukulla, ilman takapuskuria.. Vaikka Lada on ominaisuuksiltaan yllättävän hyvä ja sitkeä kärryn veturi, käytän silti siihen hommaan muita kamppeita.. (pakettiautoa tällä hetkellä)joo mun mielestä nappikset on vielä jotenkin luonnollisen näköisiä ilman puskureitakin, mutta paras kuitenkin puskurien kanssa. Vetokoukun kanssa näyttäis hurjalta kun takapuskuri puuttuu ja koukkuhan tietenkin pitää olla (sen verran uskaltaa Ladaa tuunata)
No ei kyllä minustakaan, sanokoon kuka mitä hyvänsä....Ei mun mielestä ratti ja puskurit Ladaa tee
Pojat ei oo vielä älynny sitä, että jos haluaa itse rakentaa autoa niin miksi silloin ostaa valmiiksi tehtaalla rakenneltu.... Vai onko Lada niin pyhä laite, että on pakko vaihtaa merkkiä jos haluaa noita muutella....?joo se tossa räpeltämisessä hämää, et miksi ostaa Lada? on monta vaihtoehtoa missä on hienommat puskurit joita ei tarvii poistaa, lisäksi on monta autoa missä on pienempi ja hienompi ratti, lisäksi on monta autoa missä on enempi tehoakin jo vakiona. Mitä enemmän näitä muutoksia tehdään sitä vähemmän autossa on enää Ladaa, voiko sitten naama pokerina väittää pitävänsä Ladasta?
Mä olen aina pitänny Ladoista niiden yksikertaisen ja toimivan rakenteen, helpon huollon ja korjauksen, edullisten kustannusten ja nätin korimallin (italovaikutteita) takia.. Rakentelu on vaan halu erottua massasta, toteutta itseään ja viihtyä hyvän harrasteen parissa... (toiset harrastaa jopa balettia, postimerkkeilyä tai jopa lintujen bongausta joten kukin tyylillään)
Ja eihän sit vedetä palkokasveja kärsään...

Jotenkin tuntui että tämä osui. Toisaalta nappikseen jää kävylliset puskurit ja vetokoukkukin vaikka kone vaihtuukin italialaiseen. Tosin ratti kyllä vaihtuu ja tehoakin lisätään isolla kädellä. Tuossa toisessa leikkikalussa puskurit (ja kaikki muukin ylimääräinen) on poistettu ihan painon takia, tosin koukku on tässäkin ja veneitäkin on hinattuLada-Jussi kirjoitti:joo se tossa räpeltämisessä hämää, et miksi ostaa Lada? on monta vaihtoehtoa missä on hienommat puskurit joita ei tarvii poistaa, lisäksi on monta autoa missä on pienempi ja hienompi ratti, lisäksi on monta autoa missä on enempi tehoakin jo vakiona. Mitä enemmän näitä muutoksia tehdään sitä vähemmän autossa on enää Ladaa, voiko sitten naama pokerina väittää pitävänsä Ladasta?

Pidänkö ladoista? Kyllä.
Vauhdin tae - alamäki
-
- LADA-POWER!
Ite pidän puskurit tossa pelto ladas jo ihan käytännöllisyyden takia, kun niistä on hyvä vetää jos menee penkkaan.
Ratin oli jo edellinen omistaja vaihtanu joten siitä ei tarvinnu enää ite huolehtia.
Ratin oli jo edellinen omistaja vaihtanu joten siitä ei tarvinnu enää ite huolehtia.

Lada poweria!
Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
- Lada-Jussi
sori ei ollu tarkoitus ampua ketään ihan täysilläStefa kirjoitti:Jotenkin tuntui että tämä osui. Toisaalta nappikseen jää kävylliset puskurit ja vetokoukkukin vaikka kone vaihtuukin italialaiseen. Tosin ratti kyllä vaihtuu ja tehoakin lisätään isolla kädellä. Tuossa toisessa leikkikalussa puskurit (ja kaikki muukin ylimääräinen) on poistettu ihan painon takia, tosin koukku on tässäkin ja veneitäkin on hinattuLada-Jussi kirjoitti:joo se tossa räpeltämisessä hämää, et miksi ostaa Lada? on monta vaihtoehtoa missä on hienommat puskurit joita ei tarvii poistaa, lisäksi on monta autoa missä on pienempi ja hienompi ratti, lisäksi on monta autoa missä on enempi tehoakin jo vakiona. Mitä enemmän näitä muutoksia tehdään sitä vähemmän autossa on enää Ladaa, voiko sitten naama pokerina väittää pitävänsä Ladasta?
Pidänkö ladoista? Kyllä.