Puskurit pois

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
larssi21074

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

Kyllä tuo puskurien poisto varmasti auttaa ainakin yhteen asiaan, ilmanvastus pienenee!

..sit auto onkin ruma kuin rullatuoli..muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
oupe

Viesti Kirjoittaja oupe »

Itekkin ku tossa viikonloppuna ostin ladan, kyl heti lähti ratti vaihtoon ja puskurit ja vetokoukun otin irti. Mielestäni Ladan ulkonäkö kohenee huomattavasti ku ottaa puskurit pois. Ja tämähän on sitten mun mielipide et muut voi olla mitä mieltä haluaa. :?
RussianTUNER

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

oupe kirjoitti:Itekkin ku tossa viikonloppuna ostin ladan, kyl heti lähti ratti vaihtoon ja puskurit ja vetokoukun otin irti. Mielestäni Ladan ulkonäkö kohenee huomattavasti ku ottaa puskurit pois. Ja tämähän on sitten mun mielipide et muut voi olla mitä mieltä haluaa. :?
Samaa mieltä oupe:n kanssa. Mutta jokainenhan saa ilmaista oman mielipiteensä ja pitää mistä pitää. Mutta sen sanon että kyllä mä tykkään orkkis-Ladoistakin vaikkei uskois! :wink: 8)
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Tästä on keskusteltu täällä useastikin. Itse pidän puskimet paikoillaan, koska mielestäni paremmannäköinen näin. Oli myöskin helppo kiinnittää nuo lisävalot keulalle tuohon alumiinipuskuriin.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

joo mun mielestä nappikset on vielä jotenkin luonnollisen näköisiä ilman puskureitakin, mutta paras kuitenkin puskurien kanssa. Vetokoukun kanssa näyttäis hurjalta kun takapuskuri puuttuu ja koukkuhan tietenkin pitää olla (sen verran uskaltaa Ladaa tuunata)
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
mickey-69
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mickey-69 »

No joo..., tämä topiccihan heittäytyi mielenkiintoiseks....
Itekkin ku tossa viikonloppuna ostin ladan, kyl heti lähti ratti vaihtoon ja puskurit ja vetokoukun otin irti. Mielestäni Ladan ulkonäkö kohenee huomattavasti ku ottaa puskurit pois. Ja tämähän on sitten mun mielipide et muut voi olla mitä mieltä haluaa.
Nää on tietty makuasioita, mutta mä ainakin olen vahvasti samaa mieltä.. Meillä jo faija raksi 70/80-luvulla puskurit Ladoista metallinkeräykseen, ja vaihto ratin pienempään, kun isokokoisena kaverina tuumi että tarttee ovi aukaista että sopii kääntään rattia...
joo mun mielestä nappikset on vielä jotenkin luonnollisen näköisiä ilman puskureitakin, mutta paras kuitenkin puskurien kanssa. Vetokoukun kanssa näyttäis hurjalta kun takapuskuri puuttuu ja koukkuhan tietenkin pitää olla (sen verran uskaltaa Ladaa tuunata)
Joo, totta on että auto kun auto on karmeen näköinen vetokoukulla, ilman takapuskuria.. Vaikka Lada on ominaisuuksiltaan yllättävän hyvä ja sitkeä kärryn veturi, käytän silti siihen hommaan muita kamppeita.. (pakettiautoa tällä hetkellä)
Ei mun mielestä ratti ja puskurit Ladaa tee
No ei kyllä minustakaan, sanokoon kuka mitä hyvänsä....
joo se tossa räpeltämisessä hämää, et miksi ostaa Lada? on monta vaihtoehtoa missä on hienommat puskurit joita ei tarvii poistaa, lisäksi on monta autoa missä on pienempi ja hienompi ratti, lisäksi on monta autoa missä on enempi tehoakin jo vakiona. Mitä enemmän näitä muutoksia tehdään sitä vähemmän autossa on enää Ladaa, voiko sitten naama pokerina väittää pitävänsä Ladasta?
Pojat ei oo vielä älynny sitä, että jos haluaa itse rakentaa autoa niin miksi silloin ostaa valmiiksi tehtaalla rakenneltu.... Vai onko Lada niin pyhä laite, että on pakko vaihtaa merkkiä jos haluaa noita muutella....?

Mä olen aina pitänny Ladoista niiden yksikertaisen ja toimivan rakenteen, helpon huollon ja korjauksen, edullisten kustannusten ja nätin korimallin (italovaikutteita) takia.. Rakentelu on vaan halu erottua massasta, toteutta itseään ja viihtyä hyvän harrasteen parissa... (toiset harrastaa jopa balettia, postimerkkeilyä tai jopa lintujen bongausta joten kukin tyylillään)

Ja eihän sit vedetä palkokasveja kärsään... :lol: :lol: :lol: :lol:
oupe

Viesti Kirjoittaja oupe »

Lisään viel et kyl mä voin ajaa ladalla vaikka siin on puskurit kiinni.. kyl se puskureittenkin kans on ihan hieno. :wink:
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Lada-Jussi kirjoitti:joo se tossa räpeltämisessä hämää, et miksi ostaa Lada? on monta vaihtoehtoa missä on hienommat puskurit joita ei tarvii poistaa, lisäksi on monta autoa missä on pienempi ja hienompi ratti, lisäksi on monta autoa missä on enempi tehoakin jo vakiona. Mitä enemmän näitä muutoksia tehdään sitä vähemmän autossa on enää Ladaa, voiko sitten naama pokerina väittää pitävänsä Ladasta?
Jotenkin tuntui että tämä osui. Toisaalta nappikseen jää kävylliset puskurit ja vetokoukkukin vaikka kone vaihtuukin italialaiseen. Tosin ratti kyllä vaihtuu ja tehoakin lisätään isolla kädellä. Tuossa toisessa leikkikalussa puskurit (ja kaikki muukin ylimääräinen) on poistettu ihan painon takia, tosin koukku on tässäkin ja veneitäkin on hinattu :D

Pidänkö ladoista? Kyllä.
Vauhdin tae - alamäki
RussianTUNER

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

Kyllä minäkin Ladoista pidän vaikka niitä "räpellänkin".
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

ja kyllä minäkin otan puskimet helvettii ja ratin vaihan puolet parempi veivata !!! ja mun mielest ilman puskureit on parempi. ja keveneehän se siin samal :wink:
juu ja ladast tykkään vaik räpellänkin !!! lada rules
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
lada1200

Viesti Kirjoittaja lada1200 »

Oma mili piteeni on että molempi kaunis oli siinä puskurit tai ei ehkä on tollai niinku ralli lookki kun on puskurit pois.
Ja mitä tohon rattiin tulee olen ajanut 50m rallirattisella ladalla ja kyllähän sitä jakso ihan hyvin kääntään.
LADA-POWER!

Viesti Kirjoittaja LADA-POWER! »

Ite pidän puskurit tossa pelto ladas jo ihan käytännöllisyyden takia, kun niistä on hyvä vetää jos menee penkkaan.
Ratin oli jo edellinen omistaja vaihtanu joten siitä ei tarvinnu enää ite huolehtia. :wink:
Lada poweria!

Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
Neero82

Viesti Kirjoittaja Neero82 »

Tuli iha kivan näköinen omasta kun rälläköin noi "hinauskoukut" pois ja työnsin puskurit kinni koriin... kokeilkaapas :?
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Stefa kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:joo se tossa räpeltämisessä hämää, et miksi ostaa Lada? on monta vaihtoehtoa missä on hienommat puskurit joita ei tarvii poistaa, lisäksi on monta autoa missä on pienempi ja hienompi ratti, lisäksi on monta autoa missä on enempi tehoakin jo vakiona. Mitä enemmän näitä muutoksia tehdään sitä vähemmän autossa on enää Ladaa, voiko sitten naama pokerina väittää pitävänsä Ladasta?
Jotenkin tuntui että tämä osui. Toisaalta nappikseen jää kävylliset puskurit ja vetokoukkukin vaikka kone vaihtuukin italialaiseen. Tosin ratti kyllä vaihtuu ja tehoakin lisätään isolla kädellä. Tuossa toisessa leikkikalussa puskurit (ja kaikki muukin ylimääräinen) on poistettu ihan painon takia, tosin koukku on tässäkin ja veneitäkin on hinattu :D

Pidänkö ladoista? Kyllä.
sori ei ollu tarkoitus ampua ketään ihan täysillä :wink:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

No eipä se juuri kuskin paikalle näy onko puskureita vai ei. Eli mitä väliä? Samalla ruutimäärällä ku irrottelee ne, niin vois tehdä jotain hyödyllistäkin, vaihtaa vaikka öljyt tai tulpat :-)

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Vastaa Viestiin