Vika jos toinenkin

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
=Shiguli=

Vika jos toinenkin

Viesti Kirjoittaja =Shiguli= »

Elikkä, mistä aloittaisin. Kaksi viikkoa sitten alkoi sellainen ilmiö, että kun pistin nappiksen tulille, niin pyöri niin kauan 4.llä pytyllä kylmänä, kunnes lähti ajamaan. Sitten kun ajoi jonkun 500metriä, niin heräsi neljäs pytty eloon ja auto toimi moitteetta. Tänä päivänä sitten katsoin vähän aikaa sitten vaihtamiani sytytystulppia. Ihan mustat. Hinkkasin teräsharjalla ja iskin kiinni. Toimi normaalisti. Juuri äsken kävin ajamassa. Kerkesin ajaa noin 200m ennenkuin bensa loppui. Auto pyöri silloinkin 3:lla, niinkuin yleensä. Noh, sitten päätin avata virranjakajan, kun sain auton sisälle. Iskin osat takaisin kiinni. Starttasin, ei mitään. Kokeilin kaikkia tulppia, yksikään ei lyönyt kipinää. Auttakaa nyt miestä mäessä, ennenkuin lada saa lekaa.
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

siis kävi neljällä ja silti heräs neljäs? täh?
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
=Shiguli=

Viesti Kirjoittaja =Shiguli= »

Käynnistin: Silloin kävi neljällä. Läksin ajamaan: rupes käymään kolmella.
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

=Shiguli= kirjoitti:Käynnistin: Silloin kävi neljällä. Läksin ajamaan: rupes käymään kolmella.
OkOk.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
=Shiguli=

Viesti Kirjoittaja =Shiguli= »

Pystyykös tuohon vaihtamaan kärettömän sytkän? Käykö ihan suoraan?
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

=Shiguli= kirjoitti:Pystyykös tuohon vaihtamaan kärettömän sytkän? Käykö ihan suoraan?
Käy ihan suoraan. Tarttet järjettömän jakajan, puolan ja johtosatsin.

E: niin ja tietenkin sen sytkäboksinkin myös.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
=Shiguli=

Viesti Kirjoittaja =Shiguli= »

Joo, semmoinen siis ostettava. Sanokaas silti veikkauksia, että mikä mättää.
Avatar
ladoilla radalle
Viestit: 883
Liittynyt: 12.8.2005 20:20
Paikkakunta: Joutsa/Heinola

Viesti Kirjoittaja ladoilla radalle »

onko kondensaattorille menevä johto kiinni kärkiväli sopiva tulpanjohdot ei kuse läpite.. noista rupeisin kattomaan..
Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
Avatar
LENNY
Viestit: 245
Liittynyt: 5.4.2005 21:54
Paikkakunta: Nokia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LENNY »

Jos siinä on puristuksia nostettu vaikka kantta laskemalla,kannattaa hiukan isontaa tulppien kärkiväliä.Mulla otettiin kannesta milli ja vähän samaa oiretta.Isonsin kärkivälin 0.9 milliin.
Feel the power of...NIVA
SORONÓ Off-Road Team #2

Lennygalleria
=Shiguli=

Viesti Kirjoittaja =Shiguli= »

Kone on ihan vakiokunnossa. Pitää tänään kokeilla, että tuleeko puolalta virtaa ollenkaan.
Avatar
pressa
Viestit: 10532
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

kärjellisessä jakajassa jos kärkipöydänlaakeri on väljä
niin suurenna kärkiväli 0,65 silloin toimii parhaiten ja tietenkin tarkista ajoitus kun olet kärkivälin suurentanut
erkkimalinen
Viestit: 581
Liittynyt: 6.10.2005 20:21
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

pressa kirjoitti:kärjellisessä jakajassa jos kärkipöydänlaakeri on väljä
niin suurenna kärkiväli 0,65 silloin toimii parhaiten ja tietenkin tarkista ajoitus kun olet kärkivälin suurentanut
Kokeileppa heiluttaa pyörijästä, kärkipöydänlaakeri voi tosiaankin olla aivan finaalissa ja et saa nokkimaan kunnolla kuin vaihtamalla laakerin tai haet siihen jakajan jostakin. Niin ja jos "pöytä" keinuu huomattavasti niin muu ei auta, kun se vaihto. :wink:
Kyllä lähtee..!
Avatar
pressa
Viestit: 10532
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

joskus on tullut vastaan jakaja jonka yksi nokka on ollut muita matalampi ja silloin oli yksi pytty välillä pois pelistä
siihenkin auttoi tuo kärkivälin suurentaminen
Vastaa Viestiin