Sivu 1/1

1200

Lähetetty: 23.12.2005 21:27
Kirjoittaja ladoilla radalle
joo... kaasari oli finiitto ja laitoin toimivan kaasarin tilalle ja sit apuvirran kanssa yritin saada käyntii ja ei sytkää säädin kun ei ollu varmuutta sen oikeasta ajotuksesta ja putkessa jysäyttelee joskus ja 2 kertaa lupas käyntii mut siihe se jäi.. vedettiinki varmaa kilometri mut ei edes luvannu.. on se vaan prkl ku ei toimi.. :? kysymykset ois et miten saan sytkän säädettyä kohilleen ja mitä tos kaasaris vois olla.. ku tuntuu et ei näppituntumalla mene kohilleen..

Lähetetty: 23.12.2005 21:43
Kirjoittaja kenzy
No sytkä kohilleen sillä viissiin, että jakaja kiinni ja väännät koneesta jonkun pytyn yläkuolokohtaan, sitten vaikkapa tulppa kiinni sen pytyn tulpanjohtoon ja käännät jakajaa siihen asti että iskee kipinän. Sitten on sytkä jo pirun lähellä oikeeta ajotusta :P

Lähetetty: 23.12.2005 21:48
Kirjoittaja Jaska HKI
Sitten kun auto on saatu käyntiin niin kännetään sytytystä niin että tyhjäkäynti saavuttaa maksiminsa,ja siitä sitten hiukan taaksepäin.Suorittamalla täyskiihdytksiä haetaan lopullinen arvo.Silloin kun kiihtyy parhaiten sen pitäisi olla siinä...niinku ilman mittalaitteita.

Lähetetty: 3.1.2006 12:50
Kirjoittaja ^pena^
ykkös pytty yläkuolokohtaan ja sit virranjakaja keskiasentoon kun lähtee käymään säädät sen näppituntumalla siihen kohtaan missä mielestäs käy parhaiten.....

Lähetetty: 3.1.2006 20:22
Kirjoittaja jta
Kumman mukaan muuten sytkä säädetään. Ykkös sylinterin vai nelosen mukaan? Kun kuitenkinhan ajoitukset laitetaan nelosen mukaan.

Lähetetty: 3.1.2006 20:47
Kirjoittaja Kimmo86
jta kirjoitti:Kumman mukaan muuten sytkä säädetään. Ykkös sylinterin vai nelosen mukaan? Kun kuitenkinhan ajoitukset laitetaan nelosen mukaan.


Ykkösen mukaan katoin omani ja tuntuu olevan kohdallaan paitsi mittarin, myös pers'tuntuman mukaan

Lähetetty: 3.1.2006 20:57
Kirjoittaja Jokari
Mittareista en tiedä, mutta pelaa erittäin hyvin, kun vääntelin sen 5 astetta sähkökynän kanssa. Kerrankin sain pyörijän tismalleen linjaan kannen kontaktin kanssa kärkien avautumishetkellä, ennen pyörijä oli kääntynyt pari senttiä ohi ennen kuin kärjet aukesivat :shock: Ihmekkös veto oli vähän vaisua...

Lähetetty: 3.1.2006 21:03
Kirjoittaja tahko
Itsekin aikanaan säätelin koelampulla, joka oli kärkien yli. Sittemmin olen pyöritellyt korvakuulolta kohdalleen. Jos on kaveri apuna, niin toinen starttaa ja toinen pyörittää jakajaa. Kun päästöt on mitattu, niin ei tahdo påäästä mäkiä ylös, mutta heti leiman jälkeen sytytys korvakuulolt akohdalleen ja menee mäet liukkaasti. Samoin kärkivälikin kannattaa pitää aavistuksen veran isompana, jos vaan konkka kestää, niin käynnistyy paremmin eikä ole vaaraa että heti tirahtaa kärkiväli nollaan jos ei muista säätää.

Lähetetty: 4.1.2006 21:01
Kirjoittaja jta
Itellä on nyt nelosen mukaan säädettynä ja käy ja kukkuu kyllä ihan hyvin. On lampun kans säädettynä. Pitää vaan kokeilla vielä nyt ykkösen mukaan säätää ja kattoa paraneeko miten käynti kylmänä.