mä kans tutkin kaaviota tarkemmin.
- mitä sillä yläkuolokohtatunnistimella tekee, kun siitä menee johdot vain tohon diagnoosi pistokkeeseen? pystyisikö sen pistokkeen avulla tarvittaessa jotenkin hahmottaa koska 1. syl on ykk:ssa?
- yksi johto menee maihin
- pari johtoa on kytköksissä kaasuttimen tyhjäkäyntiventtiilin ohaimelle menevien johtojen kanssa. Toinen johto menee virtalukon releelle ja toinen puolalle. Kai noistakin jotain pystyy mittaamaan?
- sitten menee vielä johdot akulle ja laturille
ei kai tollasta pistoketta ole huvikseen tonne laitettu? Vai onko neuvostoinsinöörit halunneet tehdä hienon näköisen järjestelmän hämätäkseen kansaa? Tossa olis vielä tyhjiä paikkoja pitäiskö vetää vaikka radion virtapiuhasta haara tohon, voisi V-mittarilla mitata tuleeko radiolle virtaa
