Uudet kajarit ja soitin

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
kotsa

Uudet kajarit ja soitin

Viesti Kirjoittaja kotsa »

Eli minkälaiset kajarit kannattaa ladaan laittaa? Itse olen täysin aloittelija näissä hommissa. Tarkoitus ei ole mitään vahvistimia ja subbaria laittaa vaan ihan perus kajarit halvalla. Ja soittimeksi olen aatellut ihan perus cd/mp3-soitinta. Ja ladahan on 1200L -75 vuosimallia.

Laittakaahan ehdotuksia.
vmp

Viesti Kirjoittaja vmp »

ite pistin tuossa pari viikkoa sitten ihan normaalin nännimankan ja kuusysit hattuhyllylle. Kaverit ne vain nauresekelee että just oikeat vehkeet kyseiseen autoon kun itelläki on talvi-autona tuollainen 1200l mallin lada. soittimen saat helposti kiinni akulta virta virtalukon kautta heräte ja jostain maapaikka. Jos herätteen haluat ohittaa niin vedä sekin suoraa akulta mutta kanatta muistaa sammuttaa soitin sitten ku sammutat auton ettei akku pääse loppumaan :wink:
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

vanhassa orkkiskuntoisessa ladassa ei ainakaan kannata lähteä mitään verhoiluja eikä hattuhyllyä särkemään
eli jotkut koteloidut pintakaiuttimet penkkien alle
lada1200

Viesti Kirjoittaja lada1200 »

Mulla on ite tehdyt kotelot pioneerin 6x9:seille ja laitettu hattuhyllylle ja soitin on boshmannin mp3 soitin (välissä on vahvari muttei pakollinen soi ihan hyvin ilmankin)
Hintaa tulee noille noille ilman vahvaria 200€
Vahvarilla 300€
Tein just sen takii kotelot kun en halunnu rikkoo sisustaa (helppo tehdä ihan lastulevystä) 8)
kotsa

Saiskos noitten alkuperäisten paikalle laitettua mitää? Siis jotka on tuossa etu jalkatiloissa. Ei tosiaan viittis hattuhyllyy alkaa särkemään.
THI-900

Viesti Kirjoittaja THI-900 »

Täh? Onko 1200L:ssä muka vakiona jotain kajareita? Ei mulla vaan oo missään ollu, vaikka jo kolmas on menossa :?: