nivashop.ru

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Jyrki-boy

nivashop.ru

Viesti Kirjoittaja Jyrki-boy »

Onko kukaan tilannut tavaraa nivashop nettikaupasta?

Olisi, ainakin kuvasta katsottuna, erittäin hieno Nivan pohjapanssari myynnissä. Tuotenumero on 0218 ja hinta 950 ruplaa eli noin 28 euroa.

Mitenkäs pöhö? Voitaisiin tehdä isompi konttätilaus, jos kiinnostuneita löytyy. Kiva olisi varmistaa myös tavaran tulo Suomeen, eikä vain rahan meno Venäjälle.

Itse olen sangen kiinnostunut kyseisestä panssarista. Jos jollakulla on mahdollista tilata tai on tilaussuhteet naapurimaahan, niin yksi panssari minulle. Tämä on virallistakin virallisempi tilaus. Tilausvahvistuksen pyytäisin yksityisviestinä.

Jyrki-boy
Arska tehtaalta

Viesti Kirjoittaja Arska tehtaalta »

Joo ja paljon noi lukot maksaa? Katoinko oikein et 8000-18000 rupeloo.

Eikä tosta baabelista oo apua kääntöhommaan kunei se tajuu noita javoja...
TOVERI NIVA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TOVERI NIVA »

Kokeiles tolla http://www.translate.ru/ on vähän hitaampi ku altavistan babelfish mut on toiminu ihan ok!

En ihan luottais noihin nivashopin hintoihin, oon katellu tota sivustoo jo kohta vuoden päivät ja ei kauheen luotettavaa oo ku joskus ja jouluna hinnat on ruplina ja taas sit dollari ja eurohinnat ku katto niin oli täysin samat!!
Kuva
iippo

nivashop

Viesti Kirjoittaja iippo »

laittaisin vähän jäitä hattuun jos suunnittelee tavaran tilausta venäjältä,25v maassa touhunneena voin sanoa että on aika epävarmaa tuleeko tavara suomeen.jos tulee voi olla hinta vähän toinen mitä piti ja pitäisi olla jonkunlainen venäjänkielen taito tahtoo olla että aikaharva puhuu lontoon murretta Venäjä on maa missä ei toimi mikään ei edes lada
Arska tehtaalta

Viesti Kirjoittaja Arska tehtaalta »

Näin on ryssät on ryssiä... ei ne ainakaan osaa vastata sähköpostiin.
lada1200

Viesti Kirjoittaja lada1200 »

Mulle vastattiin kerran venäjän puolelta kun olin lähttänyt s-mostii.
Oli kysymys noista lada merkkisistä radioista ja oli oikein asiallista kirjoittelua enklatiks. 8)
Paikka oli http://www.el-shop.ru
(eivät lähetä suomeen :cry: )
Vastaa Viestiin