Tulipas mieleen, että joku jolla pysyy sahat ja höylät kourassa vois tehdä farmariladasta ns. woodieversion aidossa surffari hengessä. Nappishan olis paras vaihtoehto, mutta kyllä kantikkaastakin semmosen voi tehdä.
Niille jotka eivät tieä mikä Woodie on, tässä kuva:
Köyhän miehen ratkaisu on laittaa kylkiin puunväristä muovia samaan tyyliin kuin vanhoissa jenkkifarmareissa. Mutta mikään ei voita kunnon puista ratkaisua!
Misha kirjoitti:Tulipas mieleen, että joku jolla pysyy sahat ja höylät kourassa vois tehdä farmariladasta ns. woodieversion
Aika hyvin saa työkalut pysyä jos meinaa vastaavaan yltää itse. V8:ssa (kai) oli joskus juttu entisöidystä Woodysta, johon suomalainen puuseppä oli vääntänyt uusia puuosia maatuneiden tilalle. Ei ollut ihan simppeli operaatio valmiiden mallienkaan kanssa ammattipuusepälle. Veikkaan että jää harrastelijoilta tekemättä, varsinkin kun pitää tyhjästä se tehdä
Voisko joku valaista mikä se hienous noissa on? mielestäni nuo on aivan karmean näköisiä laitoksia. Vielä hirveempiä on ne missä on muoviteipit kyljessä esittämässä puuta
Onko nuo tehty vielä niin että siellä on ihan normaali autonkori, mihin päälle on väännetty puukoristeet?
Tuskin se morganinkaan runko sentaan tammea, mutta itse korikehikko on jotain puuta (tammea?) johonka sitten pintapellit on jollain muinaisella ja perinteisella tekniikalla kiinnitetty. Tulipa viela mieleen, etta kuinkahan helppoa esim. Suomesta loytaa joku puuseppa kuka osaa ja viitsii rakennella uudelleen tuommoisen woodie korin?
ohan noita woodie-ladoja joka nurkalla, pätkä kakkosnelosta vaan kontin päälle ja kyllä lähtee
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Onkos se venetsiassa sillä yhdellä puusepällä puinen gullwing? Jollain pienellä diesel-puksuttimella, kulkee maalla ja vedessä. Melkoisia käsityötaidonnäytteitä nuo, respect.