Kyseessä ei ole oma helmi, vaan kaverin porukoiden 2105 Kombi, oliskos '90-91? Valot ei pelitä, olisikohan vaihtoehtoja mistä löydetään vika? Pitäs lähtee "ryyppyreissulle" kautta profeetan parran!
Pikaista vinkkiä, kiitos.
Varmaan sulakkeissa vika. Suihkuttele jotain crc:n tapaista kaikkiin sulakkeisiin ja kato samalla että ne on kunnolla paikallaan. Sitten pitäis valojen jo syttyä
// Aha. Nyt tää toimii
Viimeksi muokannut Kimmo86, 11.11.2005 23:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikki muut toimii paitsi lähivalot. Mahdollista, että molemmat polttimot on lauennut samaan aikaan, mutta aika woihan wanha wihtahousu epätodennäköistä.
CuoreV6 kirjoitti:Kaikki muut toimii paitsi lähivalot. Mahdollista, että molemmat polttimot on lauennut samaan aikaan, mutta aika woihan wanha wihtahousu epätodennäköistä.
Ja kaljaa.
Puolan Ferrarissa hajosi molemmat takavalot samaan aikaan ja takasumuvalo 20 km niiden jälkeen, joten ei tuo nyt niin epätodennäköistä ole.
CuoreV6 kirjoitti:Kaikki muut toimii paitsi lähivalot. Mahdollista, että molemmat polttimot on lauennut samaan aikaan, mutta aika woihan wanha wihtahousu epätodennäköistä.
Ja kaljaa.
on se sitten sielä sulakkeenpohjissa. molempiem laukeaminen yhtäaikaa ei ole vain epätodennäköistä vaan mahdotonta.
Veikkaisin kuitenkin vielä sulakkeiden kiinnitystä. Räplää sulakketta valot päällä niin näet jos vaikuttaa. Oon monesti tuumannut että sulakkeet on ollu ok mutta sinnikäs räpellys on tuottanut kunnon kipunat ja toimivat valot .
ei se niin mahdotonta ole että molemmat palaa yhtä aikaa on käynyt minulle niin ensin oli kirkas välähdys sit ei enää tuikkuja ollenkaan
siis lähi tuikkuja oli kiva vetää pasilast rixuu pitkät päällä että näki edes jotain
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Mulla on sama vika, eli kadonneiden pitkien valojen metsästys päättyi kyseisten valojen löytymiseen ja lähivalojen katoamiseen. Veikaan itsekkin lähivalojen relettä, mutta missä se sijaitsee (mikä niistä kolmesta) ja mikä siinä on vikana, ts. voiko korjata? Auto on 21013 mallia. Olen saattanut rikkoa sen etsiessäni pitkien valojen hehkua.
Apu olis pikaiseen tarpeen. Sulakkeet on ehjät ja samoin hehkut.