Sivu 1/1

1700 nokalle?

Lähetetty: 9.11.2005 13:16
Kirjoittaja laattarauta
selviääkö pelkällä muutoskatsastuksella? Vaikuttaako vähäpäästöisen koneen laittaminen auton päästökriteereihin?

Lähetetty: 9.11.2005 13:17
Kirjoittaja laattarauta
Ja onko kannessa eroja muihin kansiin verrattuna?

Lähetetty: 9.11.2005 13:41
Kirjoittaja noose01
Mihin sitä olet laittamassa? Miniin vai linja-autoon? :lol:

Lähetetty: 9.11.2005 13:43
Kirjoittaja noose01
laattarauta kirjoitti:selviääkö pelkällä muutoskatsastuksella? Vaikuttaako vähäpäästöisen koneen laittaminen auton päästökriteereihin?
Joo. Ehkä.
laattarauta kirjoitti:Ja onko kannessa eroja muihin kansiin verrattuna?
On.

Oletko varma että asiasta ei ole keskusteltu täällä ennen? Pari sivua taaksepäin selaamalla löytyy mm 8 sivullista keskustelua aiheesta ja aiheen vierestä...
http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewtopic.php?t=1896

Lähetetty: 9.11.2005 15:03
Kirjoittaja Pöhö-Andrei
Kannatti kamppailla.

Lähetetty: 9.11.2005 15:10
Kirjoittaja noose01
Olitko muuten ollut ajamassa jossain speedpartyissa tai vastaavassa Ladallasi? Sattui vaan osumaan jossain listassa silmään. :)

Lähetetty: 10.11.2005 8:28
Kirjoittaja Pöhö-Andrei
Kävin joo. Tekniikka murheita lähinnä bensapumpun (alkuperäisen mekaanisen) tuoton loppumisen johdosta. Pitkään pellit levällään ajettaessa ei pumpun tuotto enää riittänyt ja pudotti bensapinnan kaasarista niin alas että veto loppui ihan täysin. Oli ihan sama missä asennossa kaasupoljin oli. Hyvin se kyllä alussa kiihtyi, noin 9 sek 0-100km/h mutta sitten kun tuli seinä vastaan niin yli puolen matkaa sai körötellä ilman nopeuden kasvamista. Minulla oli kamera siellä autossa joka kuvasi mittaristoa ja tästä oli tuo em aika saatu.

No, ensi kesänä ei näitä ongelmia ole ja sitten saa vaikka vähän röpeltääkkin niin menee varmasti lujempaa kuin nyt.

Lähetetty: 10.11.2005 8:54
Kirjoittaja noose01
Hyvä hyvä! :D