1700 nokalle?
1700 nokalle?
selviääkö pelkällä muutoskatsastuksella? Vaikuttaako vähäpäästöisen koneen laittaminen auton päästökriteereihin?
Joo. Ehkä.laattarauta kirjoitti:selviääkö pelkällä muutoskatsastuksella? Vaikuttaako vähäpäästöisen koneen laittaminen auton päästökriteereihin?
On.laattarauta kirjoitti:Ja onko kannessa eroja muihin kansiin verrattuna?
Oletko varma että asiasta ei ole keskusteltu täällä ennen? Pari sivua taaksepäin selaamalla löytyy mm 8 sivullista keskustelua aiheesta ja aiheen vierestä...
http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewtopic.php?t=1896
.
-
- Viestit: 533
- Liittynyt: 16.2.2004 9:55
- Paikkakunta: Itä-Suomi
-
- Viestit: 533
- Liittynyt: 16.2.2004 9:55
- Paikkakunta: Itä-Suomi
Kävin joo. Tekniikka murheita lähinnä bensapumpun (alkuperäisen mekaanisen) tuoton loppumisen johdosta. Pitkään pellit levällään ajettaessa ei pumpun tuotto enää riittänyt ja pudotti bensapinnan kaasarista niin alas että veto loppui ihan täysin. Oli ihan sama missä asennossa kaasupoljin oli. Hyvin se kyllä alussa kiihtyi, noin 9 sek 0-100km/h mutta sitten kun tuli seinä vastaan niin yli puolen matkaa sai körötellä ilman nopeuden kasvamista. Minulla oli kamera siellä autossa joka kuvasi mittaristoa ja tästä oli tuo em aika saatu.
No, ensi kesänä ei näitä ongelmia ole ja sitten saa vaikka vähän röpeltääkkin niin menee varmasti lujempaa kuin nyt.
No, ensi kesänä ei näitä ongelmia ole ja sitten saa vaikka vähän röpeltääkkin niin menee varmasti lujempaa kuin nyt.