Sivu 1/1
lada1200+bmw 1.8
Lähetetty: 8.11.2005 21:22
Kirjoittaja d3nSo
tämmösen projektin meinasin alottaa: bemun 1.8 kone larssiin..
jos joku on jo tehnyt samanlaisen viritelmän nii vois kertoo miten on ton bemarin laatikon ja kardaanin sovitellu..
Lähetetty: 8.11.2005 21:53
Kirjoittaja tolstoi
Onnea matkaan! Luulis onnistuvan, onhan Bemun M10 kone melkein sama kuin Mossen kone, joka on melkein sama kuin Ladan kone.

Lähetetty: 8.11.2005 22:26
Kirjoittaja peurajussi
elä kehtoo rueta sotkee saksalaista kyvänjatketta aitoon venäläiseen etsi ennemin jostain 2.0l lancian twin cam
Lähetetty: 8.11.2005 23:48
Kirjoittaja tolstoi
Saapasmaan rasvalettien voimakoneita nyt on joka toisen Larpan nokalla, nyt olis tulossa vähän uutta näkökulmaa!
Lähetetty: 9.11.2005 2:59
Kirjoittaja Sergy
Niinpä, ei ne fiiatin koneet oo kovinkaan kannattavia. Ite oon joskus ideoinut 190/C-sarjan mesen 2L koneita. Mitalla ku mittailin, niin näytti menevän hyvin sisään. ja kiinikkeetkin oli suurinpirtein samoi paikoilla. Mut eikös e30 vemun 1.8 kone oo vino ?
Lähetetty: 9.11.2005 5:19
Kirjoittaja IL02
ja meneeks siita jo tehot prosenttirajojen yli?
Lähetetty: 9.11.2005 9:47
Kirjoittaja micco
IL02 kirjoitti:ja meneeks siita jo tehot prosenttirajojen yli?
Autotallin mukaan bemun 316 '82-'89 1.8 tehot ovat huimaavat 66 kw eli turbottaakin voi vielä huoletta

Lähetetty: 9.11.2005 12:01
Kirjoittaja tolstoi
Sergy kirjoitti: Mut eikös e30 vemun 1.8 kone oo vino ?
Taitaa olla vinoja kaikki Bemarin koneet. Ei kai se haittaa.
pata
Lähetetty: 9.11.2005 13:12
Kirjoittaja laattarauta
Kannattaa mieluummin laittaa m40 moottori. On tosin remmillä, mutta kansi kuitenkin aivan eri maailmasta.
Lähetetty: 9.11.2005 15:25
Kirjoittaja d3nSo
niin tuohan on tulossa tohon elintenluovuttajaan joka olisi muussa tapauksessa mennyt romulaan.. ja tuohan on vain kokeilu mielessä..

jos sitten tohon parempaan sais joskus aikaseksi jonku fiuden koneen..

Lähetetty: 7.1.2006 16:06
Kirjoittaja RussianTUNER
tolstoi kirjoitti:Saapasmaan rasvalettien voimakoneita nyt on joka toisen Larpan nokalla, nyt olis tulossa vähän uutta näkökulmaa!
yhdyn tähän, ei aina noita twincameja. Mut onkos tää projekti edistyny vai oliko vain suunnitelma?
Lähetetty: 7.1.2006 17:24
Kirjoittaja d3nSo
ei ollut pelkkä suunnitelma, projekti ei ole paljon kerennyt edistyä näin talvi aikaan mutta konetta on ruvettu kokeilemaan jo paikoilleen. ahdasta on mutta kyllä se sinne menee (jos menee)
katsoo sitten keväänlämmössä olis mukavampi ahertaa..
kevättä odotellen <3
Lähetetty: 7.1.2006 17:37
Kirjoittaja RussianTUNER
d3nSo kirjoitti:ei ollut pelkkä suunnitelma, projekti ei ole paljon kerennyt edistyä näin talvi aikaan mutta konetta on ruvettu kokeilemaan jo paikoilleen. ahdasta on mutta kyllä se sinne menee (jos menee)
katsoo sitten keväänlämmössä olis mukavampi ahertaa..
kevättä odotellen <3
No hyvä että on edistynyt, saadaan taas jotain uutta projektia alkaa lukemaan. Onpahan joku muu tekniikka istutuksessa kuin TC, jännempää luettavaa. Minusta.

Lähetetty: 7.1.2006 19:08
Kirjoittaja d3nSo
joo pitää ruveta kirjottelee juttuu ja ottaa kuvii kuhan toi projekti vähän tosta vielä edistyy..
itse en mitenkään tykkää noista "kyrvänjatkeista" mutta kun sattui lojumaan nurkissa joutava kone ja metässä lahosi sopiva aihio niin päähän pisti moinen ajatus...

Lähetetty: 7.1.2006 19:39
Kirjoittaja Xorron
Näinhän sitä ennenkin toimittiin. Mopoihin kun halus kulkua, laitettiin kone kevarista. Aivan sama mistä merkistä, kunhan kovaa meni. Onhan muutoinkin useimmat turbolada ym., viritykset koottu tyyliin osa sieltä osa täältä. Ja se että saa tälläiset systeemit pelittään, kertoo rakentajan taidoista hiukan enemmänkin. Kova kyyti on se tärkein, vaikka turvakaaret ja ahtopaineputket olisi liikennemerkkiputkea.
