lada1200+bmw 1.8

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
d3nSo

lada1200+bmw 1.8

Viesti Kirjoittaja d3nSo »

tämmösen projektin meinasin alottaa: bemun 1.8 kone larssiin..
jos joku on jo tehnyt samanlaisen viritelmän nii vois kertoo miten on ton bemarin laatikon ja kardaanin sovitellu..
Avatar
tolstoi
Viestit: 176
Liittynyt: 29.3.2004 18:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tolstoi »

Onnea matkaan! Luulis onnistuvan, onhan Bemun M10 kone melkein sama kuin Mossen kone, joka on melkein sama kuin Ladan kone. :wink:
Onks se taas woihan wanha wihtahousu kumivene?
peurajussi

Viesti Kirjoittaja peurajussi »

elä kehtoo rueta sotkee saksalaista kyvänjatketta aitoon venäläiseen etsi ennemin jostain 2.0l lancian twin cam
Avatar
tolstoi
Viestit: 176
Liittynyt: 29.3.2004 18:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tolstoi »

Saapasmaan rasvalettien voimakoneita nyt on joka toisen Larpan nokalla, nyt olis tulossa vähän uutta näkökulmaa!
Onks se taas woihan wanha wihtahousu kumivene?
Sergy
Viestit: 284
Liittynyt: 11.8.2004 17:47
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergy »

Niinpä, ei ne fiiatin koneet oo kovinkaan kannattavia. Ite oon joskus ideoinut 190/C-sarjan mesen 2L koneita. Mitalla ku mittailin, niin näytti menevän hyvin sisään. ja kiinikkeetkin oli suurinpirtein samoi paikoilla. Mut eikös e30 vemun 1.8 kone oo vino ?
Avatar
IL02
Viestit: 348
Liittynyt: 25.9.2003 21:16

Viesti Kirjoittaja IL02 »

ja meneeks siita jo tehot prosenttirajojen yli?
Morris Minor -54
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
Avatar
micco
Viestit: 328
Liittynyt: 26.9.2003 22:28
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja micco »

IL02 kirjoitti:ja meneeks siita jo tehot prosenttirajojen yli?
Autotallin mukaan bemun 316 '82-'89 1.8 tehot ovat huimaavat 66 kw eli turbottaakin voi vielä huoletta 8)
Avatar
tolstoi
Viestit: 176
Liittynyt: 29.3.2004 18:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tolstoi »

Sergy kirjoitti: Mut eikös e30 vemun 1.8 kone oo vino ?
Taitaa olla vinoja kaikki Bemarin koneet. Ei kai se haittaa.
Onks se taas woihan wanha wihtahousu kumivene?
laattarauta

pata

Viesti Kirjoittaja laattarauta »

Kannattaa mieluummin laittaa m40 moottori. On tosin remmillä, mutta kansi kuitenkin aivan eri maailmasta.
d3nSo

Viesti Kirjoittaja d3nSo »

niin tuohan on tulossa tohon elintenluovuttajaan joka olisi muussa tapauksessa mennyt romulaan.. ja tuohan on vain kokeilu mielessä.. :) jos sitten tohon parempaan sais joskus aikaseksi jonku fiuden koneen.. :)
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

tolstoi kirjoitti:Saapasmaan rasvalettien voimakoneita nyt on joka toisen Larpan nokalla, nyt olis tulossa vähän uutta näkökulmaa!
yhdyn tähän, ei aina noita twincameja. Mut onkos tää projekti edistyny vai oliko vain suunnitelma?
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
d3nSo

Viesti Kirjoittaja d3nSo »

ei ollut pelkkä suunnitelma, projekti ei ole paljon kerennyt edistyä näin talvi aikaan mutta konetta on ruvettu kokeilemaan jo paikoilleen. ahdasta on mutta kyllä se sinne menee (jos menee) :)
katsoo sitten keväänlämmössä olis mukavampi ahertaa.. :wink:
kevättä odotellen <3
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

d3nSo kirjoitti:ei ollut pelkkä suunnitelma, projekti ei ole paljon kerennyt edistyä näin talvi aikaan mutta konetta on ruvettu kokeilemaan jo paikoilleen. ahdasta on mutta kyllä se sinne menee (jos menee) :)
katsoo sitten keväänlämmössä olis mukavampi ahertaa.. :wink:
kevättä odotellen <3
No hyvä että on edistynyt, saadaan taas jotain uutta projektia alkaa lukemaan. Onpahan joku muu tekniikka istutuksessa kuin TC, jännempää luettavaa. Minusta. :wink:
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
d3nSo

Viesti Kirjoittaja d3nSo »

joo pitää ruveta kirjottelee juttuu ja ottaa kuvii kuhan toi projekti vähän tosta vielä edistyy..
itse en mitenkään tykkää noista "kyrvänjatkeista" mutta kun sattui lojumaan nurkissa joutava kone ja metässä lahosi sopiva aihio niin päähän pisti moinen ajatus... :roll:
Xorron

Viesti Kirjoittaja Xorron »

Näinhän sitä ennenkin toimittiin. Mopoihin kun halus kulkua, laitettiin kone kevarista. Aivan sama mistä merkistä, kunhan kovaa meni. Onhan muutoinkin useimmat turbolada ym., viritykset koottu tyyliin osa sieltä osa täältä. Ja se että saa tälläiset systeemit pelittään, kertoo rakentajan taidoista hiukan enemmänkin. Kova kyyti on se tärkein, vaikka turvakaaret ja ahtopaineputket olisi liikennemerkkiputkea. :wink:
Vastaa Viestiin