tämmösen projektin meinasin alottaa: bemun 1.8 kone larssiin..
jos joku on jo tehnyt samanlaisen viritelmän nii vois kertoo miten on ton bemarin laatikon ja kardaanin sovitellu..
Niinpä, ei ne fiiatin koneet oo kovinkaan kannattavia. Ite oon joskus ideoinut 190/C-sarjan mesen 2L koneita. Mitalla ku mittailin, niin näytti menevän hyvin sisään. ja kiinikkeetkin oli suurinpirtein samoi paikoilla. Mut eikös e30 vemun 1.8 kone oo vino ?
niin tuohan on tulossa tohon elintenluovuttajaan joka olisi muussa tapauksessa mennyt romulaan.. ja tuohan on vain kokeilu mielessä.. jos sitten tohon parempaan sais joskus aikaseksi jonku fiuden koneen..
ei ollut pelkkä suunnitelma, projekti ei ole paljon kerennyt edistyä näin talvi aikaan mutta konetta on ruvettu kokeilemaan jo paikoilleen. ahdasta on mutta kyllä se sinne menee (jos menee)
katsoo sitten keväänlämmössä olis mukavampi ahertaa..
kevättä odotellen <3
d3nSo kirjoitti:ei ollut pelkkä suunnitelma, projekti ei ole paljon kerennyt edistyä näin talvi aikaan mutta konetta on ruvettu kokeilemaan jo paikoilleen. ahdasta on mutta kyllä se sinne menee (jos menee)
katsoo sitten keväänlämmössä olis mukavampi ahertaa..
kevättä odotellen <3
No hyvä että on edistynyt, saadaan taas jotain uutta projektia alkaa lukemaan. Onpahan joku muu tekniikka istutuksessa kuin TC, jännempää luettavaa. Minusta.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
joo pitää ruveta kirjottelee juttuu ja ottaa kuvii kuhan toi projekti vähän tosta vielä edistyy..
itse en mitenkään tykkää noista "kyrvänjatkeista" mutta kun sattui lojumaan nurkissa joutava kone ja metässä lahosi sopiva aihio niin päähän pisti moinen ajatus...
Näinhän sitä ennenkin toimittiin. Mopoihin kun halus kulkua, laitettiin kone kevarista. Aivan sama mistä merkistä, kunhan kovaa meni. Onhan muutoinkin useimmat turbolada ym., viritykset koottu tyyliin osa sieltä osa täältä. Ja se että saa tälläiset systeemit pelittään, kertoo rakentajan taidoista hiukan enemmänkin. Kova kyyti on se tärkein, vaikka turvakaaret ja ahtopaineputket olisi liikennemerkkiputkea.