Kiekkamittari ei toimi
Kiekkamittari ei toimi
Apua! Johdot on kyllä kiinni puolassa, mutta ei toimi. Autossa kärjetön sytkä. Puola uusittu, sen jälkeen ei ole toiminut.
Apuuuva!
Apuuuva!
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Paljon mahdollista... Saakohan näitä uusia "Nivan alkuperäisiä kierroslukumittareita" mistä?Nerd-O kirjoitti:Itse testasin tuon niin että kytkin sen alkuperäisen kiekkamittarin johtoihin uuden kiekkamittarin. Yllättäen tämä uusi kyllä toimi, mutta alkuperäinen ei. Joten alkuperäinen kiekkamittari on viallinen.
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Kiva, kun kerroit.Nerd-O kirjoitti:Mulla on yksi alkuperäinen Nivasta irroitettu rundimittari, mutta se tulee omaan Nivaannivailija kirjoitti:Paljon mahdollista... Saakohan näitä uusia "Nivan alkuperäisiä kierroslukumittareita" mistä?

Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
nivailija kirjoitti:Kiva, kun kerroit.


- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
Jep
.Mulla sekos kiekkamittari reilu viikko sitten.Rupes vaan ajossa pomppiin kuin hullun mulk.. edes takas. Vajaan parikymmentä kilsaa jaksoin sitä katsella,mut sit meni hermo ja pistin piuhat poikki.
Purettu tossa yhtä kolaroitua 2107:aa.Koitan sen mittarilla,onko vika siinä vai jossain muualla.Jos Nivan mittari on ehjä,kyllä sä tuon saat.Ilmottelen vaikka yv.nä,jos en tarvi mittaria.Viikon parin sisällä..

Purettu tossa yhtä kolaroitua 2107:aa.Koitan sen mittarilla,onko vika siinä vai jossain muualla.Jos Nivan mittari on ehjä,kyllä sä tuon saat.Ilmottelen vaikka yv.nä,jos en tarvi mittaria.Viikon parin sisällä..
Kuulostaa hyvältä... Puran kuitenkin varmuuden vuoksi oman mittaristoni, ja tarkastelen liitokset kaiken varalta.LENNY kirjoitti:Jep.Mulla sekos kiekkamittari reilu viikko sitten.Rupes vaan ajossa pomppiin kuin hullun mulk.. edes takas. Vajaan parikymmentä kilsaa jaksoin sitä katsella,mut sit meni hermo ja pistin piuhat poikki.
Purettu tossa yhtä kolaroitua 2107:aa.Koitan sen mittarilla,onko vika siinä vai jossain muualla.Jos Nivan mittari on ehjä,kyllä sä tuon saat.Ilmottelen vaikka yv.nä,jos en tarvi mittaria.Viikon parin sisällä..
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Sankarit ja veljet. Vika EI välttämättä ole mittarissa, jos se rupee pomppimaan ja hyppimään.
Omassa 1200L:ssä oli virranjakaja menny klehaksi (siis suomeksi väjälksi), niin se lähetti sinne mittarille hirmu sykettä! Ja se sitten tietysti vielä rikkokin sen mittarin. Kun oli jakaja vaihdettu, niin ilmotti sadan vauhdis 5-vaihteella (niin siinä on siis eri loota) kaikki 1800 varvs/min. => pulssit tasajännitteeksi muuttava piiri oli kuollu. Mutta olis se kyllä tiukkaa, jos sais oikeesti meneen noin pienellä kierroksilla
Omassa 1200L:ssä oli virranjakaja menny klehaksi (siis suomeksi väjälksi), niin se lähetti sinne mittarille hirmu sykettä! Ja se sitten tietysti vielä rikkokin sen mittarin. Kun oli jakaja vaihdettu, niin ilmotti sadan vauhdis 5-vaihteella (niin siinä on siis eri loota) kaikki 1800 varvs/min. => pulssit tasajännitteeksi muuttava piiri oli kuollu. Mutta olis se kyllä tiukkaa, jos sais oikeesti meneen noin pienellä kierroksilla

21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne