Weberi ladaan
Weberi ladaan
Mulla ois tollanen weberi mallia 34 DAT 54/250 joka on lähtöisin 2 litrasesta CHT cromasta. Mitenkäs hyvin tuollainen kaasari toimis ladan 1600 myllyn päällä? saako liikaa soppaa?
- lada 1300s
Nyt kun kaasareista on puhetta Minä sain kaverilta 2litrasen sierran kaasarin kun vanha 2litrasen fordin kaasutin oli väärä ja tuokaan ei käy imusarjaan suoraan ja ei taida olla se 32/36 vai mikä se piti olla että käy suoraan? Siis montakohan joutuu vielä ruinaamaan? Eikös sen pitäny käydä just suoraan Ladan imusarjaan?
lada 1300s kirjoitti:Nyt kun kaasareista on puhetta Minä sain kaverilta 2litrasen sierran kaasarin kun vanha 2litrasen fordin kaasutin oli väärä ja tuokaan ei käy imusarjaan suoraan ja ei taida olla se 32/36 vai mikä se piti olla että käy suoraan? Siis montakohan joutuu vielä ruinaamaan? Eikös sen pitäny käydä just suoraan Ladan imusarjaan?
liian uuden sierran kaasari ei käy. täytyy olla vanha ohc kone.
TOSI MIEHET AJAA TAKAMOOTTORISELLA
Skoda Forman
Skoda 110 L
Skoda Forman
Skoda 110 L
- lada 1300s
Käyhän dgv 32/36 suoraan ladan imusarjaan. jos se on joku muu sierran kaasari niin sitten ei taida käydä. Mä muistelen et dgv:ssä on mekaaninen tai jäähdytysnesteellä toimiva ryyppy ja niissä uudemmissa letkuhässäkkä kaasareissa on sähköryyppy.
Tarkasta mikä sen kaasarin tyyppi on.
Onko tämmöinen?

tämä on dgv
Ainoa oikea kaasari ladaan on dgv. Se käy suoraan, kun teet sinne kaasarin ja imusarjan väliin korotus palan että saat ilmanputsarin yli venttiilikopan.
Tarkasta mikä sen kaasarin tyyppi on.
Onko tämmöinen?
tämä on dgv
Ainoa oikea kaasari ladaan on dgv. Se käy suoraan, kun teet sinne kaasarin ja imusarjan väliin korotus palan että saat ilmanputsarin yli venttiilikopan.
TOSI MIEHET AJAA TAKAMOOTTORISELLA
Skoda Forman
Skoda 110 L
Skoda Forman
Skoda 110 L
- lada 1300s
Yritin ehtiä jotain merkintää tuosta kaasarista mutta ei lue mitään. Toisessa oli alumiinilätkä missä luki jotain mutta sen möin jo eteenpäin. Niin tuossa oikeassa näkyy olevan kaasuvivustokin erilainen. Tässä minun mallissa on erilainen vipu. Joutus rakentamaan vaijerin mitä jo teinki. ja jalan reikien väli on 100mm ja Ladassa 90mm Eli kannattaako tätä ihmettä mikä hyllyllä lojuu laittaa edes? Niin ja siinä ekassa oli mekaaninen kakkoskurkku ja vesiletkun väliin tuli ryyppy.
- Team perseauki racing
Ei ole tarvinnut ikänä vielä samaraan puuttua niin en tiedä tuosta lätykästä mitään. Mistähän materiaalista se on väsätty? Kun tuo asbestilevykään ei nykyään ole hyvässä huudossaTeam perseauki racing kirjoitti:mullakin oli joskus tollanen kiinni. eikä mulla ollu mitään korutus palaa alla tosin ilamputsarikin oli ihan ite värkätty. mutta semmoseta lätykästä mikä on samaran kaasarin alla ei olis vaikee tehä tuohonki.

2101 1300 tic
2101 1200L -86 Kesäauto
Moskvitch Elite 1500S -76 projektina
2101 1200L -86 Kesäauto
Moskvitch Elite 1500S -76 projektina
- lada 1300s
Yleensähän nuo on bakeliittia, itselle tuli ensimmäisenä mieleen ihan tavan nailonlevy, mutta tuon kanssa voi pitkällä aikavälillä tulla ongelmaa. Koska materiaalilla on taipumusta turvota kosteuden myötä, tuo olisi kyllä halpa ja helppo. Ainakin POM toimisi tuossa hienosti.Ertzu kirjoitti:Tuohon kaasarin ja imusarjan väliin tulevaan palaan liittyen sellainen kysymys, että mikä olisi paras materiaali tehdä kyseinen korotuspala? Sellainen, mikä mahdollisimman vähän johtaa lämpöä!?
Tuo miran 32ADF on 16-satasista löytyvä, joten varmaankin aika lähelle säädötkin. Itsellä työn alla "köyhän miehen" tuplat, eli kaksi 34ADF:ää tc:n kylkeen, veikeä tehdä imusarjaa koska pitäisi saada 1 ja 4 toiselle ja 2 ja 3 toiselle kaasuttimelle siten että putket olisi yhtä pitkät ja kaasuvivusto vielä toteutettavissa

Vauhdin tae - alamäki