Sivu 1/1
Ketjukoneen palotila
Lähetetty: 24.10.2005 20:08
Kirjoittaja ladaani
Joo jäi nyt sitten kuitenkin se Samaran osto.Mutta nyt tarvis saada hyviä kuvia/neuvoja ton palotilan muotoiluun.
Ketjukone, jossa:
Vakio venttiilit
Nokka 286*/105*/11,0mm
Kannesta pois 1,0mm (ainakin näillä näkymin)
Eli noin kympin puristuksia haetaan.Kuvia toimivista ratkasuista otetaan mielellään vastaan eikä niitä neuvojakaan vierasteta.Kanavat on tehty nykyiseenkin kanteen mutta ajattelin jalostaa vähän pitemmäälle tolla nokalla ja palotilan muodoilla.Niin ja imusarja on avarrettu vakio ja kaasari on 1600:sen mekaaniseksi muutettu.(Eli ei mitään alipaine immenkalvoja)
Lähetetty: 26.10.2005 19:17
Kirjoittaja larbatzi
kokeile haku nappia sillä löytyy noihin kannen palo tiloihin hyviä neuvoja varmasti
Lähetetty: 27.10.2005 13:48
Kirjoittaja mauko
Mulloli joskusmaailmas jokkikseen tehty kansi, mis oli vakioventtiilit ja jumalattomasti nostetut kanavat, palotiloihi ei ollu koskettu ja kantta laskettu n.2mm virtasen nokka itetehdyt imu/pakosarjat kulki aivan sikana vai mitä jyri=) tyhmänä menin myymään tuon paketin poies. Ei se palotilojen muotoilu auta assijaa yhtään vakiovenoilla ainakaan mun mielestä, kyllähän latamallinen palotila toimii pirun hyvin niine hyvineen koska paljealue täytyy aina olla että kone "herää" piänillä kierroksilla on sitte mikkä kaasarit vaan.
Lähetetty: 28.10.2005 20:21
Kirjoittaja ladaani
Joo niin mää vähän aattelinkin.Pyöristin vaan ne palotilan reunat, ettei ala nakuttaan kovassa ajossa...

Lähetetty: 28.10.2005 20:23
Kirjoittaja mauko
ei se nakutus siittä tule. Pensan oktaaniluku määrää puristuskeston.
Lähetetty: 28.10.2005 23:40
Kirjoittaja Stefa
Mutta tuohon nakutusherkkyyteen vaikuttaa moni asia, joista yksi on juuri palotilan muoto. Muina tekijöinä vaikuttaa mm. puristussuhde, nokat ja palje-efekti.
Lähetetty: 28.10.2005 23:44
Kirjoittaja mauko
näinpä, mistään kirjasta ei voi oppia kaikkea, tulevat opetukset "elämän kirjasta" taikka togliattista
Lähetetty: 29.10.2005 16:44
Kirjoittaja ladaani
Joo näinhän se taitaa olla.Mutta ensi kesänä se nähdään oliko Jankos oikeassa Pravdan viri-ohjeitten kanssa

Lähetetty: 29.10.2005 18:07
Kirjoittaja KTC
ainakaan 1200 ladasta et saa puristuksia 10. ottamalla millin pois. täytyy ottaa enempi
Lähetetty: 29.10.2005 18:10
Kirjoittaja ladaani
Lohkosta on otettu myös milli pois, puristukset laskettiin olikohan kokolailla 9,98.
Lähetetty: 29.12.2005 10:38
Kirjoittaja kurppa81
tahtoo olla se palotila vähä perseestä..meinaan muodoltaan...
Lähetetty: 29.12.2005 23:23
Kirjoittaja sunbeam
Pitäis sitä imu venttiilin puolelta hiukan pyöristää jos puristus suhde antaa periksi ,ei siellä alle 10 puristuksilla tapahdu mitään !
Lähetetty: 30.12.2005 16:35
Kirjoittaja lada 1300s
Minun jääpeliin tuli 13.5 puristusta. Kait tuo on ihan sopiva jos sytyn säätää niin ettei rupeja nakuttamaan. 98pensaa vaan tankkiin. Palotilasta pyöristelin tässä kannessa vaan terävät kulmat en muokannu tarkotuksella ettei puristukset tippus.
Lähetetty: 31.12.2005 0:35
Kirjoittaja LENNY
Kans tein pienet viisteet palotilan reunaan.Oikeestaan purseet pois,eikä muuta.Ja huolellinen kiillotus.Karstan saa hyvin poiskun antaa koneen käydä ja kaataa vettä kaasarin kurkusta,varovasti..