Nappiksen mittari irti?

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
iigorr

Nappiksen mittari irti?

Viesti Kirjoittaja iigorr »

Mitenkäs mahtaa saada nappiksen mittariston irti? Pitäs vaijeri vaihtaa.
Kromi listan ja numero taulun sain irti mutta itse mittaria en saanut.
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Se itse mittari on sivuilta sellaisilla pelti läpysköillä kiinni. Eli sievästi ruuvimeisselin työnnät sinne sivulle ja käännät mittariin päin niitä pelitläpyisköitä niin sen pitäisi nousta pois sieltä.
--Juhis--

Re: Nappiksen mittari irti?

Viesti Kirjoittaja --Juhis-- »

iigorr kirjoitti:Mitenkäs mahtaa saada nappiksen mittariston irti? Pitäs vaijeri vaihtaa.
Kromi listan ja numero taulun sain irti mutta itse mittaria en saanut.
http://www.cassu.net/lada/naytakuva.php ... G_2344.JPG

Tosta linkistä näkee jotenki millaset ne peltiläpyskät on nappiksen mittarissa.

Mutta muistaakseni niitä pitää painaa takaapäin sisään eli ei oiken kivuttomasti suju etupuolelta ruuvarilla.

Toinen vaihtoehto on ottaa tuhkis ja sen pohja tai se peitelevy irti kojetaulusta ja sitä kautta käs kopelolla painaa sitä läpyskää sielt.

Taitaa se kyl onnistua sil pienellä ruuvarillakin, olin vain mustelevinani täällä boardilla puhuttaneen siitä miten ovat särkeneet noita laseja irtiottaessaan noit mittaristoja.

Mä otin itse koko kojetaulun irti kun en tienny miten ne on kiini ja oli mulla muutakin asiaa sinne et en pelkästään sen takia lähteny kojetaulua irti ottamaan. :)
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Kyllä se helposti etupuoleltakin lähtee.. Kunhan vain ei vahingossa työnnä mittarin ja sen peltiläpyskän väliin sitä meisseliä ja siten vääntele noita peltiläpysköitä pilalle. Itsellänihän pääsi käymään noin että taipuikin väärään suuntaan nuo läpyskät ja sen jälkiin menikin taiteiluksi tuo irrottaminen.

Ja eikös tuohon takaata päin ole varsin vaikea päästä käsiksi?
Vastaa Viestiin