kalastus

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
lapa

kalastus

Viesti Kirjoittaja lapa »

moniko tällä foorumilla kalastaa? laittakaa tänne ne kaikki jotka kalastaa ni jotain juttuu. ja jos löytyy kalastajia ni liitykää ihmeessä tänne foorumiin!!((ellette jo ole))

http://www.kalassa.net/forum/index.php? ... ae8d3363db

kannattaa!!
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Tuleehan sitä toisinaan jotain rapalaa viskeltyä pikkulammilla. Myös hieno tapa viettää kaunista kesäpäivää on perinteinen mato-onginta 8)

Talvella sitten tuo pilkillä paleleminen ei ole mun juttu, eikä kyllä ole mitkään verkon virittelytkään kesällä eikä talvella.

En mitenkään hirveän aktiivinen ole, mutta ehkä 5-10 kertaa kesässä tulee käytyä.

Nyt vaan kilpaa valehtelemaan kuinka isoja kaloja on saatu :lol:
Viimeksi muokannut Stefa, 19.10.2005 21:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vauhdin tae - alamäki
spede

Viesti Kirjoittaja spede »

Ei oo mun hommia ainakaan kesällä, menee järki aika nopsaan :? . Pari kertaa talvessa tulee käytyä pilkillä.
kapa

Viesti Kirjoittaja kapa »

Kyllä sitä tulee kalasteltua. Tosin viime vuosina jäänyt aika vähälle :(
Lajeina kesällä virvelikalastus ja perhovehkeetkin tuli aikanaan hankittua mutta niitä ei ole tullut paljoa käytettyä. Ja talvella tietysti pilkkiminen.
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
ladoilla radalle

Viesti Kirjoittaja ladoilla radalle »

joskus tulee pilkittyä ja jotai viskottua järveen.. mutta en sen isommin kalastele..
Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Joskus on tullut pilkittyä. Parhaimmillaan oon saanut JOPA ahvenia jos on oikein jaksanut odottaa :mrgreen:
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Vielä muutama vuosi sitten olin innokas virvelin viskelijä ja muutenkin hiton kiinnostunu kaikenlaisesta kalastuksesta. Uistimiinkin tuli tuhlattua varmaan yli 200€....

Mutta sitten se jäi, enkä kahteen vuoteen oo koskenu mihinkään kalastusvermeisiin. Itteänikin välillä hitsit kun jotkut hyvät harrastukset on loppunu ku veitellä leikaten. Kun pää sanoo että ei enää kiinnosta, niin sitten se ei enää kiinnosta, ei välttämättä enää ikinä. En voi sille mitään.

Toivottavasti ko. tauti ei iske Lada-harrastukseen :?
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Käyn kerran kesässä mato-ongella onkimassa ja muulloin harrastan toisinaan pilkkimistä ravintolassa :wink:
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
HarZa

Viesti Kirjoittaja HarZa »

Ens viikonloppuna taas merelle haukijahtiin. Kyllä kalasteltua tulee melkeinpä aina kun mahdollista, eli aivan liian harvoin. Kesällä lähinnä Viehekalastusta ja talvella pilkintää.
lapa

Viesti Kirjoittaja lapa »

Hyviä vastauksia on tullut. minä kalastan noin 3-5 kertaa viikossa joskus enemän, ja talvella pilkille :). Suurin kalani on 5 kilonen hauki virvelillä
ralli lada

Viesti Kirjoittaja ralli lada »

kesällä päijänteellä virvelöimässä aina kun ehtii ja jaksaa, eli ihan liian harvoin.
talvella verkkokalastusta jonkunverran ja sillontällön pilkillä.
21013 2300tic
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

silloin tällöin on mukava mennä kalaan
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Vanja-eno kirjoitti:Käyn kerran kesässä mato-ongella onkimassa ja muulloin harrastan toisinaan pilkkimistä ravintolassa :wink:
Näin se ryökäle täälläkin menee. Ainoa vaan, että käyn mato-ongellakin vielä hiukka harvemmin.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Muuttaessani maalle järvien lähelle ajattelin, että tulee käytyä kalassa, marjassa, sienessä ja valokuvailemassa. Mutta ei se niin mennytkään. Ihan alkuvuosina laitoin silloin tällöin verkot veteen ja heittelin samoilla reissuilla virveliä. Sitten se vaan jäi. Pari vuotta sitten joku vei veneestä pohjatapin. Sen jälkeen en ole käynyt edes soutelemassa. Marjassa ja sienessä tulee sentään vielä joskus käytyä.

Tämä seutu on vanhaa uittoaluetta. Painavimmat saaliini verkoilla ovat vanha ilmeisesti hinaajan ankkuri ja uppotukki. Kyllä muuten tuntuu kivalta, kun on irrottamassa tukkiin tarttunutta verkkoa, ja joku painaa pikaliipparilla kahva laidassa muutaman metrin päästä ohi.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
nivailija

Viesti Kirjoittaja nivailija »

Kyllä sitä aina välillä tulee fisussa käytyä, mutta voin väittää, että minulla on maailman huonoin kalaonni. Olin tässä kesällä paikassa, mistä kalaa pitäisi tulla kuin vettä vain, mutta arvatkaapa miten kävi, kun minä olin mukana... :lol:
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Vastaa Viestiin