latukka käyntiin paristolla
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
latukka käyntiin paristolla
latukka lähtee näköjään käyntiin vaikka akku olisi täysin kaput 9 voltin paristolla kunhan kytkee akkuun ja pyöräyttää kammella.
Perskule, enpä tullut tuota ajatelleeksi. Ajattelin vain et tolleen kylmiltään paikaltaan... Eipä niitä hinureita ole aina saatavilla...pressa kirjoitti:eipä kampea enää tahdo olla
mutta hinauksen aikana herätys sähkö
ja niin on käynnissä
Onko tietoo järjestetäänkö Joensuu - varkaus - kuopio lähistöllä mitään larppa kokoontumista lähiaikoina.. siis isompaa? Autokantaa tääl ainaskin olisi.
Vähällä virralla käyntiin.
Pitkään seisseestä kannattaa aina pumpata kaasari täyteen käsin, ennenkuin edes yrittää. Meinasi aikanaan Fordin kanssa mennä hermot, kun se keitti kesäkuumalla kaasuttimen tyhjäksi.
Kun on 1500 S katkojasytytys, niin startissa loppuu ensin kipinä. Jos jaksaa ja viitsii, voi vetää akusta-lukosta-kärkiin oman johdon suoraan napakengistä.
Toinen viritys: siihen johtoon vielä akusta diodin kautta vaikka mp-akku, niin startti ei vedä jännitteitä koskaan liian alas. (tässä pitää sitten jo tarkistaa johdotus tosissaan, että virta ei mene muualle kuin kärkiin)
Korvakuulolta se lähtee heikolla akulla niin, että startti avaimesta pois heti, kun on vähänkään vauhtia (ei tulpat kastu). Jos muuten kunnossa on niin heti hörähtää käyntiin.
Kun on 1500 S katkojasytytys, niin startissa loppuu ensin kipinä. Jos jaksaa ja viitsii, voi vetää akusta-lukosta-kärkiin oman johdon suoraan napakengistä.
Toinen viritys: siihen johtoon vielä akusta diodin kautta vaikka mp-akku, niin startti ei vedä jännitteitä koskaan liian alas. (tässä pitää sitten jo tarkistaa johdotus tosissaan, että virta ei mene muualle kuin kärkiin)
Korvakuulolta se lähtee heikolla akulla niin, että startti avaimesta pois heti, kun on vähänkään vauhtia (ei tulpat kastu). Jos muuten kunnossa on niin heti hörähtää käyntiin.