AXTEC VAROITUSVALO.
AXTEC VAROITUSVALO.
Milloin varoitusvalo syttyy. Eli mikä asia pitäs olla pielessä että valo syttyy. Jos ottaa lambda johdon irti valo ei sillon syty. Ja paljon muita osiahan järjestelmässä ei ole joka vuoksi syttyisi.
Semmoinen vaikutelma on tullut, että tuo Check Engine tapaa sytyskellä kovin usein, eikä siihen kannattane välttämättä hurjana kiinnittää huomiota. Jos kerran lambdan johdon poistamalla valo sammuu, niin onkohan Axtecin seokset pielessä?
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
Lamda tavallaan antaa tietoa ARF boksille (pelkääjän penkin alla) joka taasen sytyttelee TSEKKAA MOTTI valoa.
Eli siis seos pielessä tavalla tai toisella, yleensä liian rikkaalla.
Syynä yleensä kaasuttimen kuluminen (hapen ylimääräinen ohivuoto), kohokammion neulaventtiilin kuluminen ja takertelu (liikaa tai liian vähän bensaa), Uimurien vettyminen (liikaa bensaa).
Joskus sähköiset neulaventtiilit on kuluneet (liikaa bensaa), Tai niiden tiivisteet vuotaa (liian vähän besaa).
Kaikki nuo aiheuttaa TSEKKAA MOTTI valon syttymisen.
Voi toki olla vika syttypuolellakin mutta harvemmin (esim Hall anturi rikki, Virranjakajan pyöriä rikki, Jakajan kannen hiili rikki,... YMS).
Eli siis seos pielessä tavalla tai toisella, yleensä liian rikkaalla.
Syynä yleensä kaasuttimen kuluminen (hapen ylimääräinen ohivuoto), kohokammion neulaventtiilin kuluminen ja takertelu (liikaa tai liian vähän bensaa), Uimurien vettyminen (liikaa bensaa).
Joskus sähköiset neulaventtiilit on kuluneet (liikaa bensaa), Tai niiden tiivisteet vuotaa (liian vähän besaa).
Kaikki nuo aiheuttaa TSEKKAA MOTTI valon syttymisen.
Voi toki olla vika syttypuolellakin mutta harvemmin (esim Hall anturi rikki, Virranjakajan pyöriä rikki, Jakajan kannen hiili rikki,... YMS).
Lada rules
No ei se kyllä teknisesti tiiä saako liikaa vai liian vähän bensaa että valo syttys. Kun ARF boksi ei eest tiiä onko rikastin päällä vai ei kun siinä ei ole minkäänlaista anturia siihen. Eli miten tää teknisesti sen sytyttäs silloin. No jos hal anturi on rikki silloin kyllä virtapäällä vatmasti palaa kun auto ei sillon lähe käyntiin. Lähinnä teknisessä mielessä asia kiinnostaa.
No tuo lambdahan haistelee sitä että onko se rikkaalla vai laihalla joka sitten juoruaa sille boksille jos jotain on pielessä... Eli lambdan antama jännite muuttuu sen mukaan että onko seos rikkaalla tai laihalla. En nyt vain millään muista että oliko jännite suurempi sillonku on laihalla vai miten se meni. Eli käytännössä kun lambdan lähettämä jännite ei ole enää asetettujen rajojen välissä niin sen boksin pitäis sytyttää se valo.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
mulla syttys vasta kärjettömän sytkän poistuttua.aijemmin poistetut turhat osat lamda,axtec,katti,hiilisuodatin,pakokaasun kierrätyssysteemit+kilometri alipaine letkua eli pitäisi palaa valo jossa lukee alkuperäisten asetusten palautus, eikä kato motti.yhtä kamala ja öljynen se aina kuitenki on kuka sellasta haluis katella 
