- Lankomies lainasi pääkallokelillä ja ajautui ojaan. Toisen puolen helmapellit rutussa.
- Parkkipaikalla joku juntti ajoi kuskin oveen lommon (olin itse ratissa). Lupasi maksaa, mutta rahoja ei kuulunut ikinä

- Bensat viety puolenkymmentä kertaa ja pari lukollista korkkia hajotettu. Ruttuja bensaluukun alueelle.
- Samanlaiset Liisan liukkaat ja Kaisan kaljamat. Liikkeellä Sallan tunturimökeillä ja piti ajaa mökkialueella. Eiköhän lada päättänyt lähteä suoraan sivulle liukumaan jäistä rinnettä ja *paks* hirsimökkiin.

- Ajoin pikkuveljen (kuskina tuolloin) kanssa muuttokuormaa jossain Taivalkosken paikkeilla. Auto täyteen lastattu, samoin kuin peräkärry, joka alkaa heittelehtimään ja muutaman spiraalin jälkeen auto ojassa ja kärry poikittain tiellä. Takakulma tankin kohdalta rutussa (ja kärryn paaka mutkalla).
- Tansseissa Saarijärven Kukonhiekalla ja auto "vartioidulla" parkkialueella. Joku vandaali heitti takalasista 2 kilon kiven läpi ja naarmutti ovet avaimella tms.

- Oulussa jouduin ketjukolariin ollessani valoissa pysähtyneenä. Takakonttiin pamautti joku teinieskortti tms. ja mun auto sen takia pomppasi jonkun tojotan perään. Mulle muutama ruttu konepeltiin ja takapuskurin vaihto (kustannukset 0 mk) - eskortti lunastukseen peräkoukkuni murjottua sen ja tojotaan muutaman tonnin remontti.
- Tässä vaiheessa aloin ajaa surutta metsäautoteitä, joilla kasvoi ranteenvahvuista koivua, - eihän ne enää olleet esteenä ja vanhat rutut vain tasoittui.
Kaikkiaan näistä kustannuksia korjauksiin noin parikymppiä paikkamaaliin ja auto on edelleen tallissa odottamassa sähköpuolen korjausta, että pääsee taas liikkeelle, mittarilukema noin varttimiljoona