palautesivulta
-
ladamaster
palautesivulta
hianoja autoja....ootteko prrr...kele oikeen tosissaan nimim. fiat nro 1
monelle asiasta tietämättömälle fiat-hönölle yms. on jäänyt WANHA levy päälle- "Venäjä ja tietysti ladakuskit täytyy olla umpikommareita -ajelevat "tosissaan itäautolla jne.."
Itse en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka ei tajua että Ladalla ajellaan myös huumorista - säästö ym. ohella.

Itse en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka ei tajua että Ladalla ajellaan myös huumorista - säästö ym. ohella.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
-
Martigan
- Viesti:
pomo
Mun pomo on vannoutunut anti-east-automan. osti viimevuonna hirvenkaatoluvan kanssa Toyotan Land Cruiserin. Nyt kerto, että Niva kiinnostais. Kukapa hirvenraatoo 70tEur autolla hirvee hinais/rahtais.
Ymmärsin, notta "naapurilla" on Niva ja se on hyvä peli mettässä. Olis kuulemma varsin "otettu" jos Niva alta löytyisi.
Ymmärsin, notta "naapurilla" on Niva ja se on hyvä peli mettässä. Olis kuulemma varsin "otettu" jos Niva alta löytyisi.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Re: pomo
Eikös se Toyo vasta itäauto olekin. Itse hankin taannoin Nissan Sunnyn vara-autoksi, niin jo yksi äijä heti kättelyssä sanoi että olet sitten siirtynyt länsikalustoon. Ei taida autoteollisuutta Japania idempää löytyä.Martigan kirjoitti:Mun pomo on vannoutunut anti-east-automan. osti viimevuonna hirvenkaatoluvan kanssa Toyotan Land Cruiserin.
Ja vaikka raskiskin ajaa, niin ei tommonen "iso" maasturi mahu niin hyvin ku nivat ja SJ:t. Tärkeä ominaisuus suomen metsäolosuhteita ajatellen.Martigan kirjoitti:Mun pomo on vannoutunut anti-east-automan. osti viimevuonna hirvenkaatoluvan kanssa Toyotan Land Cruiserin. Nyt kerto, että Niva kiinnostais. Kukapa hirvenraatoo 70tEur autolla hirvee hinais/rahtais.
,_,/ukka
Autoton on huoleton
- Lada-Jussi
vielä japanista vähän itään niin tulee jenkit, siellä on paljon kaikkia itäautomerkkejätahko kirjoitti:Eikös se Toyo vasta itäauto olekin. Itse hankin taannoin Nissan Sunnyn vara-autoksi, niin jo yksi äijä heti kättelyssä sanoi että olet sitten siirtynyt länsikalustoon. Ei taida autoteollisuutta Japania idempää löytyä.Martigan kirjoitti:Mun pomo on vannoutunut anti-east-automan. osti viimevuonna hirvenkaatoluvan kanssa Toyotan Land Cruiserin.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)Re: pomo
Näinpä sitä minäkin järkeilisin, mutta kun välissä on (kuvitteellinen) päivämääräraja keskellä Isoa Valtamerta, johon sitten matka tökkää ja tulee äärilänsi vastaan - ainakin kuvitteellisesti. Mutta kyllä noita kumipyörävehkeitä kyhäillään vähän joka suunnalla.Lada-Jussi kirjoitti:vielä japanista vähän itään niin tulee jenkit, siellä on paljon kaikkia itäautomerkkejätahko kirjoitti:Eikös se Toyo vasta itäauto olekin. Itse hankin taannoin Nissan Sunnyn vara-autoksi, niin jo yksi äijä heti kättelyssä sanoi että olet sitten siirtynyt länsikalustoon. Ei taida autoteollisuutta Japania idempää löytyä.Martigan kirjoitti:Mun pomo on vannoutunut anti-east-automan. osti viimevuonna hirvenkaatoluvan kanssa Toyotan Land Cruiserin.![]()
Kaverillasi on siis jo visio. Konsulttikielellä tämä edustaa jo vahvaa tahtotilaa ja kaverisi on aikaisemmin määrittänyt itselleen mission, eli Nivan hankkimisen. Nyt ei kun palaveri pystyyn aikataulutatte ja resursoitte hankkeen sekä projektiorganisaatio pystyyn ja ykskaks on ystävälläsi Niva pihassa.Nerd-O kirjoitti:Nyt se visoi jo omaa nivaa..
En tie vaan onko se ihan tosissaan sen Nivan suhteen. Heppu on henkeen ja vereen volvo mies. Mutta volvolla kun ei oikeen ole tuollaista pienehköä maasturia. Ja Nivasta se kehui edullisuutta ja halpoja varaosia. Pitää ottaa vielä pariin möyrimis sessioon mukaan se niin sit on kyllä pakko ostaa Niva 
- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
- veli alexei
- Moderaattori
-
ladamaster