palautesivulta

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
ladamaster

palautesivulta

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

hianoja autoja....ootteko prrr...kele oikeen tosissaan nimim. fiat nro 1
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Palautesivu on paras, vai mitä :D
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

monelle asiasta tietämättömälle fiat-hönölle yms. on jäänyt WANHA levy päälle- "Venäjä ja tietysti ladakuskit täytyy olla umpikommareita -ajelevat "tosissaan itäautolla jne.."

Itse en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka ei tajua että Ladalla ajellaan myös huumorista - säästö ym. ohella. :wink: :lol:
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Martigan
Viesti:

pomo

Viesti Kirjoittaja Martigan »

Mun pomo on vannoutunut anti-east-automan. osti viimevuonna hirvenkaatoluvan kanssa Toyotan Land Cruiserin. Nyt kerto, että Niva kiinnostais. Kukapa hirvenraatoo 70tEur autolla hirvee hinais/rahtais.
Ymmärsin, notta "naapurilla" on Niva ja se on hyvä peli mettässä. Olis kuulemma varsin "otettu" jos Niva alta löytyisi.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
tahko

Re: pomo

Viesti Kirjoittaja tahko »

Martigan kirjoitti:Mun pomo on vannoutunut anti-east-automan. osti viimevuonna hirvenkaatoluvan kanssa Toyotan Land Cruiserin.
Eikös se Toyo vasta itäauto olekin. Itse hankin taannoin Nissan Sunnyn vara-autoksi, niin jo yksi äijä heti kättelyssä sanoi että olet sitten siirtynyt länsikalustoon. Ei taida autoteollisuutta Japania idempää löytyä.
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Martigan kirjoitti:Mun pomo on vannoutunut anti-east-automan. osti viimevuonna hirvenkaatoluvan kanssa Toyotan Land Cruiserin. Nyt kerto, että Niva kiinnostais. Kukapa hirvenraatoo 70tEur autolla hirvee hinais/rahtais.
Ymmärsin, notta "naapurilla" on Niva ja se on hyvä peli mettässä. Olis kuulemma varsin "otettu" jos Niva alta löytyisi.
Ja vaikka raskiskin ajaa, niin ei tommonen "iso" maasturi mahu niin hyvin ku nivat ja SJ:t. Tärkeä ominaisuus suomen metsäolosuhteita ajatellen.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Laduri

Viesti Kirjoittaja Laduri »

Yks mies kerto että niillä on jahtiautona VW Caravelle 4x4 syncro, oisko joku 88, mutta ottais Nivan jos jostain sais :)
Keep on truckin'
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Laduri kirjoitti:Yks mies kerto että niillä on jahtiautona VW Caravelle 4x4 syncro, oisko joku 88, mutta ottais Nivan jos jostain sais :)
Ottasin mäki jos sais :-) Mutta yleensä ovat myytävänä ja niistä pitää jotakin maksaa...

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

tahko kirjoitti:
Martigan kirjoitti:Mun pomo on vannoutunut anti-east-automan. osti viimevuonna hirvenkaatoluvan kanssa Toyotan Land Cruiserin.
Eikös se Toyo vasta itäauto olekin. Itse hankin taannoin Nissan Sunnyn vara-autoksi, niin jo yksi äijä heti kättelyssä sanoi että olet sitten siirtynyt länsikalustoon. Ei taida autoteollisuutta Japania idempää löytyä.
vielä japanista vähän itään niin tulee jenkit, siellä on paljon kaikkia itäautomerkkejä :roll: :wink:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
tahko

Lada-Jussi kirjoitti:
tahko kirjoitti:
vielä japanista vähän itään niin tulee jenkit, siellä on paljon kaikkia itäautomerkkejä :roll: :wink:
Näinpä sitä minäkin järkeilisin, mutta kun välissä on (kuvitteellinen) päivämääräraja keskellä Isoa Valtamerta, johon sitten matka tökkää ja tulee äärilänsi vastaan - ainakin kuvitteellisesti. Mutta kyllä noita kumipyörävehkeitä kyhäillään vähän joka suunnalla.
Nerd-O
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nerd-O »

Eilen eräs kaveri vinkui Nivaan lainaan hirvijahtiin sitten kun se on :D Tuo vinkuminen tuli sen jälkeen kun se oli mukana kun jurnuteltiin metsässä. Sitä ennen oli vähän sitä mieltä että kaikki kommari autot voisi räjäyttää :lol: Nyt se visoi jo omaa nivaa..
- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
tahko

Nerd-O kirjoitti: :lol: Nyt se visoi jo omaa nivaa..
Kaverillasi on siis jo visio. Konsulttikielellä tämä edustaa jo vahvaa tahtotilaa ja kaverisi on aikaisemmin määrittänyt itselleen mission, eli Nivan hankkimisen. Nyt ei kun palaveri pystyyn aikataulutatte ja resursoitte hankkeen sekä projektiorganisaatio pystyyn ja ykskaks on ystävälläsi Niva pihassa.
Nerd-O
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nerd-O »

En tie vaan onko se ihan tosissaan sen Nivan suhteen. Heppu on henkeen ja vereen volvo mies. Mutta volvolla kun ei oikeen ole tuollaista pienehköä maasturia. Ja Nivasta se kehui edullisuutta ja halpoja varaosia. Pitää ottaa vielä pariin möyrimis sessioon mukaan se niin sit on kyllä pakko ostaa Niva :D
- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Ohan Volvolla Laplander.

Kuva
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
ladamaster

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

Uusi palaute:
nää on parhaimmat sivut! täältä löytää kaiken tiedon ladoista ja vähän
enemmänkin. foorumi on todella hyvä sieltä saa aina pulmaan neuvoja. kyllä minä voisin
liittyä lada kerhoon jos ois ikää.
Vastaa Viestiin