Sivu 1/1
ruiskun siiro nappisilmään
Lähetetty: 21.12.2003 10:51
Kirjoittaja lada-racing
onko miten kamala homma siirtää se vikaboxi sun muut piuha hässäkät nappisilmään? kun tuli viimein hommatua tuo 1.7 ruiskukone
Ruisku.
Lähetetty: 21.12.2003 11:16
Kirjoittaja Jankos
Ei paha homma toisaalta...
Mutta ruiskusta pitää olla sitten kaikki osat:
-Tankki
-Ruiskutyyliset bensaputket eli sellaset kartoiliitokset putki letkuvälillä ja paluuputki myös
-Kaasupoljin olisi hyvä olla kun on tehty vaijerikäyttöön erilaiseksi
-CE-valo (tottahan nappiksessa pitää olla CE-valo) toimii kyllä ilmankin.
Sähköjen puolesta sen saa aika helposti sopimaan kun se 2107:ssa on omiin sähköihin vain muutamalla johdolla kiinni.
Paljon helpommalla kuitenkin pääset kun laitat siihen kaasarin(joku isompi weber) ja kärjettömän jakajan.
Onhan toi ruisku kyllä äärettömän herkkä toimimaan, kaasuun vastaavuus yms.
Lähetetty: 21.12.2003 16:30
Kirjoittaja veli alexei
Ruisku on vaan paloautoihin.
Lähetetty: 9.1.2004 20:24
Kirjoittaja LadaKostaja
Kellään käytännönkokemusta..............
Mites jos -95 2105 kostomobiiliin ruiskun löisi.... sama homma vai, että tankki, ja muut releet???
Ja sen ottaa jostain -98 tms kattisamarasta niin kaikki ok?
Kaikille kirvestä selkään......
Soitelkaa 0700-KOSTOA KAIKILLE

Lähetetty: 14.1.2004 11:11
Kirjoittaja AI
>onko miten kamala homma siirtää se vikaboxi sun muut piuha hässäkät nappisilmään?
Itse en alkanut noita länsihömpötyksiä omaani laittamaan, vaan laitoin kaasuttimella toimivaksi. Hirmu määrä aikaa myöten hajoavaa kallista tavaraa...
Lähetetty: 14.1.2004 17:14
Kirjoittaja lada-racing
minäkin tulin siihen tulokseen että laitan kaasarin sen ruiskun tilalle.
Lähetetty: 22.3.2004 19:58
Kirjoittaja max40w
Vähän aiheeseen palaten...
Takavedon muuttaminen ruiskulle: Käykö uudemman ruiskusamaran (esim.1500i) osat suht kivuttomasti vanhaan 80-luvun takavetoon? 1700i mallissahan on yksipisteruisku, josta ei kyllä minulla ainakaan ole hyviä muistoja.
Imusarjaa varmaan pitäisi sovitella ja kaiken näköisiä antureita. Ruiskun modaaminen kiinnostaisi, aika laillahan siinä hommaa olisi mutta...
hmm
Lähetetty: 22.3.2004 20:11
Kirjoittaja Lada-Jussi
helpointa vois olla jos hankkis noita imusarjoja ja muuta isompaa venäjältä, Nivan 1700i koneen vastaavia, monet anturit ja sähkösysteemit on samoja kaikissa (pienin eroin...) vaik eihän sitä tiedä jos samaran imut menis suoraa takavetoon, eipä ole tullut kokeiltua
Lähetetty: 23.3.2004 13:59
Kirjoittaja Lada_VFTS
Samaran imusarja on muistaakseni ainakin eri kulmassa, jos en ihan väärin muista.