Martiganin perheeseen tuli uusi perheenjäsen eli Farkku-Lada nimeltään Kirsikka "Le Mon Cheri"
Tuo Neuvostoajan ylpeys on vuodelta -89 ja sydämenä sillä on nopsa 1300 kuutioinen remmikone. Ei siis kuitenkaan ahdettu.
Kirsikka haettiin kotipihalle Anjalankoskelta. Auto on ikäisekseen hyväkuntoinen ja pirteä ja sisältää uudehkoa tekniikkaa, mm. uusi pakari ja jonkun Fiatin kaasuttimen. Alusta on mukavan jäykkä, uudehkoine iskareineen ja ajaminen on nautinto. Katolle laitoin aidon neuvostovalmisteisen kattotelineen ja huomatkaa farmariautoille ominaiseen paikkaan taakse. Tulee jotenkin jenkkiautomainen olo http://www.saunalahti.fi/remartik/kirsikka/
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Juu, tarkoitus olis kompitella.
Saapi nähdä, saako ruostekukkasten kirjaillut kyljet ennen matkaa uuden värin. Faijalta jäi mustaa peltikattomaalia kai parisen litraa:-)
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Sulla on selkeesti ikävä sitä sun ex-oldsia... ja jälkiviisaana voin nyt sanoa, että ois sun kannattanu vaihtaa silloin heti...
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Keulamerkki lähti pois ja kuvista poiketen tuohon on ilmestynyt uusi etumaski (oli jo Jämsänkoskella. Lisää tulee vielä ritilät lamppujen eteen ja maalaus joskus... Taidan laittaa jossain vaiheessa uudeksi keulamerkiksi kylpuankan, tms... kattoo ny...
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113