Kaikki info on arvokasta siis!

En tiedä mitä sulla on vastaan M40 konetta mutta ei se mikään huono kone ole. Heikko lenkki on vain jakopäänhihna joka täytyy vaihtaa 40tkm välein. Yli 200tkm ajetuissa M40 koneissa tulee myös pian nokka-akselin vaihto eteen joka kuluu normaalia nopeammin. Koneen luonne itsessään on aivan mukava ja vetoja on hyvin tuon kokoiseen autoon. M10B18 ruisku olisi varmaan paras vaihtoehto luotettavuuden ja tehon suhteen. Kone on ketjulla ja lähes pomminvarma. Noissa M10 kaasarikoneissa kun on Pierburgin kaasari ja ne ei ajanmyötä pelaa sitten ollenkaan -> Weberi on näissäkin kova sana.juuze kirjoitti:Koneen varmaan saa aika helposti istutettua, mutta entäs laatikko ja kardaani? Kun on kerran kaasari-kone, niin mahtaa olla bemarin M10-lohkolla? Jos suunnittelet M40:stä istutettavaksi, niin unohda koko homma. M40-kone on bemarin surkein koskaan valmistama moottori.
Eihän tolla M20B20 tee mitään, semmoinen väliinputoaja se on. Jos kutosta meinaa niin ehdottomasti M20B25 tai 27. Mutta tuon kutosen sovittaminen ei varmasti ainakaan helpompaa ole. Kone on pidempi kuten myös laatikko isompi. Eikä taida olla helppoa saada ladaa kilpiin sen jälkeen kun ylitetään tuo maaginen 108hv raja.juuze kirjoitti:Itsellä taas on unelmana joskus istuttaa kanttilarvan keulille bemarin pikkukutonen, M20. Joko M20B20 tai jopa M20B27. Ahdasta tulee, mutta saattaisi just ja just mahtuakki, jos tuliseinää, syyläriä ja flektiä jonkuverran muokkaa.
Niinpä. Mutta mitä valiä kun aloittajan tunnuskin on kuopattu..Jusu kirjoitti:Menee varmaan nämä viimeisimmät jollotukset hyvin perille kun on viis vuotta vanha topiksi...