Halpaa hitsaria joensuussa tai seudulla?
Halpaa hitsaria joensuussa tai seudulla?
Yritinpäs samaraa konttorille ja kuukausi armonaikaa tuli... Eli ainakin pitäisi pikkupaikka tuonne pohjaan takalokarin etupuolelle laittaa, tietäisiköhän kukaan jotain suht edullista tapaa hoitaa asia täällä p-karjalan suunnalla? Itsellä kun ei ole kun tuo parkkiruutu kerrostalon pihassa, joten ei oikeen itse mitään voi tehdä...
-
-
Nimeä en muista mutta jos vaikka on sillä suunnalla käyntiä niin käy siinä kaupassa. Sieltä tietävät varmasti neuvoa oikeaan osoittteeseen. kovin kaksinen kylähän se j-koski kun ei ole joten varmasti kaikki tuntee toisensa. Tuollaisen tilkun se kaveri hitsaa varmasti ihan samalla käynnillä. Kovin kauaa kun siinä ei mene.
Tarkemmat tiedot olis toki kivoja kun ei alunperin paikkakuntalaisia ole, niin oon aina pikkasen hukassa näiden "se on sielläpäin" -juttujen kanssa
Mutta eipä siinä, pitää kattoa jos kävis jokin kerta tässä yrittään löytää ton andrein mainitseman pajan, lisää hyviä vinkkejä mahdollisista paikoista saa toki esittää...

Mutta eipä siinä, pitää kattoa jos kävis jokin kerta tässä yrittään löytää ton andrein mainitseman pajan, lisää hyviä vinkkejä mahdollisista paikoista saa toki esittää...
-
Joensuussa on sellainen kuin autokorjaamo Pauli Niemi numero löytyy luettelosta tai sitten numerotiedustelusta. Hänellä on korjaamo siellä teollisuusalueella ja tekee varmasti tuon homman ja säätää tarvittaessa myös arvot kohdalleen. Kannattaa soittaa ensin, yleensä sanoo suoraan samalle päivälle ajan milloin homman tekee. Hinta ei varmasti taloutta kaada, saattaa olla vitosen tai sitten päivästä riippuen ei mitään.
Tämä nyt menee jo vähän ohi aiheen... Ekaksi koetin säätää tyhjäkäyntiä itse, no asteekilla oli kiukkupäivä ilmeisesti kun mitään ei tuntunut tapahtuvan... Ajattelin tietty että nyt on jotain kummallista pielessä... Sitten tänään vein tuolle Andrein mainitsemalle tyypille, niin tyhjäkäynti olikin säätynyt "vähitellen" auton seistessä (ei säätöni oli kai vaikuttanut?) niin pienelle, että hyväkun käynnissä pysyi (ja itse asiassa sammuikin puolenkymmentä kertaa ajellessa)... Noh korjausmies sitten sääti pikkasen isommalle ja meinas alkaa mittaamaan päästöjä, mutta mittalaite ei pelannu... 
Eihän siinä sitten auttanut kun mennä konttorille tuurilla kokeileen, kun nyt oli ainakin tyhjäkäynti kerrankin sopivan kuuloinen... Ja läpi meni, vieläpä ilman mitään huomautuksia
Jippii 
Ja Andreille vielä kerran kiitoksia hyvistä vinkeistä

Eihän siinä sitten auttanut kun mennä konttorille tuurilla kokeileen, kun nyt oli ainakin tyhjäkäynti kerrankin sopivan kuuloinen... Ja läpi meni, vieläpä ilman mitään huomautuksia

Ja Andreille vielä kerran kiitoksia hyvistä vinkeistä