Halpaa hitsaria joensuussa tai seudulla?

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
pyreksi

Halpaa hitsaria joensuussa tai seudulla?

Viesti Kirjoittaja pyreksi »

Yritinpäs samaraa konttorille ja kuukausi armonaikaa tuli... Eli ainakin pitäisi pikkupaikka tuonne pohjaan takalokarin etupuolelle laittaa, tietäisiköhän kukaan jotain suht edullista tapaa hoitaa asia täällä p-karjalan suunnalla? Itsellä kun ei ole kun tuo parkkiruutu kerrostalon pihassa, joten ei oikeen itse mitään voi tehdä...
Pöhö-Andrei

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

Jakokoskella on joku heebo mikä pitää autokorjaamoa. Olen nähnyt sen korjauksia ja ovat hintansa väärtejä. Työ siistiä ja vimeisteltyä ja hinta varsin edullista. Itseäni en aio tässä suositella, ihan vain siksi että olen lomalla ja aikaa ei oikein olisi käyvä harsimaan näitä mätähommia.
pyreksi

Toikin kuulostais ainakin ihan harkitsemisen arvoiselta paikalta, jos on vielä halvan lisäksi hyväkin :wink:

Onkos tyypin sijainnista tarkempia tietoja, kuten firman nimeä tms? Varmaan Jakokoskellakin lymyää enemmän kuin yksi korjausheebo :)
Pöhö-Andrei

Nimeä en muista mutta jos vaikka on sillä suunnalla käyntiä niin käy siinä kaupassa. Sieltä tietävät varmasti neuvoa oikeaan osoittteeseen. kovin kaksinen kylähän se j-koski kun ei ole joten varmasti kaikki tuntee toisensa. Tuollaisen tilkun se kaveri hitsaa varmasti ihan samalla käynnillä. Kovin kauaa kun siinä ei mene.
110HB
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 110HB »

Ja viinijärvellä on kans yks paja, joka korjailee autoja.
pyreksi

Tarkemmat tiedot olis toki kivoja kun ei alunperin paikkakuntalaisia ole, niin oon aina pikkasen hukassa näiden "se on sielläpäin" -juttujen kanssa :)

Mutta eipä siinä, pitää kattoa jos kävis jokin kerta tässä yrittään löytää ton andrein mainitseman pajan, lisää hyviä vinkkejä mahdollisista paikoista saa toki esittää...
pyreksi

Kiitoksia Andreille vinkistä, korjausheebo löytyi ja vastasi odotuksia :)

Eli nyt on sitten pieni reikä pohjassa tukittu, jos vaan vielä sais tehtyä (tai teetettyä) jotain tolle tyhjäkäynnille, niin vois taas koettaa leimalle....
Pöhö-Andrei

Joensuussa on sellainen kuin autokorjaamo Pauli Niemi numero löytyy luettelosta tai sitten numerotiedustelusta. Hänellä on korjaamo siellä teollisuusalueella ja tekee varmasti tuon homman ja säätää tarvittaessa myös arvot kohdalleen. Kannattaa soittaa ensin, yleensä sanoo suoraan samalle päivälle ajan milloin homman tekee. Hinta ei varmasti taloutta kaada, saattaa olla vitosen tai sitten päivästä riippuen ei mitään.
pyreksi

Tämä nyt menee jo vähän ohi aiheen... Ekaksi koetin säätää tyhjäkäyntiä itse, no asteekilla oli kiukkupäivä ilmeisesti kun mitään ei tuntunut tapahtuvan... Ajattelin tietty että nyt on jotain kummallista pielessä... Sitten tänään vein tuolle Andrein mainitsemalle tyypille, niin tyhjäkäynti olikin säätynyt "vähitellen" auton seistessä (ei säätöni oli kai vaikuttanut?) niin pienelle, että hyväkun käynnissä pysyi (ja itse asiassa sammuikin puolenkymmentä kertaa ajellessa)... Noh korjausmies sitten sääti pikkasen isommalle ja meinas alkaa mittaamaan päästöjä, mutta mittalaite ei pelannu... :lol:

Eihän siinä sitten auttanut kun mennä konttorille tuurilla kokeileen, kun nyt oli ainakin tyhjäkäynti kerrankin sopivan kuuloinen... Ja läpi meni, vieläpä ilman mitään huomautuksia :roll: :o Jippii :D

Ja Andreille vielä kerran kiitoksia hyvistä vinkeistä :)
Vastaa Viestiin