apuva nivassa kuuma.

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
niva-nipa

apuva nivassa kuuma.

Viesti Kirjoittaja niva-nipa »

hei kertokkee miten saan nivaan tulemaan raitista ulko ilmaa eikä
60 asteista kuumaa ilmaa mie olen vedelly vivut oikeaan asentoo
tuon käyttö kirjan mukaan vaan ei auta niin ei. taidan lähtee viemään kohta venäjälle laitettavaksi.
mickey-69
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mickey-69 »

Oletko tarkastanu lämmityslaitten vivulta hanalle menevän vaijerin?...., vaijeri tahtoo toisinaan irrota kiinnikkeistään ja hana ei silloin sulkeudu.. Hanan pystyy kyllä kääntämään käsinkin kiinni kesän ajaksi.. (kannattaa tehdä moottorin ollessa kylmä ettei pala räpylät.. :wink: ) :shock:
niva-nipa

kahottu juttu

juu mie sitä olen käännelly asentoon kun asentoon vaan ei toimi vissiin hajonnu se hana pitää lähtee hakee venäjältä uusi huomeena ja tuoda vähän laakereita taakse samalla.
mickey-69
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mickey-69 »

No joo...., siinä tapauksessa ei muu auta ku hanan vaihto.... :roll:
LENNY
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LENNY »

Samaa vikaa mulla nivassa.pukkaa hikee,kun ajelee mettässä ja saa rattia vääntää ihan tosissaan.No onneks ikkunamekanismit toimiii (kauheella rutinalla).. :D

Mut sellanen juttu (vähän offtopic) että sateella ikkunat ihan huurussa sisältä.Mitäs sille tehrään :?:
Feel the power of...NIVA
SORONÓ Off-Road Team #2

Lennygalleria
Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

se irtoo sieltä vivuston päästä. Irroita se vivusto ja uudelleenkiinnitä se vaijerin "hiha" sillä se on se mistä se tod näk on irronnu. Vedä kunnon mälli sähköteippiä ympärille ennenkun sen sillä klipsulla kiinnität, pysyy paremmin.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Nerd-O
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nerd-O »

LENNY kirjoitti:Mut sellanen juttu (vähän offtopic) että sateella ikkunat ihan huurussa sisältä.Mitäs sille tehrään :?:
Mulla on Nivassa sama ongelm. Aattelin laittaa jonkin pc-tuulettajan sinne takailmanpoisto räppäniin. Jospa se auttais.

Ja tuon lämmön sain minä ainakin kuriin niin että otin sen orkkis vivuston vaijerin irti siitä hanasta ja käänsin hanan kiinni. Se toimi kyllä ihan ok, mutta ei mennyt ihan kokonaan kiinni. Talvea varten sen voi sitten kiinnittää uudelleen. Silloin ei tarvi paljon kylmää tulla kabiiniin. Tosin ei tuolla mielestäni kovin paljon lämpöä tule vaikka hana olisikin kokonaan auki. Nooh. Talvella näkee sit tuleeko sitä lämpöä vai ei.
- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
niva-nipa

ei ole ongelmaa enää onneksi

juu kävin ostaa uuden hanan tosta naapurista 10km (linnuntietä) päästä paikallisesta auto liikkeestä ja meinasin tehdä vaihteeksi konkurssin sen takia makso peräti huimat 70ruplaa eli 2euroa. juu pitäs lähtee ostamaan sortavalasta ensi viikolla uusi ikkunan avaus vaijeri + muuta rompetta. :D
Vastaa Viestiin