Samaran vikakoodit esille?
Samaran vikakoodit esille?
Koetin saada katsottua 2000-mallin samaran vikakoodeja, mutta siitä ei tavallisella ohjeella tullut mitään.. Ohjeen mukaan pitää yhdistää kaksi pinniä johdolla?
Missähän vika?
Jotain häikkää koneessa ehkä on koska katsastuksessa hc ja co olivat nollia, ja joskus on havaittavissa outoa toimintaa pellin alla,käynnistysongemia, itse-kaasutusta, outoa nykymistä pienillä kierroksilla.
Deltaan ei huvita Ladaa viedä. Mieluummin vaikka kaatopaikalle.
Missähän vika?
Jotain häikkää koneessa ehkä on koska katsastuksessa hc ja co olivat nollia, ja joskus on havaittavissa outoa toimintaa pellin alla,käynnistysongemia, itse-kaasutusta, outoa nykymistä pienillä kierroksilla.
Deltaan ei huvita Ladaa viedä. Mieluummin vaikka kaatopaikalle.
Niin
Epäilen että tuossa on boschin tekniikka. En ole kyllä mistään boshin leimoja löytänyt, on ohjainlaite aika hyvin piilotettu.
Eipä vaan ollut boshin oman testerin mukana tuohon sopivia johtoja, eikä sen valikoista löytynyt ladan häivääkään.
Että taitaa olla vain delta-autossa sopivat koneet, ja heti kättelyssä saa lyödä 50 euroa tiskiin.
Eipä vaan ollut boshin oman testerin mukana tuohon sopivia johtoja, eikä sen valikoista löytynyt ladan häivääkään.
Että taitaa olla vain delta-autossa sopivat koneet, ja heti kättelyssä saa lyödä 50 euroa tiskiin.
- Lada-Jussi
- Viestit: 10250
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
mikäs on auton versio koodi 210xx 20 138?? sieltä voi päätellä ruiskun mallin. Noihin välimallin Euro-2 bosch Samaroihin tosiaan kävisi myös ajotietokone sillä saisi koodit ulos. Eikö Boschilaisessa euro-2 pistokkeella onnistu koodinluku samoin kuin GM:llä 


Tyyppikoodi
Samaran tyyppikilvestä löytyi koodi 210830 ja runkonumero 277--->
engine 2111
2112-110910-10 löytyi ilmansuodatinkotelon päältä, ihan kuin olisi moottorin koodeja kanssa.
engine 2111
2112-110910-10 löytyi ilmansuodatinkotelon päältä, ihan kuin olisi moottorin koodeja kanssa.
- Lada-Jussi
- Viestit: 10250
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
Samara
Tässä autossa version-merkin kohdalla lukee 020 138
Outoa kun koneen tunnus on tyyppikilvessä 2111, mutta öljytikussa ja lohkossa lukee 2108.
Radion asennuspaikkaa kirotessa löytyi ohjainlaite, ja boschan sielä majaili.
Ei kyllä ole pahemmin johtoreittejä tehty tuolle radiolle, saati sitten rca-kaapeleille sopivia polkuja. Pitää kai olla joku kellosepän ja koruompelijan risteytys että saa radiolle johdotuksen.
Aika laistalta tämä tuntuu, ainakin puolikaasulla tuntuu olevan huono kiihtymään. Oliskohan sielä joku hätäkäyttö päällä?
Paljonkohan tälläisen pitäisi muuten ottaa huippunopeutta?
Outoa kun koneen tunnus on tyyppikilvessä 2111, mutta öljytikussa ja lohkossa lukee 2108.
Radion asennuspaikkaa kirotessa löytyi ohjainlaite, ja boschan sielä majaili.
Ei kyllä ole pahemmin johtoreittejä tehty tuolle radiolle, saati sitten rca-kaapeleille sopivia polkuja. Pitää kai olla joku kellosepän ja koruompelijan risteytys että saa radiolle johdotuksen.
Aika laistalta tämä tuntuu, ainakin puolikaasulla tuntuu olevan huono kiihtymään. Oliskohan sielä joku hätäkäyttö päällä?
Paljonkohan tälläisen pitäisi muuten ottaa huippunopeutta?
Korjattu
Vikakoodit luettiin Bosch servisessä, ja viaksi ilmoitettiin nakutustunnistin.
Sen vaihtamalla korjaantui, mutta kalliiksi tuli.
Testeri oli sellainen littunäytön näköinen laite jossa luki epitronic. Tieto tuli kahta johtoa joista toinen oli herätin, eli voisi olla mahdollista lukea vilkkukoodinakin?
Sen vaihtamalla korjaantui, mutta kalliiksi tuli.
Testeri oli sellainen littunäytön näköinen laite jossa luki epitronic. Tieto tuli kahta johtoa joista toinen oli herätin, eli voisi olla mahdollista lukea vilkkukoodinakin?