Nivassa ilmastointi?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
PekkaM

Nivassa ilmastointi?

Viesti Kirjoittaja PekkaM »

Minulla on tällainen hassu kysymys Lada-asiantuntijoille? Onko olemassa Lada Nivaa ilmastoinnilla? Voiko sellaista jälkiasentaa?

T:
PekkaM
IL02

ilmastointi

Viesti Kirjoittaja IL02 »

Malesiassa olen nahnyt myynti-ilmoituksen vuosimallin 97 1700 Lada nivasta jossa oli ilmastointi ja luulisin etta kaikissa trooppisiin maihin myydyissa ladoissa on ollut ilmastointi. Taalla myytavana olevissa autoissa ei ole lainkaan lammityslaitetta ja yleisesti kylmyyden maaraa saadellaan samalla vipstaakilla milla suomessa myytavissa versioissa saadellaan lammon maaraa. Olisiko sama systeemi myos ladassa? (mene ja tieda)
Morris Minor -54
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
TOVERI NIVA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TOVERI NIVA »

Kyllähän Nivassa on ilmastointi ja tehokas semmonen:
Tupakki-ikkunat auki oikein nurinpäin ja motarille kiihdyttään, kyl meinaan tulee kurkku silläkin kipeex ja tukka lähtee. :D :D :shock:
Kuva
jamppa110

Viesti Kirjoittaja jamppa110 »

kyllä kai nivaankin saa asennettua jonkinlaisen ilmastoinnin ja semmosta kannattaa käyä vaik deltasta kyselees kyselee sopivuuksia ja sit ettii jostaa
mul ois vissii viel JOSSAA ehkä talles chevy vanin ilmastointi kokonaisuus vain freoni puuttuu mut se ei taita sopii nivaa
LENNY
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LENNY »

Kyllä jälkiasennus ilmastointeja on,mutta.. ei mikään sesonki tuote,koska maksaa enemmän kuin saa...nasti.En tiedä onko Suomessa edes maahantuojaa..
Feel the power of...NIVA
SORONÓ Off-Road Team #2

Lennygalleria
BA3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

Saksassa myytävänä olevissa Nivoissa olen kyllä nähnyt ilmastointeja monissa ilmoituksissa...
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
Vastaa Viestiin