Että semmoista, ei sen kummempaaa

joo näinhän se olikin, mä jo mielikuvituksessa menin "Vanja-enossa".Vanja-eno kirjoitti:Olenko maininnut jossain vaiheessa olevani sinkku![]()
![]()
![]()
![]()
Saa, varsinkin jos ex ei lue LadaforumiaNonnis kirjoitti:![]()
Onnittelut onnistuneen avioeron johdosta! (kai siitäkin saa onnitella?)
Voiskos sanoa että melkosen karski nainen ton perusteellaVanja-eno kirjoitti:Saa, varsinkin jos ex ei lue LadaforumiaNonnis kirjoitti:![]()
Onnittelut onnistuneen avioeron johdosta! (kai siitäkin saa onnitella?)![]()
Sen verran voin valottaa dataa nykyisestä, että on aika harvinainen naiseläjä...
koulutus: metsuri, rakennusmaalari (hyväksyttiin jo autonasentaja-linjalle johonkin ammattikouluun, mutta kun sai miehen mukana kaupan päälle muutaman auton joiden kanssa opetella, jätti menemättä)
sotilasarvo: kersantti
harrastukset: 50's rock'n'roll, suunnistus, elokuvat, jenkkiautot ja vähän muutkin autot (Ladat tulevat vielä tutuksi)
vuosimalli edelliseen verrattuna hieman tuoreempi...
Ja olihan se ero ollut tulollaan jo ennen uutta ystävätärtäkin, mutta vauhditti vuodella tai parilla...![]()
No, se siitä. Palataan Lada-harrastuksen pariin...
heh, no joku aika sitten Suomen ensimmäinen kirvesmieskin synnyttiveli alexei kirjoitti:Onkohan Vanja-enon kumppani nainen ollenkaan. On meinaan niiiin äijämäinen kuvaus.Mutta Suomihan on vapaa maa. Että poikarakkaus kunniaaan vaan.
Ex-vaimo valisti, kun oli lukenut jostain että tämmöisillä uusilla suhteilla jotka alkavat näin, on kuulemma 5% mahdollisuus onnistua... Osutaanko haarukkaan, toivottavastiNonnis kirjoitti:Vanja-enon tilanne on aika tuttu, tosin minä en ole eroamassa vaan olen se uusi nainen. Eilen loppui puolen vuoden harkinta-aika.