Käyttäjätiedot

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
teepee

Käyttäjätiedot

Viesti Kirjoittaja teepee »

Pääsee muuttamaan, kyllä.
Mutta kuis se status, mulla aloittelija.
Kuis sitä vois muuttaa, jo viides Lada menossa?
Tyhmyyden edessä itse jumalatkin omat voimattomia
tahko

Viesti Kirjoittaja tahko »

No hyvä tietää että niitäkin voi säätää jälkeenpäin. Olenkin miettinyt kun pitäisi lisätä harrasteita ym. Statuksella kai tarkoitat noita tähtipylpyröitä. Niitä kai tippuu satunnaisesti- en ole seurannut. Nyt niitä näkyy minulla olevan kolme. Kai ne tulee yksi kerrallaan.
Lada-Mies

Viesti Kirjoittaja Lada-Mies »

tähtiä tulee ainaki sitä mukaa lisää mitä enemmän kirjottaa viestejä.
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86

+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..

Сделано в CCCP
teepee

jep

Viesti Kirjoittaja teepee »

Jo rupes hahmottumaan tuo homma.
Tyhmyyden edessä itse jumalatkin omat voimattomia
Lada-Mies

Viesti Kirjoittaja Lada-Mies »

Kuinka muutan titteliäni?
Yleensä et voi muuttaa mitään titteliä (titteli näkyy käyttäjätunnuksesi alapuolella viesteissä ja käyttäjätiedoissasi käytetystä tyylistä riippuen). Useimmat järjestelmät rankkaavat käyttäjät lähetettyjen viestien määrän mukaan tai osoittamaan tiettyä käyttäjätyyppiä, esim. moderaattoreilla ja ylläpitäjillä voi olla omat erikoistittelit. Ole hyvä äläkä turhaan rasita järjestelmää kirjoittamalla tarpeettomia viestejä vain korottaaksesi titteliäsi, todennäköisesti tällöin ylläpito tai moderaattori pienentää viestiesi määrää.

suora kopio ohjeista :lol:
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86

+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..

Сделано в CCCP
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

lada-mieshän on juuri tyypillinen esimerkki
kirjoittaa vaikka ei olisi asiaa ja jatkaa omankin kirjoituksen peräänmutta eipä ole vielä moderoitu
rauhoittuuhan poika kun kasvaa
tahko

Viesti Kirjoittaja tahko »

Kylä tuossa käyttäjätietojen päivityksessä muuten jotain häikkää oli kun sinne uusia tietoja syötin niin lähetys ei onnistunut. Kone jäi vain jauhamaan "Sending Data". Sitten nappasin tuon päävalikon ja sieltä tarkastelin niin olipa muutokset menneet kuitenkin läpi. Hyvä. Varmempi tietysti olisi jos värkki olisi tehty rehellisten laitteiden tapaan releillä eikä puolijohteilla.
igorman

Viesti Kirjoittaja igorman »

Nyt pressa puhuu asiaa :wink: :D :D
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

No pressa, ei tää ny noin vakavaa ole, Ladailu on ilonen asia ;)

Mutta jos sua pännii se, että lada-mies/tai ihan kuka tahansa puhuu asian vierestä jotain tai joka postaus ei oo ihan asiaa, niin myöskin eräitä nimettömiä henkilöitä jurppii SUN kirjoitustyylis, jossa olis parantamisen varaa :x Adminina sulta odottais jotain selkeyttä kirjoituksiisi, mutta kukin taaplatkoon tyylillään.Mutta lienee kuitenkin turhaa käydä soveltamaan mitään natsivaltaa tällä poortilla.

Eikä tarvii vetää herneitä nenuun, niinkun sanottu, ei tää niin vakavaa ole :wink:

Mutta topicin aloittajalle, toi statushan muuttuu kirjoitettujen viestien määrän mukaan.150 taisi olla yksi rajapyykki, ja toinen taisi olla 50? Ylöspäin mennessä noitten statuksien välit kuiteki harvenevat.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
pressa

kerroppa jokari miten olen mielesi pahoittanut
rikun kanssa meillä ei ole mitään "huonosti" vaikka heitinkin tuossa että hän kommentoi omia juttujaan
ja kerrotko mitä natsi valtaa vai jatketaanko yv:llä
Jankos

Juttujen taso

Viesti Kirjoittaja Jankos »

No heitänpä offtopic kommenttiani myös tähän...

Ihan samoilla linjoilla olen pressan kanssa, voisi nuoriso hiukan miettiä millasia viestejä laittelee. Ihan turhanpäivästä on laittaa viesti tyyliin "Niin minäkin" jne. Mukavampi lukea ja osallistua topikkiin mikä pysyy aiheessa eikä sisällä pääosin aiheen vierestä olevaa keskustelua.

Aika moni topten listalta on viimeisen vuoden aikana vähentänyt kirjoitteluaan tänne... Mistäköhän johtuu?

Ainakin henkilökohtainen kirjoitteluinto on tippunut kun foorumi on täynnä porukkaa joka ei viitsi hiukkaakaan itse etsiä tarvitsemaansa tietoa vaan kysytään ensimmäisenä täällä ja jopa vaaditaan vastauksia vähintäänkin muutamassa tunnissa. Jos jaksaisi hieman nähdä vaivaa asioiden eteen niin ensinnäkin oppisi löytämään tietoa nopeasti ja jäisi todennäköisesti paljon muutakin tietoa pääkoppaan. Toinen asia mikä on ärsyttävää, kirjoitellaan ja möykätään muille kirjoittajille nimettömänä. Jos oikeasti ottaa kirjoituksistaan vastuun niin laittaa tuonne tietoihin mailiosoitteensa ja nimensä, varsinkin jos ei muuten ole tiedossa kuka on kyseessä.

Samat kysymykset mitkä löytyy haullakin on jatkuvasti teknisissä ja virittämisessä. Jos minä olisin moderaattori niin laittaisin esimerkiksi nuo myydään/ostetaan ketjut paljon tiukemmalle kurille. Kaikki muu kuin kaupantekoon liittyvä pois sieltä.

Ja nimenomaan Ladailu on iloinen asia, ei turhanpäiväinen lässytys foorumissa.
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

pressa kirjoitti:kerroppa jokari miten olen mielesi pahoittanut
rikun kanssa meillä ei ole mitään "huonosti" vaikka heitinkin tuossa että hän kommentoi omia juttujaan
ja kerrotko mitä natsi valtaa vai jatketaanko yv:llä
Unohtui hymiö varmaankin. :wink:
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
pressa

en käytä paiseista viesteissäni
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

^Se lienee yksi syy miksi viesteistä tulee tyly kuva.

Mutta ehkäpä niiden tarkoituskin on olla tylyjä.

Jokarin viesti oli mun mielestä täysin asiallinen ja perusteltu.

Mutta ei henkilökohtaisuuksia kiitos. Ei lada-miestäkään tarvitse mollata. Ihan asiallisen oloinen 12-vuotias mun mielestä :).
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
pressa

en ole lada-miestä mollannut me ollaan rikun kanssa asiat mitä on ollut keskusteltu yv:llä
ja muistaakseni hän on 15
mutta se siitä ja siltikään en käytä paiseita viesteissäni
Vastaa Viestiin