Kaksi tupakan sytytintä edessä?
Kaksi tupakan sytytintä edessä?
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
No jos kuski ja repsikka + sikaosato vetää ihan ketjussa niin kyllä niitä kaks pitää olla. 

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
- Lada-Jussi
- Viestit: 10251
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
Toihan on huippuvarustelua tuollainen, mikäli on ihan vakiovaruste. Ainakin Ford Focukseen pitää se ainoakin sytytin ostaa lisävarusteena. Nykyään noita sytyttimiä tarvitaan tai lähinnä niitä paikkoja mistä saadaan virtaa kännykän latureihin yms. tuliskohan toi volga suomeen?

En näkisi estettä sillekään, miksei kaikkia Volgan malleja ei voitaisi tuoda Suomeen. EU-hyväksynnästä se ei ainakaan voi olla kiinni, koska Saksassakin niitä myydään. Tuollainen 3102 tai vielä paremmin 310221 olisi hieno käyttöauto.
http://www.volga-auto.de/
http://www.volga-auto.de/
- Lada-Jussi
- Viestit: 10251
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
kun ei tuosta natsista paljoo ymmärrä, onko tuo firma sitten sellainen joka myy saksaan vaiko vain myy saksassa vietäväksi sieltä pois EU:n ulkopuolelle, tällainen toimintakin on kai jostain syystä yleistä?Kamaz kirjoitti:En näkisi estettä sillekään, miksei kaikkia Volgan malleja ei voitaisi tuoda Suomeen. EU-hyväksynnästä se ei ainakaan voi olla kiinni, koska Saksassakin niitä myydään. Tuollainen 3102 tai vielä paremmin 310221 olisi hieno käyttöauto.
http://www.volga-auto.de/

Kyllä se myy niitä Volgia EU:n sisälle, miksi listasta muuten löytyy "vain" Euro3 -hyväksyttyjä? (Steyr-turbodiisel).Lada-Jussi kirjoitti:kun ei tuosta natsista paljoo ymmärrä, onko tuo firma sitten sellainen joka myy saksaan vaiko vain myy saksassa vietäväksi sieltä pois EU:n ulkopuolelle, tällainen toimintakin on kai jostain syystä yleistä?Kamaz kirjoitti:En näkisi estettä sillekään, miksei kaikkia Volgan malleja ei voitaisi tuoda Suomeen. EU-hyväksynnästä se ei ainakaan voi olla kiinni, koska Saksassakin niitä myydään. Tuollainen 3102 tai vielä paremmin 310221 olisi hieno käyttöauto.
http://www.volga-auto.de/
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Mosse-Aksu
- Viestit: 1687
- Liittynyt: 31.3.2004 13:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna
- LadaRacingTeam
- Viestit: 278
- Liittynyt: 26.11.2003 12:58
- Paikkakunta: Karstula/Mänttä
niin juu vieläpä oikein "Gaz diesel" Steyerin lisenssillä. Pakuja lisäksi Andoria-dieselillä niinkuin Virossakin. Jossain siellä sivuilla oli vielä jotain tälläistä, että "alkaen vuodesta 2005 ovat Euro4 hyväksyttyjä".André kirjoitti:Itse asiassa Venäjällä Steyrin lisenssillä valmistettu. Mutta sehän on vain positiivista...
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Lada-Jussi
- Viestit: 10251
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
just just onhan GAZ tehtaalla jo pidemmän aikaa ollut noita Diesel malleja lähinnä GAZ-560 dieselillä joka oli kai Steyr lisenssi, onko noissa sitten ihan aidot Steyrit. Myös Iveco dieseleitä laittoivat jossain välissä ja jotkut tuning pajat laitto Toyotan ja Roverin koneitakin Volgaan. Toi Andoria on aikas uusi juttu, mutta niitä näyttää olevan UAZ tehtaan sivuillakin UAZien teknisissä tiedoissa. Pitäisköhän lähteä uuden Volgan hakuun....
milläs ton "Bulgarian" kielisen sivuston oikein kääntäis ymmärrettävään muotoon?
milläs ton "Bulgarian" kielisen sivuston oikein kääntäis ymmärrettävään muotoon?

http://www.gaz.ru/avt/volga/engine/engi ... 05&e=31105Lada-Jussi kirjoitti:...GAZ-560 dieselillä joka oli kai Steyr lisenssi, onko noissa sitten ihan aidot Steyrit?
- Mosse-Aksu
- Viestit: 1687
- Liittynyt: 31.3.2004 13:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna
tällä logiikalla voitaisiin ehkä myös kysyä onko Bosch "aito Bosch" jos siinä lukee "sdelano v rossii" eikä "das ist deutchland"André kirjoitti:Lada-Jussi kirjoitti:...GAZ-560 dieselillä joka oli kai Steyr lisenssi, onko noissa sitten ihan aidot Steyrit?


Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
On minunkin Ladassa kaksi tupakansytytintä edessä kun hommasin siihen sellaisen jakotötsän, niin riittää virta kahdelle laitteelle.
Onkohan nykyään enää isänmaata millään värkillä tai tehtaalla? Eikös se jossain keskustelussa olut esillä että EU olisi kieltänyt alkuperämaamerkinnät. Oli muistaakseni tuossa "Leaf, työsulku" keskustelussa. Internetissä joku kiinalainen firma väittää tekevänsä sähköosia sutoon kuin autoon mallin mukaan minimitilaus on 5000 kpl.
Onkohan nykyään enää isänmaata millään värkillä tai tehtaalla? Eikös se jossain keskustelussa olut esillä että EU olisi kieltänyt alkuperämaamerkinnät. Oli muistaakseni tuossa "Leaf, työsulku" keskustelussa. Internetissä joku kiinalainen firma väittää tekevänsä sähköosia sutoon kuin autoon mallin mukaan minimitilaus on 5000 kpl.