Kaksi tupakan sytytintä edessä?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Avatar
nivailija
Viestit: 1047
Liittynyt: 26.3.2004 16:44
Paikkakunta: Helsinki

Kaksi tupakan sytytintä edessä?

Viesti Kirjoittaja nivailija »

Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3292
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

No jos kuski ja repsikka + sikaosato vetää ihan ketjussa niin kyllä niitä kaks pitää olla. ;)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10251
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Toihan on huippuvarustelua tuollainen, mikäli on ihan vakiovaruste. Ainakin Ford Focukseen pitää se ainoakin sytytin ostaa lisävarusteena. Nykyään noita sytyttimiä tarvitaan tai lähinnä niitä paikkoja mistä saadaan virtaa kännykän latureihin yms. tuliskohan toi volga suomeen?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Kamaz
Viestit: 337
Liittynyt: 25.9.2003 22:04
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kamaz »

En näkisi estettä sillekään, miksei kaikkia Volgan malleja ei voitaisi tuoda Suomeen. EU-hyväksynnästä se ei ainakaan voi olla kiinni, koska Saksassakin niitä myydään. Tuollainen 3102 tai vielä paremmin 310221 olisi hieno käyttöauto.
http://www.volga-auto.de/
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10251
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Kamaz kirjoitti:En näkisi estettä sillekään, miksei kaikkia Volgan malleja ei voitaisi tuoda Suomeen. EU-hyväksynnästä se ei ainakaan voi olla kiinni, koska Saksassakin niitä myydään. Tuollainen 3102 tai vielä paremmin 310221 olisi hieno käyttöauto.
http://www.volga-auto.de/
kun ei tuosta natsista paljoo ymmärrä, onko tuo firma sitten sellainen joka myy saksaan vaiko vain myy saksassa vietäväksi sieltä pois EU:n ulkopuolelle, tällainen toimintakin on kai jostain syystä yleistä?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

Lada-Jussi kirjoitti:
Kamaz kirjoitti:En näkisi estettä sillekään, miksei kaikkia Volgan malleja ei voitaisi tuoda Suomeen. EU-hyväksynnästä se ei ainakaan voi olla kiinni, koska Saksassakin niitä myydään. Tuollainen 3102 tai vielä paremmin 310221 olisi hieno käyttöauto.
http://www.volga-auto.de/
kun ei tuosta natsista paljoo ymmärrä, onko tuo firma sitten sellainen joka myy saksaan vaiko vain myy saksassa vietäväksi sieltä pois EU:n ulkopuolelle, tällainen toimintakin on kai jostain syystä yleistä?
Kyllä se myy niitä Volgia EU:n sisälle, miksi listasta muuten löytyy "vain" Euro3 -hyväksyttyjä? (Steyr-turbodiisel).
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
André

Viesti Kirjoittaja André »

Itse asiassa Venäjällä Steyrin lisenssillä valmistettu. Mutta sehän on vain positiivista... :wink:
Avatar
Mosse-Aksu
Viestit: 1687
Liittynyt: 31.3.2004 13:24
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Tuo ilmoitus ei ollut saksaa eikä muutakaan germaanista kieltä, vaan mielestäni kysymys oli tsekin kielestä.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Avatar
LadaRacingTeam
Viestit: 278
Liittynyt: 26.11.2003 12:58
Paikkakunta: Karstula/Mänttä

Viesti Kirjoittaja LadaRacingTeam »

Hienoja autoja täytyy myöntää!On se Saksaa eikä mitään Tsekkiä...
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

André kirjoitti:Itse asiassa Venäjällä Steyrin lisenssillä valmistettu. Mutta sehän on vain positiivista... :wink:
niin juu vieläpä oikein "Gaz diesel" Steyerin lisenssillä. Pakuja lisäksi Andoria-dieselillä niinkuin Virossakin. Jossain siellä sivuilla oli vielä jotain tälläistä, että "alkaen vuodesta 2005 ovat Euro4 hyväksyttyjä".
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10251
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

just just onhan GAZ tehtaalla jo pidemmän aikaa ollut noita Diesel malleja lähinnä GAZ-560 dieselillä joka oli kai Steyr lisenssi, onko noissa sitten ihan aidot Steyrit. Myös Iveco dieseleitä laittoivat jossain välissä ja jotkut tuning pajat laitto Toyotan ja Roverin koneitakin Volgaan. Toi Andoria on aikas uusi juttu, mutta niitä näyttää olevan UAZ tehtaan sivuillakin UAZien teknisissä tiedoissa. Pitäisköhän lähteä uuden Volgan hakuun....

milläs ton "Bulgarian" kielisen sivuston oikein kääntäis ymmärrettävään muotoon?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
André

Viesti Kirjoittaja André »

Lada-Jussi kirjoitti:...GAZ-560 dieselillä joka oli kai Steyr lisenssi, onko noissa sitten ihan aidot Steyrit?
http://www.gaz.ru/avt/volga/engine/engi ... 05&e=31105
Avatar
Mosse-Aksu
Viestit: 1687
Liittynyt: 31.3.2004 13:24
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

LadaRacingTeam kirjoitti:Hienoja autoja täytyy myöntää!On se Saksaa eikä mitään Tsekkiä...
Entschuldigen, es ist auf Deutsch. En huomannut heti tuota Kamazin linkkiä, vain sen ensimmäisen.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

André kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:...GAZ-560 dieselillä joka oli kai Steyr lisenssi, onko noissa sitten ihan aidot Steyrit?
tällä logiikalla voitaisiin ehkä myös kysyä onko Bosch "aito Bosch" jos siinä lukee "sdelano v rossii" eikä "das ist deutchland" :wink: 8)
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
tahko
Viestit: 704
Liittynyt: 20.5.2005 19:57

Viesti Kirjoittaja tahko »

On minunkin Ladassa kaksi tupakansytytintä edessä kun hommasin siihen sellaisen jakotötsän, niin riittää virta kahdelle laitteelle.

Onkohan nykyään enää isänmaata millään värkillä tai tehtaalla? Eikös se jossain keskustelussa olut esillä että EU olisi kieltänyt alkuperämaamerkinnät. Oli muistaakseni tuossa "Leaf, työsulku" keskustelussa. Internetissä joku kiinalainen firma väittää tekevänsä sähköosia sutoon kuin autoon mallin mukaan minimitilaus on 5000 kpl.
Vastaa Viestiin