
Kuulin villin huhun eräästä projektista jostain 80- ja 90-lukujen taitteesta, jossa pakon sanelemana oli laitettu haljenneen alkuperäisen tilalle 1500-koneeseen 1300-mallin kansi ja rakentaja yllättynyt positiivisesti hökötyksen kulkupuolesta...
Itse perin vihreä Ladojen kanssa, mutta pihamaalla nököttää asiallinen 30tkm ajettu kanttilamppu 1200 -90, ja tallin pihassa läpimätä 1500 josta olis tarkoitus nostaa kattila ja 5-v laatikko pois ja alkaa rakentamaan hauskaa takatuupparia talviautoksi.

Eli asiaan, nyt olis tarve hyville vinkeille kyseiseen swappiin liittyen vai kannattaako ollenkaan, onko 1500 asiallinen lähtökohta nyrkkibudjetilla tapahtuvalle rakentelulle? Ilmeisesti kuitenkin aika pitkäiskuinen kone kun kansinahka on sama kuin 1200?
Suunnitelmissa ollut kannen ja imusarjan avarrus, puristuksien nosto ja peltisarjan vääntäminen sekä koko kasan kruunaaminen weeberillä.
Jo etukäteen kiitoksia.
