
Tuli tossa äsken mieleen että vois varmaan käydä putsaamassa ton 1200 ässän tulpat ja säätää kärkivälit kohdilleen, kun ei niihin ole koskettu pitkään aikaan.Alotin kolmospytyn tulpasta, joka lähti pois juuri niinkuin pitikin eli kevyt vääntö avaimella ja loppu tulppa tuli sormineen pois
Seuraavaksi koitin kakkospytyn tulppaa, avaimella sai vääntää otsasuonet pullollaan että sain edes liikahtamaan.Tulppa tuli perkeleen nihkeästi kierroksen verran pois, jonka jälkeen katsoin paremmaksi koittaa kääntää se takaisin.Eihän se tietenkään meinannut mennä yhtään, sai pusata niin perkeleesti....kaikenlisäksi ykköspytyn tulpan kanssa ihan sama juttu, ei tule kun kierroksen ulos.Nelosen tulppaa en saanut edes liikahtamaan

Mikäköhän siellä kusee? Joskus varmaan tulpat väännetty väärille kierteille vai mikä? Noilla samoilla tulpilla on ajettu jo viis vuotta, voisko sillä olla asian kanssa mitään tekemistä? Mitäs sitte tehään jos kierteet on paskana, ajetaan loppuun toi vai mitä?
