Kuinka pitkä Lada kokemus?
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Kuinka pitkä Lada kokemus?
Kuinka pitkä Lada historia porukalla on täällä?Mulla ei ole ollut koskaan muuta autoa kuin Lada,yli 20 vuotta jo takana.Nuo listan muut autot on vaimon.
Ladalla 1983-2007
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
- Team perseauki racing
- Mosse-Aksu
Perheen käyttölaaborin eli 1200 ässän kanssa on vekslattu nyt aktiivisemmin pari viime vuotta.
Kun taas uuden, mun tulevan ajopelin eli 1500 ässän kanssa on nyt puuhasteltu viikko vasta
Melko valoisalta näyttää tässä vaihessa...varsinkin kun sai korjattua rikkinäisen takavalon piirilevyn 
Kun taas uuden, mun tulevan ajopelin eli 1500 ässän kanssa on nyt puuhasteltu viikko vasta

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- Lada-Jussi
elokuussa 1995 ostin ensimmäisen käyttö-Ladan, sitä ennen joskus 1991 oli pelto (metsä) autona yksi Ladan raato, millä sai vähän tuntumaa. Lada olen tutkinut ja palvonut jostain tuolta 80-90 lukujen vaihteesta lähtien. tulevaisuudessa täytyy kai siirtyä johonkin muuhun merkkiin, tää ladailu on jo liian trendikästä, kohta joka jannulla on Lada 

8/2000 asti ollunna tuo lada. Eli varsin vähän aikaa vasta. Ja luovu en ellei ole pakko. Seuraavakin auto tulee lada mitä suuremmalla todennäköisyydellä olemaan mikäli noita vielä sillon hengissä on ku sen aika koittaa...
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
- ladaraider
- veli alexei
- Moderaattori
Parisen vuotta tulee tässä melko pian täyteen. Tarkkaa päivää en muista, mutta kesää se oli vuonna 2003.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.