Sivu 1/1
Apuva tarvittaisiin pian!
Lähetetty: 15.5.2005 22:10
Kirjoittaja aheikkil
Miten saadaan 2105 Ladan (vm - 94, Axtecin kaasarilla ja sähköllä ohjattu) CO arvo alle 0.30 korotetulla kierros alueella? Nyt arvo on yli 4.00. Millaisessa järjestyksessä tulisi alipaine letkujen olla?
Lähetetty: 16.5.2005 7:32
Kirjoittaja pressa
Lähetetty: 16.5.2005 15:22
Kirjoittaja Nonnis
Kertoisko joku mullekin miten se tosiaan saadaan alle 0.3
Samaista aihetta on käsitelty mm. tuolla kokemuksia -osastolla otsikolla "kokemuksia aivan v*tun p*$kasta ladasta".
Lähetetty: 16.5.2005 21:57
Kirjoittaja RTJN65
Olisko se siitä kohokammion venttiilistä kumminkin kiinni.
Jos Pensanpinta on liika korkealla ei Lamda/ARF/kaasariventtiili ja katti yhdessä saa aikaan toivottua tulosta.
Eli jos kammion pensapinta korkea-> kaasari antaa kierroksilla rikkaan seoksen->Lamda huomaa sen ja huomauttaa siitä ARF boksille->ARF käskee bensa venttiiliä laihentamaan seosta-> venttiili säätää minimiin mutta ei pysty pienempään -> ongelma.
Tyhjäkäynnillä kaasarin juuressa on seosruuvi josta tyhjäkäynnin seoksen saa kohdalleen mutta moista ei kierrospuolella ole.
Muistaakseni joku puhui myös kohoista jotka vettyy. Tämä myös saa saman aikaiseksi.
Kun Lada kay tyhjäkäyntiä tai kierroksia, pitäisi kohokammion reijistä näkyä vain kuiva kohon pinta (reijät kurkkujen vieressä). Jos kohon pinta on märkä tai joskus näkyy vain pensaa-> seos on liian rikas.