Sivu 1/1
Kannentiiviste paloi!!!
Lähetetty: 14.5.2005 9:07
Kirjoittaja rokki

Eli kyseessä on 2105 1500S -94, ja 99% varmuudella kansipahvi paloi... Nyt lähden Motonetin suuntaan uuden hakuun ja sitten tallille sitä vaihtamaan, joten olis hyvät neuvot tarpeen...
Mikä on oikea kiristysjärjestys ja -momentti?
Onko jotain vippaskonsteja tai kikkoja?
Pitääkö välttämättä plaanata, vai toimiiko iso maa, isot toleranssit -ajattelu?
Vilkaisen tänne vielä ennenkuin räikkä laulaa...

Lähetetty: 14.5.2005 22:07
Kirjoittaja ESKRacing
tiivisteen paketissa tulee lappu missä on momentit, asteet ja kiristys järjestys..
Lähetetty: 15.5.2005 21:37
Kirjoittaja Stefa
Kantta ei tarvitse plaanata jollei se kiero ole, eli suoralla viivaimella ja rakotulkeilla katselemaan löytyykö kieroutta. Rajana pitänyt ettei viiden satkun liuska mene väliin.
Kiristyksiin pätee yleensä keskeltä runoille, momentteja en muista.
Lähetetty: 16.5.2005 3:05
Kirjoittaja rokki
Motonetistä hain pahvin eikä siinä ole edes pakettia???????
Lähetetty: 16.5.2005 4:40
Kirjoittaja veli alexei
Stefa kirjoitti:Kiristyksiin pätee yleensä keskeltä runoille, momentteja en muista.
Oisko että ensin noin 4 kpm ja sitten 11,5 kpm. Eli kiristetään kahdessa vaiheessa.
Lähetetty: 16.5.2005 8:53
Kirjoittaja Pavlovits
Monenteistaen minäkään ymmärrä mitään, mutaa eikös kantta vielä kiristetä uudelleen muutaman kymmenen kilometrin ajon jälkeen.
Lähetetty: 16.5.2005 10:59
Kirjoittaja ESKRacing
momentti on yleensä n. kilo/mm
eli 12mm pultit 12kiloon
kiristysjärjestys
9 6 1 5 10
8 3 2 4 7
Lähetetty: 9.9.2005 11:41
Kirjoittaja humalikko
on melko varmaan kansi oikomisen tarpeessa...ei ainakaan pahitteeks olis. 50€ täälllä päin onnistuu.
Lähetetty: 10.9.2005 7:48
Kirjoittaja ladoilla radalle
yleesä kans pahvi mänee jos kansi on mutkalla...
Lähetetty: 10.9.2005 17:03
Kirjoittaja Turbiini
Mulla on viimekesältä kokemusta noin 10 tiivisteen verran tänäkesänä lisäksi 1, Kansi edelleen suora vaikka kone onvälillä ollu tosi kuuma. Pahimmillaan nilkutin 30km kotiin josta 20km kokonaan ilman vesiä eikä siltikään tarvinnu ku tiivisteen vaihtaa, Joten vahvasti epäilen että ladan kantta ei kieroksi saakaan.
Lähetetty: 10.9.2005 17:29
Kirjoittaja Jokari
Turbiini kirjoitti:Mulla on viimekesältä kokemusta noin 10 tiivisteen verran tänäkesänä lisäksi 1, Kansi edelleen suora vaikka kone onvälillä ollu tosi kuuma. Pahimmillaan nilkutin 30km kotiin josta 20km kokonaan ilman vesiä eikä siltikään tarvinnu ku tiivisteen vaihtaa, Joten vahvasti epäilen että ladan kantta ei kieroksi saakaan.
Täytyy jo tykätä ladan rassaamisesta jos 10 kannentiivistettä vaihtaa kesässä
