harmittaa

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
maurichia

harmittaa

Viesti Kirjoittaja maurichia »

välillä oikein harmittaa että noita pyöreä lamppuisia farmari ladoja ei ole enää montaa ainakaan rekisterissä tai ehjänä. ja myös ihmetyttää se kun kaverit eivät ymmärrä autojen päälle yhtään mitään kun sanovat aina että osta uus auto äläkä aina aja tolla ladan romulla.
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
Team perseauki racing

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

pahaa teki ku jätkät koulussa kehu miten olivat ajaneet amiksen pyöreälamppuisen farmarin paskas :cry: olivat vielä ylpeitä :shock:
minusta autolla on tarkoitus päästä paikasta A paikaan B.
niin ja vielä jotkut sotkevat polittiikan ja autot
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
povenza

Viesti Kirjoittaja povenza »

Joo. Kumma homma mikä asenne noilla ihmisillä on näitä Ladoja kohtaan. Mulla on ollut noin kuukauden päivät toi nappisilmä ja siinä on leimaa vielä yli puoli vuotta ja se on täysin kunnossa oleva peli. No , nämä paikkakunnan tyypit (useammatkin) haluaisivat ostaa sen pojilleen peltoautoksi..! Niin. Minkä pirun takia hyvä auto pitäsi myydä peltoautoksi. Jos olis kyseessä esim. joku vm -89 tojota, jossa on leimaa, niin kukaan ei kyselis, että myy peltoautoksi. kautta profeetan parran, tympii tuommonen. Lada on oikea auto eikä mikään romurallirassi.
Doniv Povenza
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Taitavat olla aika usein isien asenteita. Tosin ei kyllä aina. Monessa Ladaperheessä käytiin takavuosina ainakin kovaa vääntöä siitä, kun kaverit pilkkasi vanhempien auton takia. Tosin silloinkin varmaan asenne oli perua kaverin vanhemmista.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Team perseauki racing

Mosse-Aksu kirjoitti:Taitavat olla aika usein isien asenteita. Tosin ei kyllä aina. Monessa Ladaperheessä käytiin takavuosina ainakin kovaa vääntöä siitä, kun kaverit pilkkasi vanhempien auton takia. Tosin silloinkin varmaan asenne oli perua kaverin vanhemmista.
tuttu tunne... minä ainakin poltin yleensä hermoni ja alko kuulostaa tutulta tuo ala-asteen opettajan lause "jaahas taas on Hietanen tapellu"
minusta oli vaan jotenkin hirmu hienoo ku isillä oli lada :lol:
Yogi
Ylläpito

Viesti Kirjoittaja Yogi »

Muistan itse nuoruusvuosiltani kun meidän porukoilla oli Volvo 244 (ja on edelleen) ja muutama kaveri (joiden vanhemmilla Mazda 121 ja Saab 96) oli selvästi kateellisia siitä, joten sanailua tuli. Ei siinä, etteikö 96 olisi myös herkku, satun omistamaan tuon silloisen 96:n nykyään...

Oma pyöreälamppuinen farmari odottaa kesällä alkavaa kunnostusta, se on tarkoitus käydä täysin läpi, ja kunnostaa loistoon. Saavat ihmiset huomata, että joku voi tosissaan harrastaa näitäkin hyljeksittyjä autoja. Pihassa makaa myös ajokuntoinen -77 sedani, joka piti laittaa varaosiksi, mutten olekaan enää niin varma. En viitsisi myydäkään ellei varmasti tiedä, että kyseessä on auton arvon ymmärtävä ostaja. Mielummin laitan varaosiksi ja otan itse/myyn vanhoja osia tarvitsevalle kuin myisin jollekin peltoautoksi.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Kyllähän tuota "asennevammaa" on vieläkin aika ajoin havaittavissa, mutta onpa noita nykyään sellaisiakin tapauksia, jotka on oikeesti innostuneet "retrohenkisestä" autoilusta Nappiksella. Tänne päin ilmestyi kevään korvalla pyörimään valkoinen suht koht siisti nappis, orkkis nappis. Ihan perinteiseen p***paralliajoon. Nuoret sällit kurvailee raittia pitkin lähes päivittäin. Huolestuttava ilmiö tuli havaittua pari viikkoa sitten ko. yksilön suhteen. Sitä oli tuunattu. Perinteinen teinituunaus, puskurit veks, eestä ja takaa. Olis vaan ollu mukavampi niillä puskimilla varustettuna. Mutta pääasia, että kilometrejä kertyy!
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
lada 1300s

Viesti Kirjoittaja lada 1300s »

Minä olen taas nyt yllättynyt kun kaikki hieman haukku Ladaa. Mutta nyt kun olen ottanu haukkujia kyytiin niin on asenteet vaihtunu kun huomasivat miten mukavat on takapenkit ja tunnelma muutenkin. Eli haukut on vaihtunu kehuiks ja se on mukavaa. Monet haukkuu autoja joita ei ole edes nähnyt koskaan ja se on aika typerää.
Lada-Mies

Viesti Kirjoittaja Lada-Mies »

lada 1300s kirjoitti:Minä olen taas nyt yllättynyt kun kaikki hieman haukku Ladaa. Mutta nyt kun olen ottanu haukkujia kyytiin niin on asenteet vaihtunu kun huomasivat miten mukavat on takapenkit ja tunnelma muutenkin. Eli haukut on vaihtunu kehuiks ja se on mukavaa. Monet haukkuu autoja joita ei ole edes nähnyt koskaan ja se on aika typerää.
nii eikä istunut saati sit ollu kyydis.vit..krh sori harmittaa tommonen asenne ja paljon... :x
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86

+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..

Сделано в CCCP
LadaPower

Viesti Kirjoittaja LadaPower »

lada 1300s kirjoitti:Minä olen taas nyt yllättynyt kun kaikki hieman haukku Ladaa. Mutta nyt kun olen ottanu haukkujia kyytiin niin on asenteet vaihtunu kun huomasivat miten mukavat on takapenkit ja tunnelma muutenkin. Eli haukut on vaihtunu kehuiks ja se on mukavaa. Monet haukkuu autoja joita ei ole edes nähnyt koskaan ja se on aika typerää.
Juu sama on huomattu, kun kyytin tulee, tai vaikka edes läheltä katsomaan, niin johan muuttuu Lada hyväksi autoksi.
21013 ’87, facelift | 21013 ’82 [menetetty] | 21053 ’92 | 21013 ’88 | 21074 ’88
ESKRacing

Viesti Kirjoittaja ESKRacing »

itse ostin 1.2s -87 ladan ensin jääautoksi 50eurolla, pariviikkoa ja 1000kilsaa ajettuani päätin yrittää leimalle..
auto oli seisonut 3 vuotta ilman kilpiä ja veroja oli n.70euroo maksamatta, maksoin verot ja ajoin konttorille..
insinööri sanoi että, takapönttö vuotaa (vääristää pakokaasu arvot) ja pakkivalo pimeänä..
kotona vaihdoin takapöntön ja laitoin pakkivalon anturiin johdot kiinni, ja leima tuli että heilahti, kehuivet vielä että pohja hyvässä kunnossa..
moni kaverikin haukkui ladaa, mutta sillä ajettuaan on asenteet muuttunut ja kun varttimailin huitoo samaan aikaan e30 320 bemarin kanssa niin muuttuu asenteet kummasti..
kaveri on ajanut omalla nappisilmällä 4vuotta ja 160tkm eikä o välille kertaakaan jättänyt ja aina hienosti käyntiin lähtenyt, niin ei nykyään paljoa ole hitsi kuulunut..
lisäksi jopa ulkomaalaiset ovat siitä kuvia ottaneet ja muutenkin se tunnetaan melkoisena elävänä legendana jämsä-korpilahti suunnalla..
Team perseauki racing

ESKRacing kirjoitti: lisäksi jopa ulkomaalaiset ovat siitä kuvia ottaneet ja muutenkin se tunnetaan melkoisena elävänä legendana jämsä-korpilahti suunnalla..

minkäs näkönen laite se on ? itsekkin olen muurame, korpilahti jämsä alueella pyörinyt. en tosin aina ladalla, sitä on joskus joutunu japanin kippojenkin kyyttiin
ESKRacing

Viesti Kirjoittaja ESKRacing »

Team perseauki racing kirjoitti:
ESKRacing kirjoitti: lisäksi jopa ulkomaalaiset ovat siitä kuvia ottaneet ja muutenkin se tunnetaan melkoisena elävänä legendana jämsä-korpilahti suunnalla..

minkäs näkönen laite se on ? itsekkin olen muurame, korpilahti jämsä alueella pyörinyt. en tosin aina ladalla, sitä on joskus joutunu japanin kippojenkin kyyttiin

eihän se nyt tosiaa mikään viimesen päälle vehe oo, mut ilmeisesti tarpeeksi häiriintyneen näköinen kertomaan suomalaisten hulluudesta..
semmonen puna-musta nappisilmä, "juustohöylä" siivellä...
Team perseauki racing

ESKRacing kirjoitti:
Team perseauki racing kirjoitti:

eihän se nyt tosiaa mikään viimesen päälle vehe oo, mut ilmeisesti tarpeeksi häiriintyneen näköinen kertomaan suomalaisten hulluudesta..
semmonen puna-musta nappisilmä, "juustohöylä" siivellä...
no oonhan minä sen bongannukkin... et oo sattunu meikäläistä huomamaan samolla kulmilla tuolla keltasella vfts-replicalla tai valkosella nsr:llä. ainakin viimekesänä tuli ajeltua jonkun verran
Team perseauki racing

nyt alko harmittaa minuakin joku sa**anan pieni munanen nilkki oli roiskinu tuon konepellin ruutulippu kuvion päälle jotain syövyttävää ja lopputulos on arvattavissa, no nyt on väliaikaisesti korjattu pensselillä ja ens viikolla lupaili yksi maalari ne korjailla kynäruiskulla. harmittaa vaan ku nuo kynäruisku maalauksetkaan ei ole ilmasia :(
Vastaa Viestiin