elikkäs 1200S -89 nykii pienillä kierroksilla ajettaessa. kaasua lisättäessä vikaa ei ole.. hiljakseen ajo on aika mahdotonta. eikä rallia kehtais koko ajan ajaa... vikaa kaasarissa kenties? osaisiko joku hieman valaista asiaa... kun eihän sitä kaikkea voi tietää...
virranjakajan kärkipöydän laakerin kuluminenkin aiheuttaa samaa
eli kiihdyttäessä alipainekello vetää ennakot tappiin ja laakeri jumittaa eikä palaudukun kierrokset pienenee jolloin sytty liian aikaisella ja nykii
yleensä Ladan kaasarissa ei ole mitään vikaa ainakaan niin kauan kuin sitä ei ole itse rävelletty. Näin ainakin omien kokemusten perusteella. yleensä viat löytyy sytytyspuolelta ja onkin helpompaa ensin tarkastaa sytytyksen kunto ja säädöt. Vasta viimeisenä suositellaan alettavan räveltää kaasutinta.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Tuli vaan tässä mieleen että tuossa peltovehkeessä oli myös tuommonen vika että sillä ei voinu ajaa kuin täyskaasulla, muuten hillitön nykiminen. Viaksi löytyi virranjakajan alipainesäädin, letkun vetäsin poies niin rupes toimimaan paljon paremmin. En tiiä sitten oliko tästä mitään apua mutta kuitenkin..
vaihdoitko koko jakajan vai vain laakerin
tekohengityksenä autaa sekin kun laakeria pyöräyttää neljännes kierroksen kun se tuppaa kulumaan vedonsuuntaisesti soikeaksi