kesä termostaatti? herätevirta vahvis?
kesä termostaatti? herätevirta vahvis?
nii että onko joku termostaatti vaihrettava kesämalliin ja missä se on? auto on 2105 vm92. ku puhaltaa koko ajan lämmintä...
ja sit mistä herätevirta vahvistimelle, sillai et saa hereille ja sammumaan?
virtalukost löysin yhe tyhjän johdon paikan mut se vaan vilauttaa virran käynnistäessä.
ja mitä öljyä ostan?
ja sit mistä herätevirta vahvistimelle, sillai et saa hereille ja sammumaan?
virtalukost löysin yhe tyhjän johdon paikan mut se vaan vilauttaa virran käynnistäessä.
ja mitä öljyä ostan?
- pappa- igor
sehän on nyt niin että lada termostaatti on letkujen(vesipumppu, alavesiletku ja kanteen menevän letkun) välissä oleva messinkinen pönttö. en ainakaan itse ole joutunut vaihtamaan termaria... lämmitys laitteen raana voi olla jumis, mutta ladan lämmitys laittestahan ei tule muutenkaan kun kuumaa ja helvetin kuumaa... vedä heräte virta mankalta, aina kun mankka on pääl vahavarikin on... jos ei voi niin vedä erillinen katkaisija johtojen väliin... itse käytän teboilin diamonttia.. pedro canata ei pysyny sisällä ainakaan mun myllys...
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
- Lada-Jussi
olen mä termarin vaihdostakin joskus kuullut, mu mikä lie tuning-kesätermari siinä sit tarvii olla? ja miks? mutta lämppärin korjaaminen kannattaa alottaa siitä hanasta tosiaan.

- veli alexei
- Moderaattori
Siis ei kai sitä Ladan kanssa tarvi alkaa mitään termaria vaihdella. Se on kaikamaailma tuunink autot missä tommosta tehdään. 

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
eikö se oo sama ottaa termostaatti pois ja laittaa se ylä putki mikä tulee termstaatille tukkoo että vesi kiertää vain koneen kautta mulla on niin
tai lämpsii ves johto kauppaan ja ostaa muutamalla eurolla kunnon hanan ja virittää jotenkin sen sillä vaijerilla toimimaan kuin pitääkin ja saunotaan kesä järven rannalla
eikö se heräte virta johto lähe mankan persiistä se on muistaakseen sininen jossa VOI OLLA valkea raita JVC:ssä ainaki on sininen ja valkea raita
tai lämpsii ves johto kauppaan ja ostaa muutamalla eurolla kunnon hanan ja virittää jotenkin sen sillä vaijerilla toimimaan kuin pitääkin ja saunotaan kesä järven rannalla
eikö se heräte virta johto lähe mankan persiistä se on muistaakseen sininen jossa VOI OLLA valkea raita JVC:ssä ainaki on sininen ja valkea raita
mutsi vaan sano et vaiha kesätermari ku oli kyydis ku puhals kuumaa...
sil olijoskus joku vanha paska auto mis piti tehrä silleen, ni ajattelin et lada on melkein sama asia ku vanha paska auto. emmiä noist lämppäreist tierä mitään.
sterreot toimii ny. kauheel kiireel laitoin antennin peräkontin viereen ja sit ku oli valmista ni huomasin et se pelti oliki vino ja nyt antenni sojottaa tyhmästi vasemmalle
sopiipahan auton ilmeeseen...
sil olijoskus joku vanha paska auto mis piti tehrä silleen, ni ajattelin et lada on melkein sama asia ku vanha paska auto. emmiä noist lämppäreist tierä mitään.
sterreot toimii ny. kauheel kiireel laitoin antennin peräkontin viereen ja sit ku oli valmista ni huomasin et se pelti oliki vino ja nyt antenni sojottaa tyhmästi vasemmalle

-
- Viesti:
Kesätermari
Eikös kesä ja talvitermareiden asteet ole ainakin Warreen 92 ja 88 astetta. Muihinkin autoihin noita kai löytyy. Mutta kyseessä on kai yli kolkyt vuotiaat automallit missä noita käytetty.
Jos Lada tosiaan on kuuma kesät talvet, se on ns. tyyppivika, eli lämpimän säätö ei toimi, koska hana on tiukka ja kiinnitys hanaan luokaton.
Jos Lada tosiaan on kuuma kesät talvet, se on ns. tyyppivika, eli lämpimän säätö ei toimi, koska hana on tiukka ja kiinnitys hanaan luokaton.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
- pappa- igor