Mitäs luulette, kävisköhän Samaraan Toyota Carina II:n kojelauta? Mitäköhän kannattaa ottaa huomioon, ennen kun tollaista meinaa yrittää? Näyttäisivät ainakin kooltaan (leveys, pituus) olevan lähellä toisiaan. Kiinnitys systeemeistä en oikeen oo varma...
>Hyvin mahdollista, että tulee ongelmia ilmakanvien kanssa. Varmaksi en osaa sanoa kun en ei ole hajuakaan mimmonen on tojon systeemi, mutta toi ainakin mahdollisesti odotettavissa.
Eikös Carina ole aika paljon leveämpi kuin Samara? Kyllä minä kokeileisin paljon mieluummin soveltaa vaikka Corollan kojelautaa, se on vielä huomattavan paljon paremman näköinen.
Ford Mondeo 2.0 TDCi ECOnetic HB -10
Hypnotic Silver
Ihan vinkkinä jos tuo on ensimmäinen auton "tuunaus" -projekti niin en suosittle. Tilatkin pitää sitten olla jos hyvät kun tuohon ryhtyy. Kuulosta nopeasti pikkuhommallta mutta ei ole sitä. Luultavasti joudut sahaamaan kojelaudan poikki ja kaventamaan, sovittamaan mittarit johtosarjaan sekä muut tilpehöörit, mm. lämmitys jne. Jäitä hattuun, aloitetaan siitä tikapuun alimmalta portaalta.
emminäkää suosittele. on jo tarpeeksi kova homma tuon ladan oman kojelaudan kans. kun tuota puhaltimen moottoria tarkistelin niin meinas olla hankalaa.
Miksi ihmeessä Ladaan pitäisi laittaa jonkun riisipussin kojelauta???
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -