Kuinka paljon Ladan startti kestää lämpöä?
Kuinka paljon Ladan startti kestää lämpöä?
Tilanne on se että peltipakosarjasta starttiin on noin 2-3 mm:ä( Ladagalleria: Koti > Yksityiset albumit > Kamrat > Josef Stalin Special Edition > pakosarjakuva) Sulaako startti? Ei taida auttaa mikkään lämmönsuojapellikkään?
Mikä vauhtipyörä sulla on joutavana? Tarttis tohon 2.0 croman koneeseen saada joku kun on vetolevy kiinni akselissaStefa kirjoitti:Ei taida tuo startti olla pitkäikäinen. Kytkinkoppa fiatista jolla saat startin toiselle puolelle. Vaatii tosin myös fiiun vauhtipyörän että startti käy. Multa löytyisi vauhtipyörä...

124/2101 practical beauty
Vai että tomaatteihin sekaannuttu
Löytyy 16-satasen tc:n ja ladan. Tuon tc:n pyörässä reiät 10mm eli pitäisi porata, mutta ladan käy suoraan. Riippuu mitä tuohon jatkoksi meinaat kumpaa kannattaisi käyttää. Tuolta omilta sivuilta löytyy kuvatkin noista.
Btw. katselin noita sun tc-ladan kuvia niin tilki ihmeessä sitä keulaa ja suojaa nokkahihna jos ajella meinaat, voi tulla muuten kallis räps. Löytyy taas omilta sivuilta vaurioiden alta kuva miten voi käydä jos ei niin tee.

Löytyy 16-satasen tc:n ja ladan. Tuon tc:n pyörässä reiät 10mm eli pitäisi porata, mutta ladan käy suoraan. Riippuu mitä tuohon jatkoksi meinaat kumpaa kannattaisi käyttää. Tuolta omilta sivuilta löytyy kuvatkin noista.
Btw. katselin noita sun tc-ladan kuvia niin tilki ihmeessä sitä keulaa ja suojaa nokkahihna jos ajella meinaat, voi tulla muuten kallis räps. Löytyy taas omilta sivuilta vaurioiden alta kuva miten voi käydä jos ei niin tee.
Viimeksi muokannut Stefa, 4.4.2005 14:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vauhdin tae - alamäki
Juu että pikkukytkimellä kumminkin... no katotaan jätänkö itelle ton alakerran vai pistänkö myyden noille 16 V miehille kun toi on ilman tasapainoakselia
(laakerikaulatkin vielä kattomatta
Kansi oli OK)
Edit:
Ite en ole tomaatteihin sekaantunu vaan hain ton ie koneen tuolta Lappi tl:stä.
Halukkaille tiedoksi että saattaa tulla cht kansi ja imusarja myyntiin kunhan saan sen imusarjan vielä haettua... Tai sitten pistän sen ton ie:n alakertaan ja autoon kiinni
Oisko menekkiä 2000 tc ladalle?


Edit:
Ite en ole tomaatteihin sekaantunu vaan hain ton ie koneen tuolta Lappi tl:stä.
Halukkaille tiedoksi että saattaa tulla cht kansi ja imusarja myyntiin kunhan saan sen imusarjan vielä haettua... Tai sitten pistän sen ton ie:n alakertaan ja autoon kiinni

Viimeksi muokannut arpati, 4.4.2005 14:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
124/2101 practical beauty
Joo ajattelin aluksi leikata pakosarjan irti kannenlaipasta ja hitsata sen eri kulmaan. Mutta taitaa kaikkein viisain ratkaisu olla lootan vaihto siihen Fiuden versioon.
Tarttee sitten sovitella se iso Fiuden vaihdelaatikko. Mulla on jo se Fiuden vauhtipyörä, tulee 1,6L TC kiinni
.Unohdin mainita...
PS.Startin tarvitsisin!
Tarttee sitten sovitella se iso Fiuden vaihdelaatikko. Mulla on jo se Fiuden vauhtipyörä, tulee 1,6L TC kiinni

PS.Startin tarvitsisin!
Eikös se Fiuden laatikko olisi kestävempi ratkaisu kuitenkin?
Itsellä ei ole tosin kokemusta kuinka paljon Ladan tai Fiatin laatikko kestää.
Mutta jos lähdetään siitä että Ladan laatikko on suunniteltu noin 50-70 hepan tehoilla ja Fiuden noin 100 hepan tehoilla. Sitäpaitsi Fiuden laatikko on isompi -> isompi=parempi
Olisi kyllä mukava kuulla kummankin laatikikkoja rikkoneelta kokemuksia...
Itsellä ei ole tosin kokemusta kuinka paljon Ladan tai Fiatin laatikko kestää.
Mutta jos lähdetään siitä että Ladan laatikko on suunniteltu noin 50-70 hepan tehoilla ja Fiuden noin 100 hepan tehoilla. Sitäpaitsi Fiuden laatikko on isompi -> isompi=parempi

Olisi kyllä mukava kuulla kummankin laatikikkoja rikkoneelta kokemuksia...
Pakosarja voi ottaa jopa 800 astetta lämpöä. Itselläkin monasti hehkunut sarja punaisena. Kyllä se startti antautuu jos kovin sitä korventaa.Kamrat kirjoitti: Niin, lohko on noin 100 astetta ja pakosarja useammat sata astetta.
http://users.zoominternet.net/~jonlauer/f1fireup.mpeg
Vauhdin tae - alamäki