Sivu 1/2
Sytytys tulpat ?
Lähetetty: 29.3.2005 20:38
Kirjoittaja BA3

Ammattilaiset auttakee

Tulppien oston aika käsillä... Mitkäs olis hyvät? Oisko Boshin monikärkiset mitää? Ja tulee sit takapotkuun Latan omasta koneesta rakennettuun +100hp vapari koneeseen...
Lähetetty: 29.3.2005 20:44
Kirjoittaja jta
Ainakin naapuri kehui kovasti noita boschin monikärkisiä tulppia... Sanoin ajaneensa nissanilla 60 000km samoilla tulpilla. Mutta en sitten tiiä mitenkä nuo ladassa toimii. Mutta eiköhän ne paremmat ole kuin tavalliset.
Lähetetty: 29.3.2005 21:09
Kirjoittaja markku
Mitä bensaa käytät ??????ngk:t riittää vallan hyvin.Silloin aikanaan kun ajoin rallia ngk:t oli hyvät.....ei kai sulla ole mikään eri kone ole

Lähetetty: 29.3.2005 21:09
Kirjoittaja Jankos
Jees voin suositella noita boschin nelikärkiä. Yhtään tuollasta en ole vielä pimeeksi saanut!!!
Kerran käyttelin ruiskuasetukset pielessä ja putkesta tuli harmaan mustaa sauhua koko ajan ja silti tulpat toimi.
Kun kerran olet viritellyt niin kai olet kärjettömän sytkän asentanut?
Lähetetty: 29.3.2005 22:05
Kirjoittaja BA3
98 soppaa käytän ja käretönsytkä systeemi tuli just RTJN:ltä ja asennetaan lähipäivinä.
Lähetetty: 11.5.2005 14:18
Kirjoittaja KALERVO 1963
Hyvin toimii 110 bossin nelikärki tulpat.
Lähetetty: 11.5.2005 17:09
Kirjoittaja pappa- igor
osta platina tulpat! kestää ainakin chryslers 90tkm.. ehdotan ihan perus ngk tai bossin tulppia tai vähän kylmempiä perus tulppia

Lähetetty: 11.5.2005 17:34
Kirjoittaja 'aatee'
maksaaks noi moni kärkiset tulpat paljonki
Lähetetty: 11.5.2005 22:10
Kirjoittaja peurajussi
BERU ultra x nelikärki tulpat maksoi 16 €
Lähetetty: 11.5.2005 22:20
Kirjoittaja Jokari
peurajussi kirjoitti:BERU ultra x nelikärki tulpat maksoi 16 €
Kipale vai koko satsi?

Lähetetty: 11.5.2005 22:22
Kirjoittaja peurajussi
4 kappaletta
eli satsi
Lähetetty: 11.5.2005 22:22
Kirjoittaja ladaraider
Ngk:n tulpat ovat tuossa sprinttivehkeessä kestäneet varsin hyvin, vanhan kunnon championit jos löytäisi jostain niin voisi olla myöskin aika hyyvät..
Lähetetty: 11.5.2005 22:24
Kirjoittaja Jokari
ladaraider kirjoitti:Ngk:n tulpat ovat tuossa sprinttivehkeessä kestäneet varsin hyvin, vanhan kunnon championit jos löytäisi jostain niin voisi olla myöskin aika hyyvät..
Onko noi NGK:t ihan vakio BP6ES tms?
Lähetetty: 11.5.2005 22:26
Kirjoittaja ladaraider
Jokari_ kirjoitti:ladaraider kirjoitti:Ngk:n tulpat ovat tuossa sprinttivehkeessä kestäneet varsin hyvin, vanhan kunnon championit jos löytäisi jostain niin voisi olla myöskin aika hyyvät..
Onko noi NGK:t ihan vakio BP6ES tms?
hitsi kun ei voi muistaa.. oiskohan ne ollu seiskat en kyllä nyt voi millään muistaa..

Lähetetty: 11.5.2005 22:28
Kirjoittaja Team perseauki racing
ladaraider kirjoitti:Ngk:n tulpat ovat tuossa sprinttivehkeessä kestäneet varsin hyvin, vanhan kunnon championit jos löytäisi jostain niin voisi olla myöskin aika hyyvät..
itse ainakin olen championin tulpista eri mieltä ainakin crossi/enduro käytössä, paras kesti 2 päivää ja huonoin 5min. kyllä boschin tulpat on ollu parhaita, tosin jotkut venäläiset tulpatkin ollu pitkä ikäsiä