Sytytys tulpat ?

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
BA3
Viestit: 840
Liittynyt: 5.11.2004 20:39
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Sytytys tulpat ?

Viesti Kirjoittaja BA3 »

:o Ammattilaiset auttakee :!: Tulppien oston aika käsillä... Mitkäs olis hyvät? Oisko Boshin monikärkiset mitää? Ja tulee sit takapotkuun Latan omasta koneesta rakennettuun +100hp vapari koneeseen...
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
Avatar
jta
Viestit: 4445
Liittynyt: 11.1.2004 22:08
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Ainakin naapuri kehui kovasti noita boschin monikärkisiä tulppia... Sanoin ajaneensa nissanilla 60 000km samoilla tulpilla. Mutta en sitten tiiä mitenkä nuo ladassa toimii. Mutta eiköhän ne paremmat ole kuin tavalliset.
Avatar
markku
Viestit: 1098
Liittynyt: 31.3.2004 14:12
Paikkakunta: Neuvoton / Hamina

Viesti Kirjoittaja markku »

Mitä bensaa käytät ??????ngk:t riittää vallan hyvin.Silloin aikanaan kun ajoin rallia ngk:t oli hyvät.....ei kai sulla ole mikään eri kone ole 8)
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Jees voin suositella noita boschin nelikärkiä. Yhtään tuollasta en ole vielä pimeeksi saanut!!!

Kerran käyttelin ruiskuasetukset pielessä ja putkesta tuli harmaan mustaa sauhua koko ajan ja silti tulpat toimi.

Kun kerran olet viritellyt niin kai olet kärjettömän sytkän asentanut?
Avatar
BA3
Viestit: 840
Liittynyt: 5.11.2004 20:39
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

98 soppaa käytän ja käretönsytkä systeemi tuli just RTJN:ltä ja asennetaan lähipäivinä.
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
KALERVO 1963
Viestit: 318
Liittynyt: 12.6.2004 14:30
Paikkakunta: Hämeenperä

Viesti Kirjoittaja KALERVO 1963 »

Hyvin toimii 110 bossin nelikärki tulpat.
Avatar
pappa- igor
Viestit: 1099
Liittynyt: 12.4.2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pappa- igor »

osta platina tulpat! kestää ainakin chryslers 90tkm.. ehdotan ihan perus ngk tai bossin tulppia tai vähän kylmempiä perus tulppia :roll:
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

maksaaks noi moni kärkiset tulpat paljonki
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
peurajussi

Viesti Kirjoittaja peurajussi »

BERU ultra x nelikärki tulpat maksoi 16 €
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

peurajussi kirjoitti:BERU ultra x nelikärki tulpat maksoi 16 €
Kipale vai koko satsi? :shock:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
peurajussi

Viesti Kirjoittaja peurajussi »

4 kappaletta
eli satsi
Viimeksi muokannut peurajussi, 11.5.2005 22:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
ladaraider
Viestit: 100
Liittynyt: 15.1.2004 11:44
Paikkakunta: Kitee

Viesti Kirjoittaja ladaraider »

Ngk:n tulpat ovat tuossa sprinttivehkeessä kestäneet varsin hyvin, vanhan kunnon championit jos löytäisi jostain niin voisi olla myöskin aika hyyvät..
Lujaa Lada Laatua

Latagalleria
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

ladaraider kirjoitti:Ngk:n tulpat ovat tuossa sprinttivehkeessä kestäneet varsin hyvin, vanhan kunnon championit jos löytäisi jostain niin voisi olla myöskin aika hyyvät..
Onko noi NGK:t ihan vakio BP6ES tms?
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
ladaraider
Viestit: 100
Liittynyt: 15.1.2004 11:44
Paikkakunta: Kitee

Viesti Kirjoittaja ladaraider »

Jokari_ kirjoitti:
ladaraider kirjoitti:Ngk:n tulpat ovat tuossa sprinttivehkeessä kestäneet varsin hyvin, vanhan kunnon championit jos löytäisi jostain niin voisi olla myöskin aika hyyvät..
Onko noi NGK:t ihan vakio BP6ES tms?
hitsi kun ei voi muistaa.. oiskohan ne ollu seiskat en kyllä nyt voi millään muistaa.. :?
Lujaa Lada Laatua

Latagalleria
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

ladaraider kirjoitti:Ngk:n tulpat ovat tuossa sprinttivehkeessä kestäneet varsin hyvin, vanhan kunnon championit jos löytäisi jostain niin voisi olla myöskin aika hyyvät..
itse ainakin olen championin tulpista eri mieltä ainakin crossi/enduro käytössä, paras kesti 2 päivää ja huonoin 5min. kyllä boschin tulpat on ollu parhaita, tosin jotkut venäläiset tulpatkin ollu pitkä ikäsiä
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Vastaa Viestiin