Mihin myydä rupunen samara?
Mihin myydä rupunen samara?
Mihinkähän päin kannattaa koittaa uudempaa rupusta samaraa koittaa tuupata?
Keltainen pörssi ja huutonetti on kokeiltu, laihoin tuloksin,
vain pari ukkoa kävi pihassa raapimassa päätään ja levittemässä käsiään.
Kyllä siitä varmaan ilmaiseksi eroon pääsisi, mutta kun huvittaisi saada edes 70% muiden samanlaisten hinnoista.
Onko kellään vinkkejä missä saa muutettua ladan rahaksi?
Keltainen pörssi ja huutonetti on kokeiltu, laihoin tuloksin,
vain pari ukkoa kävi pihassa raapimassa päätään ja levittemässä käsiään.
Kyllä siitä varmaan ilmaiseksi eroon pääsisi, mutta kun huvittaisi saada edes 70% muiden samanlaisten hinnoista.
- Lada-Jussi
Etkö täällä ole edes yrittänyt, riippuen yksilöstä sitä ei tiedä vaikka itekin alkais ostamaan.... tai vaihda se uuteen 110 Ladaan niin saat hyvän hyvityksen (mikäli on katsastettu ja ajokuntoinen)

Kokeile nettiautoakin.
Lopullisista kauppahinnoistahan me emme täällä tiedä mitään. Toiset 2000-3000Euron samarat häviää nettiautosta viikossa ja toisia on kaupattu jo vuosi. Näennäisesti samanlaisia yksilöitä. Autokaupassa on harvoin ollut näin ostajan markkinat kuin nyt on. Ja internet on helpottanut hintojen vertailua. Täkyvarmaa paikkaa missä autosta saisi parhaan hinnan ei enää olekkaan.
,_,/ukka
Lopullisista kauppahinnoistahan me emme täällä tiedä mitään. Toiset 2000-3000Euron samarat häviää nettiautosta viikossa ja toisia on kaupattu jo vuosi. Näennäisesti samanlaisia yksilöitä. Autokaupassa on harvoin ollut näin ostajan markkinat kuin nyt on. Ja internet on helpottanut hintojen vertailua. Täkyvarmaa paikkaa missä autosta saisi parhaan hinnan ei enää olekkaan.
,_,/ukka
Autoton on huoleton
Näyttäsä jo kokeilleen (lue aloitus viesti). Tuollakin kyllä auton saa kaupaksi, mutta lähtöhinta pitää olla 0Euroa ja ilman HV:tä. Saa mitä saa, mutta eroon pääsee, yhden olen myynyt(ei ollu lada) eikä lopullinen hinta harmittanut.markku kirjoitti:Mites olis huuto net,kannattaa kokeilla
,_,/ukka
Autoton on huoleton
joo kyllä nykyisin autokaupoissa on ostajan markkinat kuten Jukka kirjoitti, ja markkinat määräävät hinnan ja ne ovat aina oikeassa. Ne "onnenpyörästä ja antiikkia/antiikkia" tutut jutut "tämä tavara on sen ja sen arvoinen" ovat höpöhöpöjuttuja. Tavara on sen arvoinen kun joku on maksanut siitä rahana. Se ettei tavara mene kaupaksi (esim. kp:ssä) on osoitus siitä, että tavaran hinta on väärä.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Ja toiset vaan saa autonsa kaupaksi, ja toiset ei. Aika paljon siitäkin kiinni minkälaisen ensivaikutelman siitä saa kun sitä menee katsomaan. Sama auto, samat viat:
-Toinen myy kuppasta ladaa, joka seisoo loskan ja pa*kan keskellä jossakin lähiön parkkipaikalla, kumit lutussa ja oksennusta penkeillä.
-Toinen myy uskollista palvelijaansa. Myyntihetkellä se on pestynä ja vahattuna kuivassa katoksessa. Myyjä osaa kertoa jokaisen kolhun historian, tehdyt huollot ja remontit. Ja muutenkin kohtelee autoa kuin perheen jäsentä.
Kumpi menee paremmin kaupaksi?
,_,/ukka
-Toinen myy kuppasta ladaa, joka seisoo loskan ja pa*kan keskellä jossakin lähiön parkkipaikalla, kumit lutussa ja oksennusta penkeillä.
-Toinen myy uskollista palvelijaansa. Myyntihetkellä se on pestynä ja vahattuna kuivassa katoksessa. Myyjä osaa kertoa jokaisen kolhun historian, tehdyt huollot ja remontit. Ja muutenkin kohtelee autoa kuin perheen jäsentä.
Kumpi menee paremmin kaupaksi?
,_,/ukka
Autoton on huoleton
- Mosse-Aksu
Re: Mihin myydä rupunen samara?
Janakkalassa on eräs Lada-tarhaaja. Kokeile sinne, siten voit päästä siitä halvalla eroon?rotsi4 kirjoitti:Mihinkähän päin kannattaa koittaa uudempaa rupusta samaraa koittaa tuupata?

Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Rupu
Tuo ensivaikutelma on kyllä totta. Muutenkin ne pari ostajaa kattoi pihassa olevia ruosteviljemiä tosi kieroon.
Ei se nyt muuten niin karmea ole, mutta kun se on kolaroitu, ja pakkelipölyn hengittäminen alkoi hitsit ensin minua ja sitten maalaria niin kyljestä löytyy kolhua ja lovea ihan tarpeeksi. Varmaan ei vanhassa autossa haittaisi, mutta nuo uutta etsivät ostajat ovat näköjään tosi tarkkoja.
Muuten toinen äijä ei konepeltiä avannut eikä toisenkaan katse osunut sivuvillkua alemmaksi `kuntotarkastuksen´ aikana.
Ehkä vaan pitäisi ostaa kaikki autoglymin purkit ja alkaa hinkata, ja maalari saa vetää kuhmut uusiksi, ja käyttöauto saa luovuttaa alumiinivanteet ja cd-soittimen.
Mutta olisi kyllä sen verran vaivaa ja kustannusta että ennemmin kannattaisi hyväksyä tähän asti paras 1500 euron tarjous.
Deltan mainos oli kyllä houkutteva, 10000e ja mun vanha tosirutku samara vahdossa uuteen 110-lataan.. Mutta mun käytössä tuo ei kauaa uutena pysyisi, ja velan maksu ei mua houkuttele sitte yhtään.
Ja obd-testi on kanssa vähä liikaa mun mielestä.
Kumma kun tuosta uudemmasta ei vastaavaa tarjousta tullutkaan.
No jos jotakuta sattuu 2000-mallin samara kiinnostamaan 2000 eurolla niin voi laittaa mailia raappa76@hotmail.com
Ei se nyt muuten niin karmea ole, mutta kun se on kolaroitu, ja pakkelipölyn hengittäminen alkoi hitsit ensin minua ja sitten maalaria niin kyljestä löytyy kolhua ja lovea ihan tarpeeksi. Varmaan ei vanhassa autossa haittaisi, mutta nuo uutta etsivät ostajat ovat näköjään tosi tarkkoja.
Muuten toinen äijä ei konepeltiä avannut eikä toisenkaan katse osunut sivuvillkua alemmaksi `kuntotarkastuksen´ aikana.
Ehkä vaan pitäisi ostaa kaikki autoglymin purkit ja alkaa hinkata, ja maalari saa vetää kuhmut uusiksi, ja käyttöauto saa luovuttaa alumiinivanteet ja cd-soittimen.
Mutta olisi kyllä sen verran vaivaa ja kustannusta että ennemmin kannattaisi hyväksyä tähän asti paras 1500 euron tarjous.
Deltan mainos oli kyllä houkutteva, 10000e ja mun vanha tosirutku samara vahdossa uuteen 110-lataan.. Mutta mun käytössä tuo ei kauaa uutena pysyisi, ja velan maksu ei mua houkuttele sitte yhtään.
Ja obd-testi on kanssa vähä liikaa mun mielestä.
Kumma kun tuosta uudemmasta ei vastaavaa tarjousta tullutkaan.
No jos jotakuta sattuu 2000-mallin samara kiinnostamaan 2000 eurolla niin voi laittaa mailia raappa76@hotmail.com