UAZ

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Igor

UAZ

Viesti Kirjoittaja Igor »

Kysyisimpäs kun oli viime kesänä armeijan huutokauppa tampereella, niin kuinka paljon silloisista uaz:eista joutu noin suurinpiirtein maksamaan ja missä kunnossa ne olivat eli voiko suoraan lähtee ajoon periaatteella ?
ja kumpaa mallia suosisitte ? Sitä isommalla koneella vai pikkuisemmalla ? Ylipäätänsä kaikki tieto on kiinnostavaa kun kesällä ehkä hankinta listalla ?
Avatar
Kamaz
Viestit: 337
Liittynyt: 25.9.2003 22:04
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kamaz »

Hintakehitys oli seuraavanlainen:


UAZ Cabrioletien hinnat vaihtelivat välillä 220-900 eur, keskihinta 550 eur.

UAZ pakettiautojen hinnat välillä 230-550 eur, keskihinta 383,30 eur.
Igor

Viesti Kirjoittaja Igor »

elikkäs ei paljoakaan sellaiselle joka osaa korjata ja jos osia löytyy meinaan tuskin 220 eurolla vielä liikkuun pääsee?. Pitänee odotella huutokauppaa ja kävästä. Kovasti on kehuttu maastoominaisuuksia...Myös zilton kiinnostaa mutta missä ajella ja missä pitää on eri asia :?
Misha
Viestit: 1560
Liittynyt: 25.9.2003 16:11
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Misha »

Posupakut on kyl söpöjä :oops:
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Avatar
Kamaz
Viestit: 337
Liittynyt: 25.9.2003 22:04
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kamaz »

Näin vähän vaivaa ja etsin viimesyksyisen myyntilistan uudestaan käsiini. Jotta saisitte kattavan kokonaiskuvan hintatasosta ja kehityksestä myynnin edetessä, esitän kaikkien UAZ maastohenkilöautojen hinnat siinä järjestyksessä kun autot myytiin:
470
550
900
600
610
730
570
570
620
660
600
610
570
270
650
610
610
360
330
220
440

Kyllä kannatti merkitä hinnat ylös. Tiesin, että joku kuitenkin kysyy.

Armeijan huutokauppasääntöjen mukaan tavara myydään siinä kunnossa kuin se on. Erittäin asiallista kuitenkin oli mielestäni se, että ajokuntoisten autojen ajovalojen laseihin oli kirjoitettu tussilla teksti: "ajettu"

Valtaosa vehkeistä oli ajokuntoisia. Osa vietiin paikalta siirtokilvillä ja melkein kaikki loputkin saatiin ajamalla trailereille ja kuorma-autojen lavoille.
Igor

Viesti Kirjoittaja Igor »

No ei ole pahoissa hinnoissa....Odottelemaan. On kuulemma kuukauden päästä taas myynnissä tavaraa.
kiitosta tiedoista.
Iigori

Viesti Kirjoittaja Iigori »

Igor kirjoitti:No ei ole pahoissa hinnoissa....Odottelemaan. On kuulemma kuukauden päästä taas myynnissä tavaraa.
kiitosta tiedoista.
Siellä ois varmaan sellasia helmiä mitä vois mennä huutamaan, varsinkin itse haluaisin UAZin ja kyllä vanha zilikin ois mökille oiva peli puun kuljetukseen, mutta polttoainettahan noi tunnetusti kumpikin syö kiitettävästi.

Intin vehkeissähän on se että ne on ollu yhellä omistajalla, mutta sadalla eri käyttäjällä joten kunto on sit sen mukainen vaikka kilsoja ois mittariin kertyny 1000 kilsaa... :lol:

UAZ on nyt ensimmäinen hankinta mikä pitäis saada nyt vielä ennen kesää, on se sen verran elukka menemään maastossa :D
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10249
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

tietääkö kukaan saako UAZ pakuja rekisteröityä liikenteeseen? kaikki ostaa aina niitä maastohenkilöautoja ja ne ainakin saa. Pakuhan on vähän vielä painavampi joten olisko se jotenkin rajoite?

Onko eroa sillä kuinka vanha auto on? Tuolla on myyty alle 85 mallisia 452E malleja sekä uudempia 374106 malleja, vanhemmissa vuosimalleissa siviilissä tietysti helpommat vaatimukset kuin uudemmissa vuosikerroissa, mutta toisaalta vanhemmassa ei ole jarrutkaan kuin yksipiiriset. Tosta jarruominaisuuksien ja painon erosta jotkut ovat haastaneet että ei käy liikenteeseen sen takia?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin