Sivu 1/6
Lada 110 1600 Suomeen!!
Lähetetty: 5.3.2005 22:52
Kirjoittaja larssi21074
Nyt lähti kampanja kirjeet postiin! Taas ois kahvipaketteja jaossa kun tulee tarjousta hakemaan!!
Hinnasta en ole varma, kun sen lapun mukaan ois näyttäny olevan saman hintainen kuin 1.5 16v?
Tiedä vaikka olis tehty samalla muitakin muutoksia tai varusteluvaihtoehtoja, esim. ilmastointihan on espanjan satakympeissä lähes kaikissa?
Mua kiinnostaa lähinnä se sähkönen ohjaustehostin ja aakkosjarrut..
Lähetetty: 6.3.2005 16:11
Kirjoittaja esses
Tavallisesti luottavilta tahoilta on kerrottu, ettei paljoa uutta ole. Isompi kone ja rullavyö keskellä takana.
Lähetetty: 6.3.2005 16:24
Kirjoittaja Mikko_PKP
Perkules, tuota pitää mennä katsomaan. Juuri saa tuon edellisen maksettua sopivasti

Lähetetty: 6.3.2005 20:17
Kirjoittaja Lada-Jussi
no niin, tuleehan se sieltä kun vähän potkii...

venäläisten tehomittailujen mukaan tuossa uudessa ei olisi niinkään tehon lisää mutta vääntöominaisuuksia ja taloudellisuutta ja ympäristöystävällisyyttä olisi kai parannettu. Hinta varmaan saataneen pysymään samana, koska tuo on kuitenkin ihan tehtaan peruskone nyt eli ei omien tuotteiden välistä hintakilpailua. olisiko jo se ohjaustehostin, sitä kun on jo vuoden verran muihin maihin viety ja tänä vuonna myös venäläiset sen saavat. Suomi version hintaa on tietysti laskettu karsimalla varusteita, kuten noi tehostimet ja lämmityslaitteen automaattiasento.
Lähetetty: 6.3.2005 21:15
Kirjoittaja mam
Minulla on sellainen käsitys, että se A valitsee automaattisesti vain puhaltimen nopeuden. Lämpötila säätö toimii automaattisesti kaikilla puhaltimen nopeuksilla. Lienenkö väärässä?
Lähetetty: 6.3.2005 21:16
Kirjoittaja Mikko_PKP
Et ole väärässä, juuri näin se toimii.
Lähetetty: 6.3.2005 23:19
Kirjoittaja Lada-Jussi
joo no tuolla A nopeus vaihtelee aina sitä puhaltimen nopeutta sopivaksi jotta löytyy tehokkaasti se oikea valittu lämpötila ja katkaisee sitten puhaltamisen kun ei ole tarpeen. Mutta katkaiseeko valittu puhallusnopeus siinä vaiheessa kun oikea lämpötila on saavutettu?
Lähetetty: 6.3.2005 23:20
Kirjoittaja Mikko_PKP
Ei, vaan muuttaa sekoitussuhdetta. Veikkaan, että A poistettiin siksikin, että se joskus saattaa hiukka huudattaa puhallinta... Hyvin on kyllä minulla toiminut.
Lähetetty: 8.3.2005 15:10
Kirjoittaja R-J
Hyvin toimii automaattiasento täälläkin.
Lähetetty: 8.3.2005 15:13
Kirjoittaja R-J
Lada-Jussi kirjoitti:no niin, tuleehan se sieltä kun vähän potkii...

venäläisten tehomittailujen mukaan tuossa uudessa ei olisi niinkään tehon lisää mutta vääntöominaisuuksia ja taloudellisuutta ja ympäristöystävällisyyttä olisi kai parannettu. Hinta varmaan saataneen pysymään samana, koska tuo on kuitenkin ihan tehtaan peruskone nyt eli ei omien tuotteiden välistä hintakilpailua. olisiko jo se ohjaustehostin, sitä kun on jo vuoden verran muihin maihin viety ja tänä vuonna myös venäläiset sen saavat. Suomi version hintaa on tietysti laskettu karsimalla varusteita, kuten noi tehostimet ja lämmityslaitteen automaattiasento.
Eli vääntää paremmin, kuluttaa vieläkin vähemmän ja on entistäkin ympäristöystävällisempi. Ja kenties vielä kutakuinkin entiseen hintaan.

Lähetetty: 10.3.2005 21:29
Kirjoittaja larssi21074
Entiseen hintaan kyllä. Muuten uuden ladan lähtöhinta on tällä hetkellä hb:llä 10490 jewroa. Ei suinkaan 9990 jewiä kuten tekniikan maailman hinnasto kertoo.
Lähetetty: 11.3.2005 21:05
Kirjoittaja Mikko_PKP
Kävin tänään Tampereen Deltassa. Sinne on tulossa parin viikon sisään esittelyauto, ilmeisesti HB 16V. Myyjä ei suoraan osannut sanoa saako lisää turvavarusteita tilaamalla, mutta lupasi ottaa selvää ja lähettää esitettä maililla. Kertoilen kun saan sen.
Lähetetty: 30.3.2005 18:09
Kirjoittaja Lada-Jussi
Hyvinkään Deltan pihaan on tullut yksi uusi 21124 eli HB 1,6 16v koneella. Varsinaista koeajoautoa ei ole (eikä kai tulekaan), koeajot suoritettaan käytetyillä 110:llä
keskimmäinen takavyö kulkee hassusti pitkin takakattoa ja lukot on istujan molemmin puolin. On taas toikin hyvä idea, eihän sitä keskimmäistä paikkaa voi muutenkaan käyttää kuin tilapäisesti, on sen verran ahdas takapenkki kuitenkin.
Muuten eroa oli vain moottorin joissain yksityiskohdissa, imusarja muovia, uusi moottorin peitelevy ja muuta pientä. Jostain tiedoista poiketen lokasuojassa luki kuitenkin Festival ja autossa oli aluvanteet.
Lähetetty: 31.3.2005 10:32
Kirjoittaja Misha
Lada-Jussi kirjoitti:Hyvinkään Deltan pihaan on tullut yksi uusi 21124 eli HB 1,6 16v koneella. Varsinaista koeajoautoa ei ole (eikä kai tulekaan), koeajot suoritettaan käytetyillä 110:llä
keskimmäinen takavyö kulkee hassusti pitkin takakattoa ja lukot on istujan molemmin puolin. On taas toikin hyvä idea, eihän sitä keskimmäistä paikkaa voi muutenkaan käyttää kuin tilapäisesti, on sen verran ahdas takapenkki kuitenkin.
Muuten eroa oli vain moottorin joissain yksityiskohdissa, imusarja muovia, uusi moottorin peitelevy ja muuta pientä. Jostain tiedoista poiketen lokasuojassa luki kuitenkin Festival ja autossa oli aluvanteet.
KUVIA!
Lähetetty: 31.3.2005 17:38
Kirjoittaja jasu35
No nyt on ensimmäiset salakuvat uudesta ladasta otettu.

Kyseinen lada löytyy malmin delta-autosta ja on 8 venttiilinen,hepat on kuulemma noussu 74-80:een (16v pysynyt samana),koneessa näyttäis olevan uusi kansi ja takana keskellä tosiaan rullavyö,muuta uutta ei ainakaan näy.Mitään teknistä tietoa ei vielä autoon ollut.

No täällä nyt pari hätäsesti otettua kuvaa.
http://fi.msnusers.com/lada/uusilada1101600cc.msnw